Ik ben echt nu te stoned om het hele topic door te lezen, damn d'r staan lappen tussen.
Van 't weekend had ik zuivere geteste mdma kristallen en ik had op een aardige lege maag (4/5 uur van te voren lichte maaltijd) en na 1 tot 1,5 jaar geen mdma gedaan te hebben van 11 tot half 9 zo'n 480 mg weg gewerkt verdeeld over 3 gelijke porties.
Teveel was het wel, althans om het in het "redelijke" te houden wat betreft de gezondheid.
Normaal gesproken heb ik boven de 150/220 (weet 't niet meer precies) wel heftig aanwezige visuals, beesten mensen noem maar op. Deze keer vrijwel geen visuals, kleuren wel mooier en licht was tof om te zien, alles zag er heel prettig en lief uit een soort zachte tint.
Dat was het eigenlijk ook wel, behalve iets heel vaags.
Na de tweede capsule die ik om 1 uur (2 uur en een half uur na de eerste inname) innam kreeg ik toen hij eenmaal werkte bizarre ruis voor m'n ogen en totaal geen ruimtelijk inzicht.
Grijs/wit/groen tint in de vorm van de ruis die je ook op je tv hebt, voor zover ik de hppd goed begrijp is dit hppd toch? Op dat moment maakte ik me er totaal niet druk om maar vond het alleen een beetje vervelend dat ik op 2 cm van m'n hoopje wiet nog steeds niet kon zien of er tabak doorheen zat in een aardig verlichte ruimte

'k Was voor een uur of 2 nagenoeg blind door de ruis.
Verder heb ik bijna geen last van hppd symptomen, af en toe wat sterretjes als ik vanuit rust in een alcohol/wiet roes zit en opsta.
Komt dit iemand bekend voor bij zeer matig mdma gebruik,
maar wel met een voor mij aardig grote dosis.