Het grote benzo topic !

athoc

Newbie
Wie zegt het, zei zwarte piet tegen de neger.
En wil je me nu gerust laten, ik dacht hier zinniger informatie te vinden, geen recreanten en testlabo's.
Ik heb zelfs meer respekt voor iemand die zou toegeven dat hij verslaafd is (geraakt) in plaats van de "noodspuit naast hem te leggen tegen een eventuele accidentele overdosis.

Oom Klaas

Badass junkie
athoc zei:
Oom Klaas,
je hoeft niets te weten over mijn ruggegraat.
Maar ik kan wel lezen wat er onder jouw naam staat.
Je bent een echte patser hoor junkie!! proficiat.

Aan die tekst kan ik helaas niets doen, heeft met m'n idiote hoeveelheid posts hier te maken.
Ik hoef inderdaad niets te weten over jouw ruggengraat, maar die ontbreekt meestal wel als je moet afkicken want dan ben je al een stap te ver gegaan.

hazejunk

Experimenterende gebruiker
Dus als mensen afhankelijk worden van de medicatie die ze slikken op dokters voorschrift hebben ze geen ruggengraat? LOL wat een kneus ben jij.

athoc

Newbie
Bedankt Hazejunk,
Voor mij mag iedereen experimenteren met alles.
Maar ik heb deze site gevonden, en hoopte er info te vinden om info over eventuele gevolgen tijdens de ontwenning.
Maar blijkbaar moet je volgens oompje een ruggegraat hebben.
Wel aan jou wil ik wel wat kwijt, na 20 gediend te hebben als militair in het buitenland, een meter medailles te hebben gekregen, omdat ik ettelijke oorlogsslachtoffers, waaronder jullie landgenoten in Kosovo, ex-yougoslavie, e.a. heb zien sneuvelen of aan een zijden draadje heb weggevoerd naar het basiskamp, dan kan het gebeuren dat 1 missie teveel is.
Misschien is de steun van het Nederlandse leger anders dan in België, en daar zou ik enkel maar blij om zijn.
Maar helaas op deze site of topic ben ik blijkbaar, met 1 uitzondering op het verkeerde adres beland.
Dus Oompie junk en een moderator die blijkbaar op sterven na dood is, en die mij aanspoort om me rustig te houden omdat ik me pas geregistreerd heb. Dan zeg ik genoeg jongens. Nogmaals ik veroordeel niemand omdat hij wil experimenteren. Dat is net als sex bij pubers. Maar veroordeel mij niet om hetgeen ik niet wist omdat het op doktersvoorschrift was, is en niet blijft. Oompje junkie mag al mijn medailles komen halen als hij bereid is de rest er bij te nemen.

Nogmaals bedankt voor jouw eerlijke mening

Arizona

Bewuste gebruiker
Oom Klaas zei:
Ik hoef inderdaad niets te weten over jouw ruggengraat, maar die ontbreekt meestal wel als je moet afkicken want dan ben je al een stap te ver gegaan.

Ik denk niet dat je een dergelijk oordeel in zijn algemeenheid kan vellen OK, want dat zou dan inhouden dat iedere verslaafde volgens jou geen ruggengraat heeft, daarin vergis je je lelijk.
Trust me.. :wink:

Carlitos

Badass junkie
Athoc er valt best wel wat intressants te vinden kwa ontwenning.
Toendertijd ook wel is wat gepost met interessante links erbij wel in het engels maar echt megavol info en met referenties.

salvation

Belezen gebruiker
Nu mijn contact droog is komen te staan besef ik pas hoe handig dit spul is, in slaap komen na een nacht/weekend g is echt niet te doen zonder...

Spor

Wijs gebruiker
Liefde-haat verhouding... Vooral met de flunitrazepams (roopies); dat zijn zeker wel de chillste, de aller relaxedste, maar de gaten in mn geheugen verpesten het een beetje.

Voor de rest is het een eeuwige rollercoaster; heb ze met bergen thuis liggen, verschillende soorten, en gebruik ze steeds een tijdje wel, een tijdje niet, tijdje wel, etc.

Ach, zolang het me geen sociale / lichamelijk / financieële schade oplevert vind ik het prima zo :)

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Re:

Marla Singer zei:
Ik ben het helemaal met DrMed eens, benzo's kunnen behoorlijk hardnekkige verslavingen met zich meebrengen! Gebruik ze met mate dus en alleen als je echt niet anders kan!

+1 Goed en informatief topic. Maar het zijn inderdaad verslavende middelen.

:wink:

tdol

Newbie
Mijn excuses.
Had de forumregels gelezen voordat ik poste. Had niet verwacht dat deze vraag kwaad ging kunnen.

Maar nu ik terugkijk op men post zie ik dat het inderdaad erg ongepast is... :flushed:
Zal dezelfde fout geen tweede keer maken hoor. :flushed:

floyd

vraagje: wat kan ik verwachten van tranxene (dikaliumclorazepaat) 50 mg?

ik gebruik nu en dan (neem 3 x maand) recreatief een benzo (meestal temesta 1 mg of 2,5 mg of lormetazepam 2mg of valium 5 mg).
het strafste dat ik ooit heb genomen was 1 xanax retard van 2 mg en daar was ik 2 dagen waus van :rolleyes:
erg veel tolerantie heb ik dus niet.

dus wat denken jullie, ga ik nokkie van 50 mg dikaliumclorazapaat?
oja, hoe lang werkt dit spul? geen 24u hoop ik.

Vraagje, is diazepam (valium) ook te gebruiken als je bijvoorbeeld aan het werk bent? Heb nu wat ervaring met ghb, is het daar mee te vergelijken? Want met ghb werk ik echt door als een trein en voel ik me heel relaxed. Ik heb namelijk soms wat stress vanwege prive zaken maar wil dat niet meenemen naar werk. Het is ook niet dagelijks ofzo maar op sommige dagen kan ik wel een oppepper gebruiken..

muronivid

Newbie
Zou ik Benzodiazepame van mijn Huisartzt krijgen als ik er maar eentje wil voor het geval als ik een erge Badtrip heb? Of wat kan ik het beste tegen mijn artzt zeggen om er een of twee standaard doseringen te krijgen?

Ik wilde niet extra een topic aanmaken, hoop ik zit hier goed met mn vraag :wave:

Pammer

Bewuste gebruiker
muronivid zei:
Zou ik Benzodiazepame van mijn Huisartzt krijgen als ik er maar eentje wil voor het geval als ik een erge Badtrip heb? Of wat kan ik het beste tegen mijn artzt zeggen om er een of twee standaard doseringen te krijgen?

Ik wilde niet extra een topic aanmaken, hoop ik zit hier goed met mn vraag :wave:
Ik zou ze niet gebruiken bij een bad trip ofzo :confused:
Als je er nodig hebt omdat je niet goed kan slapen zeg dat dan tegen je huisarts.

muronivid

Newbie
Vooral als ik ooit eens aanhoudende paranoia krijg en niet kan slapen. Ik denk dan is zoeits beter, dan dat ik er later nog iets van overhoud. Maar ik zal er niet snel een nemen als ik me ff niet goed voel tijdens een trip ofzo :wink:

Pammer

Bewuste gebruiker
muronivid zei:
Vooral als ik ooit eens aanhoudende paranoia krijg en niet kan slapen. Ik denk dan is zoeits beter, dan dat ik er later nog iets van overhoud. Maar ik zal er niet snel een nemen als ik me ff niet goed voel tijdens een trip ofzo :wink:
Blijven zagen dat je niet kan slapen...

pipo35

Ik trap hier vast een open deur verder open, maar het valt me op dat je totaal geen kater hebt na een avond stevig zuipen als je de dag ervoor een diazepam hebt genomen. Ik voel me gewoon prima - net alsof je niet hebt gedronken. Is dat een normale bijwerking?

YawningMan

Belezen gebruiker
pipo35 zei:
Ik trap hier vast een open deur verder open, maar het valt me op dat je totaal geen kater hebt na een avond stevig zuipen als je de dag ervoor een diazepam hebt genomen. Ik voel me gewoon prima - net alsof je niet hebt gedronken. Is dat een normale bijwerking?
Dit is geen bijwerking. Ook niet gerelateerd. Je drinkt gewoon niet genoeg.

jimcp

Spor zei:
Ten slotte wil ik graag iedereen mede delen dat het een zeer slecht idee is om deze "drug" te combineren met alcohol ...

Heb ervaring met Xanax ( Alprazolam ). Dat werkt zo'n beetje hetzelfde als alchohol maar zonder het controleverlies ( ook wel 'dronkenschap' genoemd. ) Neem een Xanax en je hebt veel minder alcohol nodig dan normaal. Ook het zogenaamde 'door willen drinken' krijg je onder controle m.b.v. Xanax. Dus geen katers meer e.d. - Xanax is extreem verslavend. Ik was er voor gewaarschuwd maar ik herinner dat ik dacht: "Dit werkt zo bevrijdend, dan maar verslaafd." - Uitkijken dus.

Op dit moment gebruik ik al jaren geen alcohol en/of Xanax meer. Zonder kan dus ook. En afbouwen lukt dus ook wel, zij het met pijn en moeite.

Frog83

Bewuste gebruiker
Spor zei:
Liefde-haat verhouding... Vooral met de flunitrazepams (roopies); dat zijn zeker wel de chillste, de aller relaxedste, maar de gaten in mn geheugen verpesten het een beetje.

Voor de rest is het een eeuwige rollercoaster; heb ze met bergen thuis liggen, verschillende soorten, en gebruik ze steeds een tijdje wel, een tijdje niet, tijdje wel, etc.

Ach, zolang het me geen sociale / lichamelijk / financieële schade oplevert vind ik het prima zo :)

http://www.youtube.com/watch?v=06PbK_bTGqM&feature=related

hmkey

Tijdje geleden oxazepam geprobeert.
Wat een rotmiddel.
Werkt veel te kort, voor overdag maakt het veel te gaar en savonds voel je er weer weinig van.
Ik ga maar eens naar bromazepam of clonazepam vragen :) is misschien wat potenter, minder nodig etc :)
edit: oh xanax werkt ook voor het grootste gedeelte op je geest? Ik dacht dat het juist zo`n roes gaf waardoor het veel misbruikt werd/wordt?hm..

W.F.L.

Badass junkie
Xanax doodt alle angst. Volledige zelfcontrole :P

Het lijkt inderdaad wel op dronken zijn maar dan zonder emoties. :P

salvation

Belezen gebruiker
Ben jaloers op jullie! Mijn enige ingang geeft al maanden geen gehoor en ben nu ook door mijn laatste voorraad heen.

Oom Klaas

Badass junkie
salvation zei:
Ben jaloers op jullie! Mijn enige ingang geeft al maanden geen gehoor en ben nu ook door mijn laatste voorraad heen.

Betekend dit zoiets als:
"Wie wilt mij benzo's verkopen?"

Of sla ik nu de plank mis?

Dreuge

Badass junkie
Oom Klaas zei:
salvation zei:

Betekend dit zoiets als:
"Wie wilt mij benzo's verkopen?"

Of sla ik nu de plank mis?

betekend dit zoiets als:
"als je benzo's wil moet je me ff pmen"?

YawningMan

Belezen gebruiker
Clonazepam en alprazolam staan wel bekend als de beste anxiolytische benzo's. Ze zijn alleen echter relatief kort, dus zul je aan een XR (extended release ofwel vertraagde afgave) moeten zien te komen als de 6-8 uur niet voldoet. Of meerdere doseringen nemen per dag.

Bovenaan