Het grote benzo topic !

Johanna*

Experimenterende gebruiker
Ja, ik denk dat we het hier allemaal wel eens zijn; Benzo's for president.
Maar een vraagje waar ikzelf wel mee zit, maar ik weet niet of anderen daar last van hebben? Ik ben namelijk maar een arme student en het gaat me toch wel kosten.
Voor een simpel valiumpje betal ik 90 ct per pil, en dat is nog te doen.
Maar overige dingen (al weet ik niet of dit in dit topic moet staan, sorry als dat iemand stoort) zoals Seroquel; 3,50 per pil. Xanax: 2,50 per pil. Om van Oxycodon (Wat ik helaas, helaas, helaas nooit meer tegenkom) nog maar te zwijgen, en dan is er nog de codeinefosfaat, echt dat supersimpele, is ook 66 ct per pil.

Komt het erop neer dat ik echt dik genaaid word en die de goede mensen ken, of is dit normaal? Eerst haalde ik bij een bevriend iemand die ik nog van vroeger ken, maar die is out of buisiness. Nu ben ik overgeleverd aan contacten in de regio via internet.

Groetjes!

Spor

Wijs gebruiker
Johanna* zei:
Benzo's for president.

Haha tegek :grin:

Denk dat die prijzen niet zo heel slecht zijn... Sommige zijn gewoon duur. In principe zijn ze in nederland niet te koop dus de nederlandse komen van mensen af die ze vergoed krijgen van het ziekenfonds. Deze maken hun prijzen dus zelf.

Johanna*

Pff... Echt? Dat is duur!
Nouja, ik denk dat ik maar een orgaan illegaal ga verkopen aan een dikke Amerikaan. Mn lever mag die hebben :wink:
Bedankt voor je commentaar Spor :). Toevallig weet je niet een illegale bijverdienste die veeeel geld oplevert?

speeseend

Wijs gebruiker
Ga eens op de wallen kijken, misschien zoeken ze nog een dame (of ben jij Johan na een operatie?) die in pillen uitbetaald wil krijgen :wink:

Spor

Wijs gebruiker
speeseend zei:
Ga eens op de wallen kijken, misschien zoeken ze nog een dame (of ben jij Johan na een operatie?) die in pillen uitbetaald wil krijgen :wink:

Zo, die kwam hard aan

Johanna* zei:
Bedankt voor je commentaar Spor :). Toevallig weet je niet een illegale bijverdienste die veeeel geld oplevert?

Jawel hoor, je kan auto's gaan stelen en verkopen, zakkerollen, overvallen plegen, roofmoorden, en anders heb je nog altijd eendje's optie maar sinds we in nederland leven kan dat legaal. Je kan natuurlijk ook besluiten om het in thailand te doen als je het perse illegaal wil hebben...

Sorry maar met zo'n vragen, kun je zo'n antwoorden verwachten ! Op het forum doen we niet aan illegale zaken, enkel duscissieren over drugs en aanverwante onderwerpen

buzzrider

Wijs gebruiker
Johanna* zei:
Pff... Echt? Dat is duur!
Nouja, ik denk dat ik maar een orgaan illegaal ga verkopen aan een dikke Amerikaan. Mn lever mag die hebben :wink:
Kom naar hier en je krijgt 20 euro :P

Johanna*

speeseend zei:

Helaas, ik heb het al geprobeerd maar ik kreeg geen klanten..
Sorry voor de domme vraag hoor :wink:

devachiah

ik las een paar posts terug dat er een hoop neppe valium verkocht wordt... weet iemand welke dat zijn precies?

Soma

Bewuste gebruiker
Niemand weet dat..

Het is zoals bij XTC: je kan aan de buitenkant niet zien wat er in je pil zit.

Edit: kan je eigenlijk benzo's laten testen in een testcentrum?

Flameon

Badass junkie
devachiah zei:
ik las een paar posts terug dat er een hoop neppe valium verkocht wordt... weet iemand welke dat zijn precies?

Waar heb je je benzo's vandaan als ik vragen mag?
Als ze op recept zijn, of gekocht hebt van iemand die ze op ned recept heeft, dan mag je er vanuit gaan dat je goeie valiums hebt. Die zijn nl getest alvorens ze de strip in gingen.
Heb je valiums uit landen als india, nepal, kazachstan etc dan weet je inderdaad niet wat er in zit. Testen heb ik nooit gezien

Funky Monkey

Badass junkie
Soma zei:
Niemand weet dat..

Het is zoals bij XTC: je kan aan de buitenkant niet zien wat er in je pil zit.

Edit: kan je eigenlijk benzo's laten testen in een testcentrum?
Het lijkt me niet aangezien benzo's alleen voor mensen zijn die een geestelijke ziekten hebben en deze dus normaal alleen voorgeschreven worden door een dokter...

inferno33

Bewuste gebruiker
dan verpoeder je de pil en lever je het in als speed... of je zegt dat het aan je verkocht is als xtc...

kunnen ze weinig tegen inbrengen vermoed ik..

acidboy

Badass junkie
Flameon zei:
devachiah zei:

Waar heb je je benzo's vandaan als ik vragen mag?
Als ze op recept zijn, of gekocht hebt van iemand die ze op ned recept heeft, dan mag je er vanuit gaan dat je goeie valiums hebt. Die zijn nl getest alvorens ze de strip in gingen.
Heb je valiums uit landen als india, nepal, kazachstan etc dan weet je inderdaad niet wat er in zit. Testen heb ik nooit gezien

Het kan bij zulke landen zelfs per pil in het stripje verschillen, een vriend van me had me een stripje diazepam 10mg uit Peru gegeven (geloof ik, kan ook Ecuador geweest zijn ofzo).
Het ene pilletje werkte gewoon goed, zoals valium behoort te werken.
En een ander pilletje merkte ik eigenlijk nauwelijks, en nee, dit was geen tolerantie :)

Soma

Bewuste gebruiker
En die valium kwam uit de apotheker? Het lijkt me onwaarschijnlijk dat er in die landen niet wordt getest op medicijnen..

Flameon

Badass junkie
Soma zei:
En die valium kwam uit de apotheker? Het lijkt me onwaarschijnlijk dat er in die landen niet wordt getest op medicijnen..

In landen als wat hierboven beschreven worden is de controle op medicatie (inhoud) heel anders dan hier. Binnen europa zijn heel strenge regels waar een fabrikant aan moet doen, buiten de eu is dat lang niet altijd het geval. Ook al komt een medicatie uit de apotheek. Helaas!

kwezel

vraagje.. ik heb een weekje of 2 aan de benzo's gezeten , somds wel 3 op een avond. nu ff 2 dagen gestopt, en slecht geslapen.. maar wat ik me afvroeg.. als ik er nu een maandje vanaf blijf, komt dan de relaxte werking wel een beetje terug?

wel zonde, ik heb er toenstraks 3 genomen en voel eigenkijk niks.. :)

het bereft midazolam btw.

Flaffie

Wijs gebruiker
Re:

speeseend zei:
lysergine25 zei:
La Roche Valium 10 mg ' the bleu pils .....'

• Zeer verslavend
Dat valt wel mee hé, lysergine25! Ik kan je ook wel mede delen dat ik het een flinke tijd gebruikt heb (maanden) en toch van de ene dag op de andere ermee ben gestopt. Nu gebruik ik het af en toe nog (drie keer in in maand max, dan een halfje / kwartje).

• duur in het zwarte circuit
Dat valt óók wel mee, hé?! klik hier Voor mij is het prijzig (krijg ze gratis) maar anders zou ik dit niet duur vinden!

• Niet voor verslavingsgevoelige types.
Is dit jouw persoonlijke ervaring of heb je dat als wetenschappelijk onderbouwde informatie tot je genomen?

• Conclusie
Is dat dit middel naar mijn mening (en van mijn arts) niet echt zo verslavend als jij dat stelt.

Het is miss wel van een jaar geleden maar
"voor mij is het prijzig(krijg ze gratis) maar anders zou ik dit niet duur vinden!
lol

devachiah

om even terug te komen of mijn valium wel echt was heb ik ze gewoon laten testen bij het test-centrum... ik heb ze gewoon verteld dat het me verkocht is als xtc,dat ik er slaperig van werd en ik om die reden wel graag zou willen wat me verkocht was.. Enfin de volgende week gebeld en er bleek diazepam in te zitten :)

dus als je het niet zeker weet, gewoon laten testen..

devachiah

nee dat is het lullige... ik deed heel verontwaardigd alsof ik niet wist wat diazepam was maar toen ik vroeg hoeveel er in zat zeiden ze dat ze daar niks over konden zeggen behalve dan dat ik er waarschijnlijk erg slaperig van geworden was. Ik denk dat ze wel doorhadden dat ik geen XTC kwam laten testen..

Moet eerlijk bekennen niet alles gelezen te hebben...

Maar goed, ik heb veel benzo's geslikt, maar enkel Lorazepam en Alprazolam geven mij het gewenste effect. Vooral alprazolam (Xanax). Je wordt er ook licht euforisch van en dat mis ik bij andere benzo's. Angst is weg en je slaapt er heerlijk op. Ik ben er nooit verslaafd aan geweest (ik ben vaak zomaar maanden gestopt, uit het niets).

Hoeveel mg gebruiken jullie? Ik zit wel op hoge doses, maar dat is voornamelijk vanwege mijn snelle afbraak en dus snelle gewenning. Het is veel te duur, maar dat spaar ik weer uit aan alcohol :wink:

Johanna*

Ja het is zeker duur! Dosis verschilt bij mij ook wel is, ligt er ook aan of ik er alchohol bij neem.

Martijn.

Belezen gebruiker
Serpentine zei:

Maar goed, ik heb veel benzo's geslikt, maar enkel Lorazepam en Alprazolam geven mij het gewenste effect. Vooral alprazolam (Xanax). Je wordt er ook licht euforisch van en dat mis ik bij andere benzo's. Angst is weg en je slaapt er heerlijk op. Ik ben er nooit verslaafd aan geweest (ik ben vaak zomaar maanden gestopt, uit het niets).

Hoeveel mg gebruiken jullie? Ik zit wel op hoge doses, maar dat is voornamelijk vanwege mijn snelle afbraak en dus snelle gewenning. Het is veel te duur, maar dat spaar ik weer uit aan alcohol :wink:
Hoeveel mg alprazolam neem je dan? Ik merk vrijwel niks van 3 mg alprazolam, wat erg vreemd is...

Martijn. zei:
Serpentine zei:

Hoeveel mg alprazolam neem je dan? Ik merk vrijwel niks van 3 mg alprazolam, wat erg vreemd is...

Het ergste was dus *schrik niet* 20mg per dag in een stressvolle periode. Nu zit ik aan 8mg per dag denk ik, soms 5mg. Maar ik nam laatst na een lange periode niks nemen 4mg in 1 keer op nuchtere maag, en was totaal weg. Dus het kan verkeren.

Martijn.

Belezen gebruiker
Serpentine zei:
Het ergste was dus *schrik niet* 20mg per dag in een stressvolle periode. Nu zit ik aan 8mg per dag denk ik, soms 5mg. Maar ik nam laatst na een lange periode niks nemen 4mg in 1 keer op nuchtere maag, en was totaal weg. Dus het kan verkeren.
Omg, 20 mg!? :openmouth:

Waarom neem je dan geen sterker werkende benzo? Alprazolam is gewoon niet zo sterk. Maar werd je niet kotsmisselijk na zoveel te hebben genomen? Alprazolam schijnt ook behoorlijk giftig te zijn, in vergelijking met de andere benzo's.

Martijn. zei:
Serpentine zei:

Waarom neem je dan geen sterker werkende benzo? Alprazolam is gewoon niet zo sterk. Maar werd je niet kotsmisselijk na zoveel te hebben genomen? Alprazolam schijnt ook behoorlijk giftig te zijn, in vergelijking met de andere benzo's.

Alprazolam werkt voor mij het beste. Ik heb andere benzo's geprobeerd, maar dat werkte allemaal minder goed (minder versuffend, geen euforische stemming). Bovendien moet je arts het willen voorschrijven natuurlijk. En misselijk word ik nooit. Ik heb wel grotere hoeveelheden genomen en ik leef nog steeds, dus met die giftigheid zal het wel meevallen.

Martijn.

Belezen gebruiker
Serpentine zei:
Martijn. zei:
Serpentine zei:

Alprazolam werkt voor mij het beste. Ik heb andere benzo's geprobeerd, maar dat werkte allemaal minder goed (minder versuffend, geen euforische stemming). Bovendien moet je arts het willen voorschrijven natuurlijk. En misselijk word ik nooit. Ik heb wel grotere hoeveelheden genomen en ik leef nog steeds, dus met die giftigheid zal het wel meevallen.
Maar kreeg jij gewoon van je arts 20 mg per dag dan... gewoon op legale wijze? Dat is meer dan een hele blister per dag... :confused:

Waarom neem je dan geen sterker werkende benzo? Alprazolam is gewoon niet zo sterk. Maar werd je niet kotsmisselijk na zoveel te hebben genomen? Alprazolam schijnt ook behoorlijk giftig te zijn, in vergelijking met de andere benzo's.[/quote]

Alprazolam werkt voor mij het beste. Ik heb andere benzo's geprobeerd, maar dat werkte allemaal minder goed (minder versuffend, geen euforische stemming). Bovendien moet je arts het willen voorschrijven natuurlijk. En misselijk word ik nooit. Ik heb wel grotere hoeveelheden genomen en ik leef nog steeds, dus met die giftigheid zal het wel meevallen.[/quote]
Maar kreeg jij gewoon van je arts 20 mg per dag dan... gewoon op legale wijze? Dat is meer dan een hele blister per dag... :confused:[/quote]

Verschillende artsen, verschillende apothekers. Je hebt ook buisjes met 50 tabletten van 2 mg. Ik heb meestal de doosjes van 40mg (40 x 1mg). Sja, nu krijg ik het niet meer van 1 arts, dus enkel nog bij een andere.

Spor

Wijs gebruiker
20mg alprazolam is best veel ja, dacht dat ik met mijn 50mg oxazepam per dag al onder water leefde, maar jij zal dan nog wel wat dieper onder water zitten als ik toen zat :wink:

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
kwezel zei:
ik gebruik regelmatig benzo's ivm stoppen met wiet. ik merk nu wel dat de fun er een beetje af is, en dat ik ze misschien wat teveel gebruikt heb.

paar maandjes wachten voordatik nieuwe bestel dus. moet wel leuk blijven :grin:

midazolam aka dormicum wordt je gewwon heerlijk relaxed van, je gaat je bedje in en het ligt zo heerlijk dan! heerlijk rustig (Y)

geef maar liefver af en toe een benzo dan elke dag een joint (hoe verslavend ze ook zijn, daar ben je zelf bij. ik krijg al een jaar lang elke maand midazolam, ik ben altijd blij als ik ze weer thuisheb.

alleen tijdje rustig aan nu, want de effecten beginnen een beetje minder te worden.

junkiegelul :grin:

Ik heb vandaag voor het eerst een pakje midazolam ontvangen. :grin: (niet op voorschrift en voor geen enkel medisch doel)
Ik ben zeer benieuwd naar de werking er van. Ik heb ervaring met diazepam, oxazepam, temazepam en lorazepam. Deze heb ik ook puur en alleen voor recreatieve doeleinden gebruikt.

Mijn laatste benzo is nu toch al weer ruim 3 maanden geleden.Waarschijnlijk ga ik er vrijdagavond eens 1 testen.

Martijn.

Belezen gebruiker
DonnieDark0 zei:
Ik ben zeer benieuwd naar de werking er van. Ik heb ervaring met diazepam, oxazepam, temazepam en lorazepam. Deze heb ik ook puur en alleen voor recreatieve doeleinden gebruikt.
Welke vond jij persoonlijk de beste als ik vragen mag? Ben ik toch altijd nieuwsgierig naar. :P

Bovenaan