Reproductiegetal stijgt lichtjes, opnieuw besmettingen in de klassen en woonzorgcentra,... binnenkort word "het rijk der vrijheid" weer opgedoekt en is alles de schuld van de horeca en evenementsector 🤡.
Waar baseer je dat op? Het is voor alle mensen die dachten dat de overheid voor altijd met een paspoort zou werken, of vaccinatie verplicht maken,binnenkort word "het rijk der vrijheid" weer opgedoekt en is alles de schuld van de horeca en evenementsector 🤡.
Dat is niet helemaal waar. Want op de achtergrond hebben alle landen, ook NL, getekend voor de Europese coronapas. Deze is geldig tot juli 2023.Waar baseer je dat op? Het is voor alle mensen die dachten dat de overheid voor altijd met een paspoort zou werken, of vaccinatie verplicht maken,
toch juist iets wat bewezen is dat dit allemaal niet waar blijkt te zijn, nu alles opengegooid(bijna) is.
🥳Kabinet schaft verplichte coronaregels af, meeste adviezen blijven - https://nos.nl/l/2421273
We zijn inmiddels paar weken verder. En hoe harder de oorlog woedt in Oekraïne, hoe meer belangrijke beslissingen op de achtergrond geruisloos genomen worden...Dat is niet helemaal waar. Want op de achtergrond hebben alle landen, ook NL, getekend voor de Europese coronapas. Deze is geldig tot juli 2023.
Heel fijn dat we in NL de pas afgeschaald hebben, maar Europees gezien doen ze er alles aan dit te verlengen en uit te breiden.
Van mij hoef jij je niet te vaccineren.We zijn inmiddels paar weken verder. En hoe harder de oorlog woedt in Oekraïne, hoe meer belangrijke beslissingen op de achtergrond geruisloos genomen worden...
Al 2 jaar voor wappie uitgemaakt.
Snap nog steeds niet precies waarom trouwens...
Alleen maar omdat ik onze overheid niet blind vertrouw volgens mij...
Vind je het gek na zoveel leugens en valse beloftes en serieuze bedreigingen.
In 9 maanden tijd gingen ze van: tis jouw lichaam en jouw keuze, naar: als je je niet vaccineert dan gaan we er alles aan doen om jou buiten te sluiten.
En weet je... als dat vaccin zijn belofte had waargemaakt, had ik het zeker wel genomen. Alleen ik wachtte heel ff af... omdat ik niet in de doelgroep val.
En binnen 4 maanden zag ik al dat het vaccin totaal geen verschil maakt.
Iedereen is net zo besmettelijk en net zo vatbaar als daarvoor. Misschien zelfs méér.
Dus geef me nu 1 reden om me alsnog te laten vaccineren met al die falende vaccins...
Mijn vrijheid?
Serieus???
Is dat nu de nieuwe hoofdreden??
Je lichaam voor een beetje vrijheid???
Word toch godverdomme wakker mensen en denk eens wat verder dan volgende maand.
Denk aan je kids. Jullie gehoorzaamheid legt de basis voor jullie kids.
Wil je echt je gezonde kids hiermee inspuiten?
Waarom??? Zij worden niet eens ziek!
Maar hun afweersysteem is wel naar de tering.
Omdat jij perse op vakantie wil.
👏👏👏👏👏
Deze zinnen, ik begrijp dit zo intens.Niet dat corona voorbij is maar mijn grote last van de afgelopen jaren was dan ook niet het virus maar de maatregelen. Die zijn vandaag behalve de quarantaine dan nu weg.

Wordt eens tijd dat deze man aftreedt" the road to hell is paved with good intentions "
Bekijk bijlage 40123
![]()
De Jonges vingerafdrukken zitten opeens toch op de mondkapjesdeal, en dat ligt politiek gevoelig
Minister Hugo de Jonge bemiddelde bij de mondkapjesdeal van Sywert van Lienden. ‘Met de juiste intenties’, verdedigt hij zich, nu dat naar buiten komt.www.trouw.nl
Bronnen?We zijn inmiddels paar weken verder. En hoe harder de oorlog woedt in Oekraïne, hoe meer belangrijke beslissingen op de achtergrond geruisloos genomen worden...
Al 2 jaar voor wappie uitgemaakt.
Snap nog steeds niet precies waarom trouwens...
Alleen maar omdat ik onze overheid niet blind vertrouw volgens mij...
Vind je het gek na zoveel leugens en valse beloftes en serieuze bedreigingen.
In 9 maanden tijd gingen ze van: tis jouw lichaam en jouw keuze, naar: als je je niet vaccineert dan gaan we er alles aan doen om jou buiten te sluiten.
En weet je... als dat vaccin zijn belofte had waargemaakt, had ik het zeker wel genomen. Alleen ik wachtte heel ff af... omdat ik niet in de doelgroep val.
En binnen 4 maanden zag ik al dat het vaccin totaal geen verschil maakt.
Iedereen is net zo besmettelijk en net zo vatbaar als daarvoor. Misschien zelfs méér.
Dus geef me nu 1 reden om me alsnog te laten vaccineren met al die falende vaccins...
Mijn vrijheid?
Serieus???
Is dat nu de nieuwe hoofdreden??
Je lichaam voor een beetje vrijheid???
Word toch godverdomme wakker mensen en denk eens wat verder dan volgende maand.
Denk aan je kids. Jullie gehoorzaamheid legt de basis voor jullie kids.
Wil je echt je gezonde kids hiermee inspuiten?
Waarom??? Zij worden niet eens ziek!
Maar hun afweersysteem is wel naar de tering.
Omdat jij perse op vakantie wil.
👏👏👏👏👏
Hier iemand die zich niet heeft laten vaccineren. Waarom? Omdat de Natuur ruled. Mensen willen/zullen/moeten/kunnen alles domineren. Homo Sapiens is het meest vijandige ras van alles wat er ooit heeft geleefd. Sorry voor de oude van dagen. Ik ben daar heel radicaal in. "En wat als je dochter, of je moeder zouden sterven van de gevolgen?"
Dan is het zo.
Mooie reply. Ik neem geen medicijnen behalve die die mijn psychiater me verplicht. (ik word gecontroleerd of ik ze neem)Neem je dan ook totaal geen medicatie als je pijn hebt, ziek bent etc.?
Ik vind ‘de natuur rules’ altijd zo’n bijzonder argument in discussies. Wat is er überhaupt nog echt ‘natoerrrr’ aan de manier waarop wij leven in de moderne tijden. Je zou ook kunnen stellen dat het bestrijden van ziekte aan de hand van (nieuwe) technologie een natuurlijke manier is om met bedreigingen om te gaan. Waar begint natuur, en waar houdt het op.
En stel dat je bijvoorbeeld kanker krijgt? Nog steeds geen medicatie en de natuur op z'n beloop laten? Of heb je dan toch liever dat je dochter nog iets langer een vader in haar leven heeft?Mooie reply. Ik neem geen medicijnen behalve die die mijn psychiater me verplicht. (ik word gecontroleerd of ik ze neem)
Niks 'natoerrrr' aan de manier van leven, ik volg je. De natuur begint en eindigt niet. Natuur is.
Natuur eindigt eigenlijk wel. Als de zon ermee ophoudt.
Ik moet mijn mening herzien. Je hebt gelijk.
Wat een load of crap.Tinnitus mogelijke bijwerking vaccin.
Als jij niet door de clickbait heen kunt kijken dan leg ik me daar bij neer.Als naïviteit een superpower zou zijn, dan ben jij een held.
Pff ik mag toch hopen dat we dit keer beter voorbereid zijn en niet weer in lockdown hoeven. Zou echt beschamend zijn als het nu weer zo gaat als de voorgaande jaren.Vandaag waarschuwen op Nos de ziekenhuisdirecteuren, virologen en wetenschappers voor grote problemen in de herfst met misschien wel een noodzaak voor lockdowns. Dat met name door de traagheid van de Nederlandse overheid.
Ook ik ben wel bezorgd over een vervelende variant die komt overwaaien vanuit Afrika of Zuid Amerika.
Zijn we daarop goed voorbereid?
Hahahaha wat is dit treurig zeg. Soort zelfverkozen held complex hebben deze lui.Na de wappies heb je ook de wappiesbestrijders. Haat met haat bestrijden. Kwam twee jaar geleden via een search terecht op Videre en vond het best sneu. Net is het ook op TV geweest met een reportage.
Als jij niet door de clickbait heen kunt kijken dan leg ik me daar bij neer.
Pff ik mag toch hopen dat we dit keer beter voorbereid zijn en niet weer in lockdown hoeven. Zou echt beschamend zijn als het nu weer zo gaat als de voorgaande jaren.