ik zou er toch maar afblijven het is echt wel superverslavend. Een vriend van mij is er ooit mee afgekomen om te roken zei hij , om te kunnen slapen na een nachtje coke gebruik, dit is inmiddels zeven jaar geleden en nog steeds hang ik eraan.
Ik kom wel van heel ver en gebruik momenteel nog maar twee gram per dag ofzo en als ik geen geld ervoor heb heb ik mezelf ook al geleerd om rustig te blijven en de dag gewoon door te komen , natuurlijk wel met behulp van methadon.
Moest ik de tijd kunnen terugdraaien en weten wat ik nu weet, ze zouden het mij met kilo's gratis mogen geven hebben, ik had er nooit aangekomen maar nu is het te laat en soms denk ik: gosh, dit zal toch niet zo zijn voor de rest van mijn leven want dat zou verschrikkelijk zijn.
Gevolgen: mijn relatie is naar de knoppen gegaan, mijn vriendenkring die uit redelijk wat personen bestond heb ik zelf allemaal laten vallen omdat op die momenten de heroiïne je enige vriend is en je wilt zelf ook niemand zien buiten dan de personen die het ook doen, daar voel je je nog goed bij, bij de rest niet meer omdat die het niet doen, het is raar...
Ik heb gelukkig goede ouders die me altijd hebben gesteund en nog doen, daarom ben ik godzijdank nooit in de schulden geraakt maar ik ben er zeker van moest ik echt 'helemaal alleen' op deze wereld hebben gestaan in de ze situatie dan had ik nu letterlijk in de goot gelegen.
Nog steeds probeer ik elke dag ermee te kappen maar het is zo verdomd moeilijk het is niet te beschrijven, het is net alsof je leven helemaal leeg is zonder heroïne, niets interesseert je nog, op zo'n momenten zou ik gewoon een hele dag in bed willen blijven liggen of gewoon maar op de zetel liggen en niets doen gewoon omdat je in niets zin hebt.
Aan iedereen die het wil proberen: alstublieft denk heel goed erover na want het is echt waar: voor je het weet hang je eraan en om er verslaafd aan te geraken dat is niet moeilijk maar eraf geraken dat is een zware lange moeilijke weg met heel veel vallen en weinig opstaan! Ik kan nog steeds niet geloven dat ik zo stom ben geweest dit ooit te doen maar nu leef ik met de gevolgen: eigen schuld dikke bult.