heroïneverslaving

natalia

Experimenterende gebruiker
En nu is 't zaak niet te hard van stapel te lopen, want er blijven natuurlijk van die dagen dat 't allemaal niet zo geweldig is; in ieder geval weten we dat 't er met dope op de lange temijn niets beter van wordt![/quote]

inderdaad!die dagen sucken hard,maar t komt er op aan om je altijd wel aan iets + te blijven optrekken!k ben nu al een tijdje clean,k weet zeker dat ik t NOOIT nie meer wil,maar ik sluit nen herval ni uit!
ni dat ik t wil hé,maar je moet het toch incalculeren.
Leuk om te horen dat t met de meeste hier zo goed gaat!VOLHOUDEN é MANNEN!!!

de groeten hé
x :wave:

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
zo'n dag had ik gister... :( khad maar wat benzo's geslikt

toch had ik nog steeds zin maar ik heb niet gehaald :)

het kwam , omdat ik die nacht ervoor een droom over heroïne had!

patrick2

fneawognfkgln zei:
zo'n dag had ik gister... :( khad maar wat benzo's geslikt

toch had ik nog steeds zin maar ik heb niet gehaald :)

het kwam , omdat ik die nacht ervoor een droom over heroïne had!
als ik het van mijn uit mijn visie bekijk krijg ik de indruk dat je nogal erg met de heroine bezig bent in je hoofd , waarom benzo,s slikken ? Om de heroine te vergeten ?En het is toch zo mooi om je heen als de rook verdwenen is !!!!Kom op joh je weet toch beter laat je niet hangen , pak die vaandel en lopen man lopen lopen lopen .........Groetjes Patrick

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
bedank voor je reactie,

ik ben er haast niet meer mee bezig in mn hoofd.

alleen kwam het gister omdat ik er een droom over had snachts, dat ik een flink zakje bruin vond (onder een stoeptegel :confused: ) en toen kwam het gevoel ineens weer terug en het liet me die dag niet los.

en ja ik slikte benzos om de heroine te vergeten, het is altijd erg druk in mn hoofd en de afgelopen week slik ik bijna iedere avond 1 of meer xanax tabletten om te ontspannen. normaal nooit meer overdag hoor. (heb zelfs een paar maanden zonder enige drugs gedaan)

ik weet dat dit slecht is en ik zal het ook met mn psychiater overleggen bij de eerstvolgende afspraak volgende week. maar ik heb moeite met onstpannen omdat ik een concentratiestoornis en licht autisme heb waardoor mijn hoofd altijd maar doorraast met gedachten (zelfs benzo's helpen hier niet eens zó goed tegen, zware tranquillizers zoals levomepromazine bv. wel). ik krijg ook ritalin om rustig te worden en me te kunnen concentreren op school.

dus het is voor mij heel moeilijk om zonder medicijnen te leven, nu ik eenmaal ervaren heb hoe rustgevend effect speed, ritalin en benzo's op me hebben (en opiaten natuurlijk above all). ik houd het meestal ook niet lang vol, meestal zitten er een paar weken clean tussen eenmalig gebruik, maarja nu had ik toevallig 30 tabletten xanax liggen. dan gaat het wel erg makkelijk

maar ik vind drugs wel slecht hoor

BacingsPen

Badass junkie
mmmz wat kunnen we nog zeggen? Ik snap goed dat je een vervanger zoekt voor de heroine... zorg er voor dat die vervanger wel steeds een ander middel wordt en eindig met een middel dat niet zo veel schade aan kan doen!

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
nah ik zoek geen vervanger voor heroïne dat heb je dan verkeerd begrepen

gewoon iets veiligs om te ontspannen... benzo's zijn daar denk ik ideaal voor; makkelijk verkrijgbaar, spotgoedkoop, het effect is ontspannend.

mijn hoofd zit gewoon te vaak te vol < adhd < als ik ene nieuw recept voor ritalin krijg binnenkort gaat het veel beter

Bal0n

Badass junkie
fneawognfkgln zei:

gewoon iets veiligs om te ontspannen... benzo's zijn daar denk ik ideaal voor; makkelijk verkrijgbaar, spotgoedkoop, het effect is ontspannend.

mijn hoofd zit gewoon te vaak te vol < adhd < als ik ene nieuw recept voor ritalin krijg binnenkort gaat het veel beter

Ja, want benzo's zijn veilig! :confused: :rolleyes:

BacingsPen

Badass junkie
fneawognfkgln zei:

mmm, die benzo's enzo gebruikte je ook al voordat je aan de heroine begon?

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
Bal0n zei:
op zich wel, er kan niet zo veel mis mee gaan zonder combinaties

ik weet heus wel dat het aardig wat risico's heeft en heb dit ook wel ondervonden

maar als ik rustig wil worden werkt het wel ideaal, ja mediteren zal wat beter zijn natuurlijk maarja, de effecten op zich zijn niet euforisch zoals speed of heroïne en ik wil het ook liever niet overdag gebruiken, maar om 'savonds te ontspannen voor het slapen gaan , wat me nooit goed lukt (ben erg gespannen) tja ik vind het wel kunenn

maar ik ga hier niet mn zelfmedicatie zitten verdedigen dat doe ik wel tegen mn psychiater :grin: ik bedoelde ja op zo'n manier zijn benzo's -relatief- veilig

SpacingBen zei:
nee, die 'ontdekte' ik pas later

Bal0n

Badass junkie
fneawognfkgln zei:
Bal0n zei:

ik weet heus wel dat het aardig wat risico's heeft en heb dit ook wel ondervonden

maar als ik rustig wil worden werkt het wel ideaal, ja mediteren zal wat beter zijn natuurlijk maarja, de effecten op zich zijn niet euforisch zoals speed of heroïne en ik wil het ook liever niet overdag gebruiken, maar om 'savonds te ontspannen voor het slapen gaan , wat me nooit goed lukt (ben erg gespannen) tja ik vind het wel kunenn

maar ik ga hier niet mn zelfmedicatie zitten verdedigen dat doe ik wel tegen mn psychiater :grin: ik bedoelde ja op zo'n manier zijn benzo's -relatief- veilig

SpacingBen zei:

Afgezien dat jij wel combineert (combineerde?), en de verslavingspotentie van benzo's zijn ook niet te ontkennen, dat weet jij ook.

Maar, ieder zijn ding :)

BacingsPen

Badass junkie
fneawognfkgln zei:
Bal0n zei:

SpacingBen zei:

ben je dan toch niet een beetje naar een vervangend middel gaan zoeken? tuurlijk, heroine is niet te vervagen. Maar je geeft al wel aan dat je die benzo's gebruikt om rustig te worden... Die had je dus niet nodig als je nog heroine gebruikte...

mannetje

Newbie
Hallo allemaal,

Mijn verhaal begon 5 jaar geleden, ik ging na mijn scheiding regelmatig naar een tippelzone en ontmoete daar veel mensen.
Op een dag werd ik aangehouden door een mooie jonge vrouw van toen 23 jaar, ik raakte met haar in gesprek en we konden het goed met elkaar vinden.
Een paar weken nadat ik haar had leren kennen raakte zij dakloos en zwierf op straat.
Ik kon niet verkroppen dat een dergelijk meisje/ vrouw in een dergelijke situatie kon verkeren, iedere dag ging ik naar haar toe om er voor te zorgen dat ze niet aan alles en iedereen overgeleverd was, dat ze weer het gevoel zou krijgen er niet helemaal aleen voor te staan.
Ze had in haar jonge leven al veel meegemaakt en was toen al erg verslaafd aan coke en heroine.
Naarmate de tijd verstreek kregen we een hechte band met elkaar, later nam ik haar ook vaak mee naar huis zodat ze weer voor haarzelf kon zorgen, ik bood haar alles wat ze nog nooit eerder gekend had, een luisterend oor, een schouder om op uit te huilen, echte gemeende aandacht.
Ze voelde zich daar goed bij en was dankbaar voor alles wat ik voor haar deed.
Voor alle duidelijkheid, een klant ben ik nooit geweest, nooit heb ik ooit maar ergens op aangedrongen of misbruik van gemaakt.
Maar toch ondanks alles bleef ze weglopen en ging steeds meer gebruiken.
Tot de dag dat ze in het ziekenhuis kwam te liggen en een nier kwijt raakte, ze heeft toen een week lang op het randje van de dood gelegen.
Ik dacht toen dat ze daarna wel genoeg stof had om over na te denken en ze haar leven nu wel anders in zou gaan delen.
Maar niets was minder waar, nog met het infuus in haar armen vertrok ze uit het ziekenhuis richting dealer.
Ze kon het normale leven met alle ups en downs niet aan en koos telkens weer voor de weg die voor haar zo bekend was.
Iemand die bebruikt onderdrukt veel van haar of zijn natuurlijke gevoelens, ze voelen zich thuis in een wereld die eigenlijk niets met realitijd te maken heeft.
Liegen, bedriegen en elkaar bestelen is in die wereld heel normaal, ook geweld word vaak niet geschuwd.
Na de periode van het ziekenhuis ging het erg slecht met haar, ze wilde niet meer en hoopte dat ze of vast kwam te zitten of dat ze haar lichaam dermate had verwoest dat ze er op een goede dag in zou blijven.
Het eerste gebeurde echter, ze werd opgepakt voor een aantal delicten en kwam in Nieuwersluis terecht.
Toen ze daar eenmaal zat belde ze mij in tranen op dat ze overal zo veel spijt van had en nu pas besefte dat ze echt van mij was gaan houden.
Iedere week ging ik bij haar op bezoek en er ontstond iets tussen ons wat een goed gevoel gaf.
We besloten om na haar vrijlating samen te gaan wonen en zo een toekomst voor ons samen op te bouwen.
De eerste maanden ging het redelijk goed, maar na een maand of 4 ging het weer bergafwaards.
Ze wilde weer gaan bebruiken en hield het niet in de hand, steeds vaker kregen we ruzie doordat geen enkele afspraak werd nagekomen.
Op een gegeven moment liep ze weg en liet een week lang niets van zich horen.
Toen ze terug kwam was het weer tranen met tuiten huilen met vele sorry's nieuwe belofte's.
maar er kwam geen verandering, de ruzie's werden steeds heviger en twee dagen voor kerst werd het haar te veel en nam weer de benen.
Toen ze na een week weer contact opnam en wat spullen op kwam halen vertelde ze mij dat ze een shot had gezet voor de eerste keer in haar bewogen leven.
Het was net of ik een mes in mijn hart voelde steken, en heb haar gesmeekt dat wat er ook gebeurt ze dat niet meer moest doen.
haar lichamelijke toestand was nog steeds niet goed en ik maakte me ernstig zorgen om haar.
Een half jaar zijn we uit elkaar geweest, ze woonde met een dealer samen die geen aandacht aan haar schonk en haar compleet liet verloederen.
Ze weegt nu nog maar 45 kilo, haar armen zijn een waar slachtveld van bulten en abcessen.
Op dit moment is ze weer bij mij, waarom? omdat ik simpelweg ontzettend veel van haar hou en toch nog het gevoel heb haar op een betere weg te kunnen krijgen.
Dat ze er ooit helemaal vanaf komt geloof ik al lang niet meer, mijn doel is nu haar zover te krijgen dat de drugs niet meer haar hele dagindeling beheerst.
dat ze een "normaal"veel gezonder leven kan gaan hebben .
In ieder geval is ze na drie dagen weer hier te zijn gestopt met shotten en wil samen met mij werken aan die doelstelling om een beter en normaler leven te gaan hebben.
Ik hoop dat ze ergens de kracht vandaan kan halen om dit door te zetten en weer kan genieten van het leven zonder het gevoel te hebben dat het leven haar niets meer te bieden heeft.
In ieder geval geef ik haar weer alle liefde en steun die een MENS zich maar wensen kan.
Haar opgeven? nee, nooit van mijn leven.

Solidius

Badass junkie
@ mannetje,

WOW, wat een intrigerend en ontroerend vehaal! Ik vind het bijzonder knap dat je zoveel doorzettingsvermogen hebt om na alle ellende die je met haar hebt meegemaakt nog steeds voor haar vecht. Hulde!

caatje

Badass junkie
@mannetje, Wat een triest verhaal. Erg nobel van je hoe je haar steeds weer opvangt maar houden van is soms ook loslaten ......
Ik hoop voor jou dat je je eigen leven goed op de rails houdt en jezelf niet vergeet door het zorgen voor een ander. Dat idee kreeg ik een beetje van je verhaal.

mannetje

Newbie
caatje zei:
@mannetje, Wat een triest verhaal. Erg nobel van je hoe je haar steeds weer opvangt maar houden van is soms ook loslaten ......
Ik hoop voor jou dat je je eigen leven goed op de rails houdt en jezelf niet vergeet door het zorgen voor een ander. Dat idee kreeg ik een beetje van je verhaal.

Bedankt voor je reactie, zeker is het niet altijd makkelijk om ook aan mijzelf te blijven denken, en elkaar loslaten hebben we een paar keer geprobeert maar willen elkaar toch steeds weer terug.
Haar eigen woorden zijn dat ze nog nooit iemand heeft gehad die zo met haar omgaat als ik dat doe en dat ze mij daar intens dankbaar voor is.
Maar als ook ik het vertrouwen in haar opgeef, ze niet meer die steun en toeverlaat heeft die ze de afgelopen 5 jaar heeft gehad zal dat haar en mij geen goed doen.
Zoals gezegt heeft ze het afgelopen half jaar bij een dealer gewoont, geld en dope was daar meer dan voldoende aanwezig, maar een half jaar lang heeft ze om mij gehuild, ze was kwijt waar ze ondanks alles enorm veel waarde aan hechte, ze is nu nog erger verslaaft dan voorheen, maar wilde toch weer terug omdat dope en geld niet dat kunnen bieden wat ze al die tijd hier wel had.
Het is echt een lief wijffie met een goed hart, maar heeft moeite met het verwerken van haar ontzetend bewogen leventje, en als er te veel dingen weer dichtbij beginnen te komen is er op dat moment maar 1 uitweg, en dat is de weg die vele gebruikers maar al te goed kennen.

Ps, ze houd het nog steed goed vol en spuit nog steeds niet, ze begint er al een stuk beter uit te zien en ze is zelf ook blij met deze stap voorwaarts.

Ruud

Wat een ontzettend ontroerend verhaal; en hulde dat je zoveel gedult hebt.

Respect! En veel succes, er je 'wijffie' natuurlijk ook en dat zal ze waarschijnlijk ook wel nodig hebbe..

mannetje

Newbie
Ruud zei:
Wat een ontzettend ontroerend verhaal; en hulde dat je zoveel gedult hebt.

Respect! En veel succes, er je 'wijffie' natuurlijk ook en dat zal ze waarschijnlijk ook wel nodig hebbe..[/quote

Bedankt voor deze ondersteunende reactie, helaas heeft ze weer de benen genomen en zit weer bij die dealer, telkens als mijn telefoon gaat heb ik de schrik dat het om dat ene fatale telefoontje gaat.
Ze heeft zichzelf niet meer in de hand en kan niet meer funktioneren zonder de dope.
Ik heb gehoord dat ze weer aan het shotten is en er bij iedere shot één tot anderhalve gram hero in doet vermengd met coke.
Politie is al tig keren gebeld maar die hebben het te druk met boete's voor te hard rijden, iemand redden is niet van belang.
Ze zijden dat we haar zelf maar moesten gaan halen, maar als ik die klootzak van een dealer onder ogen kom gaan er gegarandeerd ongelukken gebeuren, en wie is dan het haasje? juist, ik.
Ik ben ten einde raad, ook al zou er voor ons geen toekomst meer inzitten wil ik nog niet dat het fout afloopt met haar, iedere vezel in mijn lijf houd van dat wijffie, en als ik iemand een fijne toekomst gun is zij he wel.
Ook zijn we bezig met een gedwongen opname, maar ondanks alle alarmbellen die we (haar ouders en ik) hebben laten rinkelen verschuild iedereen zich achter regeltjes en formulieren, doen vele toezeggingen maar er gebeurd helemaal niets.
En als het straks te laat is haalt iedereen de schouders op met de mededeling"ach weer een junk minder"maar ze is ook een mens G.V.D.
En waarom is haar leven zo verlopen? omdat ze het altijd goed heeft gehad? 27 jaar en al 13 jaar verslaafd, zegt dat niet genoeg?

Ruud

Beetje late tegereactie maar beter laat dan nooit..

Ontzettend jammer voor je(en haar natuurlijk) dat ze is weggelopen en de moed zal je inmiddels ook wel naar de schoenen zakken denk ik, maar ik denk dat je de moed nit moet opgeven.

Als ik de verhalen hier lees, verbaas ik me elke keer weer hoe diep heroineverslaving(en aanverwanten) wel niet gewordeld ligt en hoe moeilijk het is om hier weer vanaf te komen.

Hoe is het nu met haar? Is ze al weer bij je teruggekomen, of heb je haar uberhaupt nog gezien/gesproken?

Dat je je zo inzet voor haar vind ik iig ubercool:wink:(om het zo maar te zeggen).
Veel succes toegewenst en zie graag een reactie van je

mannetje

Newbie
Ruud zei:
Beetje late tegereactie maar beter laat dan nooit..

Ontzettend jammer voor je(en haar natuurlijk) dat ze is weggelopen en de moed zal je inmiddels ook wel naar de schoenen zakken denk ik, maar ik denk dat je de moed nit moet opgeven.

Als ik de verhalen hier lees, verbaas ik me elke keer weer hoe diep heroineverslaving(en aanverwanten) wel niet gewordeld ligt en hoe moeilijk het is om hier weer vanaf te komen.

Hoe is het nu met haar? Is ze al weer bij je teruggekomen, of heb je haar uberhaupt nog gezien/gesproken?

Dat je je zo inzet voor haar vind ik iig ubercool:wink:(om het zo maar te zeggen).
Veel succes toegewenst en zie graag een reactie van je

Bedankt, inderdaad beter een late reactie dan geen.

Ik heb haar inderdaad pas geleden nog gezien, lichamelijk en geestelijk gaat het niet zo goed met haar.
Ze woont nog steeds bij die kl.... dealer en komt er niet van los.
Ze zegt dat ze haar leven weer op orde wil krijgen en dat ze graag weer hier zou willen zijn, maar als het puntje bij het paaltje komt kiest ze voor hem cq de dope die daar voor het grijpen ligt.
Ze weegt nog maar 45 kilo, en alle glans is van haar gelaat en uit de ogen.
Ze maakt een meer dan ongelukkige indruk,maar kan of wil geen beslissing nemen.
Alles wat ook maar een beetje verkeerd gaat is voor haar stress, strees kan ze niet mee omgaan en er is dan nog maar 1 weg en dat is de weg van verdoving door drugs.
Haar laten vallen doe ik absoluut niet, ze kan mij altijd bellen of langskomen, en als ik haar kan helpen zou ik dat ook zeker doen.
Die dealer noemde mij laatst een looser, hij voelt zich een ontzettende overwinnaar omdat ze bij hem blijft, maar de zielepoot heeft niet in de gaten dat ze alleen maar voor de drugs blijft maar eigenlijk walgt van zijn gedrag en houding tegenover haar.
Toen ze bij mij wegging was ze net een paar maanden vantevoren erg ziek geweest, maar ondanks dat woog ze toch nog 57 kilo, nu 8 maanden later nog maar net 45, die hufter moet toch ook zien dat ze helemaal wegteerd??
Nou wat is hij een overwinnaar, hoe goed ben je dan eigenlijk als je je vriendin naar de klote helpt en er niks aan doet?

matthijs

Badass junkie
Jezus man..heftig verhaal..erg veel sterkte ermee. Beetje naief misschien maar kan je niet naar de tiplijn bellen en die dealer tippen?

yellowmoon

Bewuste gebruiker
mathijs zei:
Jezus man..heftig verhaal..erg veel sterkte ermee. Beetje naief misschien maar kan je niet naar de tiplijn bellen en die dealer tippen?
het is drugsforum geen antidrugsforum :)

`mannetje` ik zeg 1 ding jonge ook al het is moeilijk blijf van haar af, zoek een andere vriendin die geen drugs gebruikt of alleen blowt, liefde ze is niet te vergeten, dat weet ik zeker lukt je niet maar blijf gewoon uit haar buurt en zorg ervoor dat ze niet in je buurt kan komen, zij zult jouw alleen ellende mee zich brengen,

ik wil echt zeggen dat je haar moet helpen maar weet van andere kant ook dat de kans om haar gewoon normaal mens maken nou over de gelezen situatie niet meer bestaat

ik weet niet wat jouw keuze zal zijn maar wens je veel sterkte

Alfred Hein

Ik vind het een triets verhaal en heb bewondering voor je gedult en volharding. Maar ik ben het eens met yellowmoon. Je vergooit zo alleen je eigen leven ook nog. Je hebt meer dan je best gedaan. Denk ook aan jezelf.

mannetje

Newbie
Alfred Hein zei:
Ik vind het een triets verhaal en heb bewondering voor je gedult en volharding. Maar ik ben het eens met yellowmoon. Je vergooit zo alleen je eigen leven ook nog. Je hebt meer dan je best gedaan. Denk ook aan jezelf.

Ik weet dat je het goed bedoeld, en je hebt gelijk.
Haar gebruik is niet bij te benen,afspraken en belofte's worden zelden of nooit nagekomen.
En alle ellende die ze meemaakt komt nooit door haarzelf, het zijn altijd anderen die haar in een pepaalde situatie brengen(altans dat wil ze mij doen geloven).
Maar het verscheurd mij gewoon dat een gezonde jonge vrouw waar ik zielsveel van hou naar de haaien zie gaan wetende dat ze niet lang meer te leven heeft als ze zo doorgaat.
Wel iedere keer tranen met tuiten huilen dat ze het allemaal anders wil en dat ze stappen gaat ondernemen, maar doet niets en gaat verder met datgene waar ze uiteindelijk de dood mee zal vinden.
Alle instanties heb ik aangesproken en mijn verhaal gedaan, iedereen zegt "tja tis een triest verhaal,maar ze is meerderjarig dus kunnen wij niets doen" ze moet eerst dood gaan, dan zeggen misschien bepaalde mensen"hadden we toch maar beter naar die man geluisterd en ingegrepen" maar dan hoeft het niet meer, dan is haar kaarsje reeds gedoofd.
Een relatie wil ik ook niet meer, daarvoor heeft ze mij te veel pijn gedaan, maar als ze wil mag ze bij mij wel een kamer nemen om zo weer een beetje orde in haar leven te krijgen en ik haar kan helpen als ze daar behoefte aan heeft.
Het is aan haar, ik kan verder niets meer doen.

natalia

:wave:[/quote]proficiat...
en geen zin meer in die shit dan?? :)[/quote]

Thnx :sunglasses:
Nope, da is gepasseerd!!Ik verlang soms nog wel eens om te gebruiken dat wel!Maar ik weet vanaf dat ik één keer weer gebruik dat ik het weer zitten heb.
In het begin van mijn "clean" zijn, heb ik het heel moeilijk gehad!Ik heb mij eigenlijk een jaar opgesloten omdat ik bang was om met drugs in contact te komen.
Nu ga ik heel veel uit!!!Ik heb zelf al xtc :rolleyes: in mijn handen gehad, maar t zegt me niks!Als ik in een situatie kom die heel gevaarlijk is voor mij, probeer ik altijd aan al mijn miserie te denken van toen ik verslaafd waar en hoe goed ik het nu heb!!! :wave:

mannetje

Newbie
natalia zei:
Hey iedereen!!

Amai is al een tijdje geleden dat ik op het forum nog eens ben langsgeweest!!Ik ben ondertussen 1j9maand clean :) !!Ik ben heel gelukkig!Voor de eerste keer ben ik ook single, maar ik heb het gevoel dat ik het allemaal aankan!!
'T is eigenlijk zot hoe mooi het leven wel kan zijn!!In mijn opname heb ik veel steun van mijn ma gekregen, en die steun heeft het voor mij gemaakt!!Maar natuurlijk wou ik zelf ook van die vuiligheid vanaf!
Ik ga nu weer naar school voor mijn A1.Mijn eerste jaar hoge studies en ik ben geslaagd :) :sunglasses: !!

@mannetje, amai wat een verhaal!!Ik had zo een beetje de indruk dat je jezelf een beetje wegcijferd om haar te helpen!!Allemaal wel mooi, maar soms moet je egoistisch zijn tov jezelf!! Toch moet ik je bewonderen!
En hoe zit het nu eigenlijk?
:wave:

Hallo Natalia,

Bedankt voor je reactie, momenteel gaat het niet goed met haar.
Ze shot weer volop( zo'n 5 a 6 keer per dag) en gaat regelmatig out doordat ze telkens tegen een overdosis aan zit.
De ene keer heb ik haar huilend aande telefoon dat ze clean wil worden en bij mij terug wil, maar als er daadwerkelijk beslissingen genomen moeten worden doet ze dat niet en hoor ik niks meer van haar.
Ik raak zo langzamerhand lichamelijk en geestelijk behoorlijk uitgeput en weet niet meer wat ik nog voor haar kan doen.
Te bedenken dat het ooit allemaal begonnen is doordat ik na mijn scheiding niet meer alleen wilde zijn en mijn leven gewoon graag weer met iemand wilde delen.
Maar ik het wel degelijk erg veel van haar gehouden, eigenlijk doe ik dat nog steeds en ze zal altijd in mijn hart blijven.
Allen heb ik nu het gevoel dat het voor mijzelf beter is het allemaal los te laten en echt aan mijzelf ga denken.
Alleen de wetenschap hoe het voor haar één dezer dagen gaat eindigen doet erg veel pijn.
De 29e deze maand moet ze 28 worden, ik geloof alleen niet dat ze het gaat halen.

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Jezus, wat een verhaal...
Als ik jou was zou ik idd die dealer tippen als eerder gezegd, en haar naar een afkickcentrum sturen.. het liefst een waaruit ze niet zomaar weg kan lopen/ontsnappen, gewoon voor haar eigen bestwil.

Ik denk dat als er nú niet iets gebeurt, er nooit meer iets zal gebeuren..

Djo

Badass junkie
Mannetje, ik wil je heel veel sterkte wensen. Hoop, dat ze op een dag toch beseft dat het anders kan. Het is erg frustrerend dat jij er zoveel voor doet en het niet tot haar doordringt.
Het is al wat je schrijft, er helemaal vanaf komen zal wel niet meer gebeuren, maar als ze toch sterk kan minderen en gezond leven dat zou super zijn.
Uit je verhaal blijkt dat je echt zo veel van dat meisje houd.
Houd ons op de hoogte. En lucht je hart.
Je bent een topper, dat je toch steeds je hart openstelt voor haar.
Nogmaals sterkte.

mannetje

Newbie
Djodjo zei:
Mannetje, ik wil je heel veel sterkte wensen. Hoop, dat ze op een dag toch beseft dat het anders kan. Het is erg frustrerend dat jij er zoveel voor doet en het niet tot haar doordringt.
Het is al wat je schrijft, er helemaal vanaf komen zal wel niet meer gebeuren, maar als ze toch sterk kan minderen en gezond leven dat zou super zijn.
Uit je verhaal blijkt dat je echt zo veel van dat meisje houd.
Houd ons op de hoogte. En lucht je hart.
Je bent een topper, dat je toch steeds je hart openstelt voor haar.
Nogmaals sterkte.

Hoi Djodjo,

bedankt voor je fijne reactie, het doet me echt goed dat er mensen zijn die mij snappen, die mij of haar niet ver of beoordelen.
Ja het is moeilijk, en ben vaak op m'n bek gegaan,maar het lijkt nu zijn vruchten af te gaan werpen.
Ruim 3 weken geleden is ze eindelijk bij die kl... dealer weg gegaan, direct daarna gestopt met shotten en tot op de dag van vandaag volgehouden.
Ze is naar een vrouwen opvang gegaan en ze knapt zienderogen op, in anderhalve week tijd ruim 3 kilo aangekomen en krijgt weer kleur.
Haar ogen stralen weer en krijgt weer gelaatstrekken die ik lang niet meer heb gezien bij haar.
Ik mag haar twee maal per week ophalen en ze mag dan 5 uurtjes per keer bij mij zijn, voorzichtig gezegt gaat het lekker nu.
Ik ben echt heel trots op haar en zij ook op zichzelf.
Gelovig ben ik niet, maar als die oude man met die grote grijze baard echt bestaat dan hoop ik dat hij alle kracht geeft die ze nodig heeft.
Ik hou jullie op de hoogte.
Gr. een heel blij mannetje

LiquidFantasy

Belezen gebruiker
heey ik heb ook hero gebruikt.
in zelfs de staat dat ik op een gegeven moment in kraakpanden woonde en leefde van stelen en prostitutie.
ik ben gestopt. na ongeveer 2 jaar lang 1,5 gram per dag.
spoot ook al anderhalf jaar.
begrijp gelijk wat je bedoelde.
ik ben ook afgekicked en net zoals jij dagelijks behoefte..
ik doe nog steeds drugs, veel te veel, maar de hero ben ik bang voor geworden.
toch neem ik 1 keer in de 2 maanden toch nog een shot.
maar ik ga terug vallen, ik voel het. het is veel sterker dan ikzelf.
het maakt je kapot. vind je niet?

herken jij jezelf nog, als je sochtend in de spiegel kijkt?
ik vraag het me af.

liefs, gaby.

needlefreak

Bewuste gebruiker
Hallo iedereen. het moet nu zo'n 2 jaar geleden zijn dat ik hier iets gepost heb in dit topic. er is weer vanalles gebeurd. toen ik op ontslag ging ben ik terug alleen gaan wonen en al snel ben ik weer heroine beginnen gebruiken. in het begin maar af en toe en enkel chinezen maar het heeft niet lang geduurd voor ik weer elke dag shotte. 'k ben toen weer bruine beginnen verkopen (liever dat dan andere illegale manieren) maar nooit aan mensen die er geen ervaring mee hebben. enkel aan verslaafden die het nodig hebben. dit is een hele tijd goed gegaan. ik kon elke dag veel gebruiken. meer dan goed voor me is. 't heeft me bijna m'n leven gekost. 'k heb een overdosis gehad en 2 dagen in de coma gelegen. 'k heb enkele weken op intensief care int ziekenhuis moeten vechten voor m'n leven. gelukkig heb ik het gehaald en sindsdien geen bruine meer gepakt. enkel methadon (95 per dag), alcohol, medicatie en wiet. elke week moet ik op gesprek in de sleutel (verslavingszorg in belgië) en om de maand een gesprek met m'n justitieassistent. Als ik nog eens herval moet ik terug voor de rechter verschijnen en riskeer ik een celstraf. 'k heb het al veel gezegd maar ik denk dat het me deze keer zal lukken om definitief van de bruine te blijven.

SneeuwWitje

Wijs gebruiker
:openmouth: Damn wa een verhalen zeg :( , juh mag eerst wel tig keer bedenken voor juh zoiets echt wilt gaan proberen :openmouth:

Wel goed van de meeste dat zijn gestopt en nu ook hopen da je niet meer terug valt!

needlefreak

Bewuste gebruiker
natalia zei:
Hey iedereen!!

Amai is al een tijdje geleden dat ik op het forum nog eens ben langsgeweest!!Ik ben ondertussen 1j9maand clean :) !!Ik ben heel gelukkig!Voor de eerste keer ben ik ook single, maar ik heb het gevoel dat ik het allemaal aankan!!
'T is eigenlijk zot hoe mooi het leven wel kan zijn!!In mijn opname heb ik veel steun van mijn ma gekregen, en die steun heeft het voor mij gemaakt!!Maar natuurlijk wou ik zelf ook van die vuiligheid vanaf!
Ik ga nu weer naar school voor mijn A1.Mijn eerste jaar hoge studies en ik ben geslaagd :) :sunglasses: !!

Hey natalia, hele tijd geleden hé. Ben blij dat het nu zo goed met je gaat. Houden zo! Ik ben nu ook een jobje aan het zoeken. 't is 4 jaar geleden dat ik nog gewerkt heb (slechte cv), geen opleiding en ik heb een strafblad dus het is niet simpel. Maar ik probeer me niet te laten ontmoedigen. 'k wil nu eindelijk wel eens een 'normaal' leventje leiden. 'k heb altijd aan de rand van de maatschappij geleefd en dat brengt enkel problemen met zich mee... 'k geloof er terug in. Het is zeker mogelijk, ook na vele jaren druggebruik en alles wat daarbij komt. :wave:

Mindless1985

Badass junkie
Ik weet zeker dat dat mogelijk is :) echt knap en volhouden he! Ik krijg altijd een heerlijk warm gevoel van binnen als ik dit soort berichten lees!

Bovenaan