Heroïne 3 gedurende 2 jaar-detox

Klein Pierke

Experimenterende gebruiker
Hallo,

Gedurende 2 jaar nam ik heroïne. Dit nadat ik oxycodone gekregen had maar daar is lastig aan te komen en duur. Dus maar h proberen. Was iets beter maar kwam in de buurt.

2 jaar op en aan met stops van enkele dagen (zwaar depressief).

Nu sinds een week volledig gestopt. Nog wat afbouwen met tramadols .en soms een benzo voor het slapen. Ik zweet me kapot overdag en snachts .

Heroïne is leuk om te doen. Na een week ben je hooked. Als je stopt krijg je al een afkick. Dus doe je maar verder.

Het is ook de ultieme chillheid, relaxerend, alles ontspannen. Maar toch heb je energie. Je staat barslecht en moe op, beetje h en je dag kan volop starten, juuuj! Instant energie.

De keerzijde is des te groter. Er van af raken is 2 weken hell en een maand jezelf opkrikken. Lange dagen.

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
Dank voor je inkijkje in je ervaring met heroïne.
"Instant energie" associeer ik niet zo snel met dit middel. Is dat effect er vanaf begin voor jou geweest of pas nadat je lichamelijk verslaafd was?

En met hero begonnen nadat je oxy kreeg voorgeschreven via arts? Dat schijnt in Amerika namelijk erg veel voor te komen.

Zelf gaat mijn kennis niet verder dan wat ik op tv erover zie soms.

Top dat je besloten hebt te stoppen, zet hem op!

Klein Pierke

Experimenterende gebruiker
Ja na enkele maanden stond ik elke dag moe op. Zonder energie. En nam ik een beetje h dan werd het na 5min terug normaal. Maar door de dag heen moet je er ook af en toe nemen anders heb je tegen savonds ontwenningsverschijnselen en dat is echt niet leuk. Oxy is bijna gelijk aan h buiten dat ik h iets meer energiezerend vind.

De Zandman

DF-koning
Oxcycodon ken ik ( helaas!) Óók.
Wat een rotzooi is dat.
Als de roes, die je van oxcy krijgt, te vergelijken is met horse, nou, dan zal ik het dus echt never nooit nemen.

Bovenaan