Herdoseren borax combo?

Dag!

Ik wil binnenkort op een festival de blue bliss pellets gaan proberen (80 mg MAPB, 20 mg 2FMA, 2 mg 5-MeO-MiPT) en kan daar wel het een en ander over vinden. Maar ik zie weinig reports over eventueel bijpakken. Is er iemand die hier toevallig ervaring mee heeft/wil delen?

Thanks alvast!

Shinyzappy

Bewuste gebruiker
Dag!

Ik wil binnenkort op een festival de blue bliss pellets gaan proberen (80 mg MAPB, 20 mg 2FMA, 2 mg 5-MeO-MiPT) en kan daar wel het een en ander over vinden. Maar ik zie weinig reports over eventueel bijpakken. Is er iemand die hier toevallig ervaring mee heeft/wil delen?

Thanks alvast!
Ik geef je alvast de tip om dergelijke info op te doen over deze 3 stoffen in zn algemeen op bijvoorbeeld www.psychonautwiki.org en t combi gebruik ervan, deze cocktails van drugs zijn niet echt samengesteld omdat t bij mekaar past( misschien qua effecten) maar op de gezondheid niet t zijn meer eigen brouwseltjes van RC verkopers/producenten. En je bent dus meer proefkonijn

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Dag!

Thanks alvast!
Ben hier ook benieuwd naar. Heb ze ook liggen en nog nooit geprobeerd maar ben bang dat als je er 1 neemt het teleurstelt

Zeehond

Badass junkie
Dag!

Thanks alvast!
Misschien een gekke vraag.
Waarom zou je willen bijpakken?

Voor een langere duur? Zo ja, hoe lang.
Of iets anders.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Dag!

Thanks alvast!
Aangezien het gaat om combinatiegebruik van verschillende stoffen is bijpakken onverstandig. De 5-MAPB is eerder uitgewerkt dan de andere stoffen. Als je op dat moment een pil bijpakt dan kunnen de andere stoffen de overhand krijgen. Het resultaat daarvan kan bijvoorbeeld zijn dat je misselijk wordt, last krijgt van paranoia, of veel hoofdpijn krijgt. Natuurlijk is er ook veel onbekend over andere mogelijke gezondheidsrisico's. Het gaat om drie onbekende stoffen, ook nog in combinatie met elkaar. Dan heb je dus heel veel onvoorspelbare factoren die samenspelen. Daarom kun je maar beter voorzichtig zijn.

Zeehond

Badass junkie
Mag ik daarnaast vragen wat je aansprak in de Borax combo?
Voor mij was het nieuwsgierigheid, dus wilde ik het graag proberen. Om te weten hoe het is, puur research met aanvaarding van het risico.
Werkte wel lang, maar had in het begin een erg onrustig en onprettig gevoel en dat hadden 3 anderen ook die het namen.
Het was deze blauwe pellet variant.
Wij hebben niet bijgepakt.
Voor mij niet voor herhaling vatbaar.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Voor mij was het nieuwsgierigheid, dus wilde ik het graag proberen. Om te weten hoe het is, puur research met aanvaarding van het risico.
Werkte wel lang, maar had in het begin een erg onrustig en onprettig gevoel en dat hadden 3 anderen ook die het namen.
Het was deze blauwe pellet variant.
Wij hebben niet bijgepakt.
Voor mij niet voor herhaling vatbaar.
Thanks! En @WageningseMeid waar wil jij het proberen?

Raver

Badass junkie
Blijf het bijzonder vinden om jezelf als proefkonijn op te stellen terwijl er zoveel reguliere drugs zijn. Waar je ook fijne combinaties in kan vinden.

Eens moet de eerste keer zijn voor (ernstige) complicaties. Ik zou liever niet de gene zijn die later in de literatuur word beschreven. Net zoals jaren geleden dat 4fmp plotseling toch wel risico's gaf voor hersenbloedingen. Daar zijn ze toch maar op 1 manier achter gekomen.

Dan ben ik misschien voorzichtig. Maar in mijn ogen kan je nooit té voorzichtig zijn met drugs en je eigen gezondheid.

Cocktails kunnen lekker zijn. Maar een cocktail RC drugs? Die je los van elkaar nog nooit geprobeerd hebt?

Stay safe. Als je het toch doet ; veel plezier! 😀

mdma, 3mmc, 2cb en truffels.

Nog genoeg andere drugs te proberen waar meer over bekend is.

Ben hier ook benieuwd naar. Heb ze ook liggen en nog nooit geprobeerd maar ben bang dat als je er 1 neemt het teleurstelt
Heb er uiteindelijk 2 op over de dag verdeeld (herdoseren na 4 uur), en van te voren eentje thuis geprobeerd om te kijken hoe t zou vallen want het is inderdaad jammer als het tegen valt als je op een festival staat.
Moet zeggen dat het trippen wel aanwezig was, als een hele lichte 2cb trip, maar wel op een hele fijne manier. Ik ben echt door de dag heen gezweefd, al met al is het me erg goed bevallen!

guvadro

Newbie
Herdoseren is best mogelijk. Max 3 naar mijn mening. Alles hangt ntl af van je geslacht, bmi, ervaring. (Alternerend) hydrateren (alcohol/water) is de boodschap. Enkel.water is uiteraard beter.

Slapen is iets anders. Dag plus 1 ben ik een fysiek wrak (42j ook al wel). Mentaal zero effect.

Van zodra de zachte downfall komt, want je met dit spul echt wel hebt: hydrateren en Dag plus 1 vettig eten. Dag plus 2 verder rusten en opnieuw hydrateren (green tea helpt bij mij).

Op Dag plus 3 ga ik lichtjes sporten en ben ik de oude terug.

Dit alles wil niet zeggen dat het evengoed op 1 stuk kan.

Ik ervaar echter de top op 3.

En neem altijd vr alle zekerheid een dagje recup van het werk op maandag 😀

DerHopmeister

Experimenterende gebruiker
Ik heb op basis van diverse 'combi' posts hier een tijd terug eens een mix gemaakt (in caps) met 50 mg 4-FMA (halve pellet verpoederd), 65 mg 5-MAPB (poeder) en 5 mg Moxy (poeder). Met 50 mg 3-FA als voorafje twee uur vantevoren en een redose van 50 mg 4-FMA na 2,5 uur na de mix cap. Beste feestje ever!

De redose met alleen 4-FMA paste perfect in de flow. Ook wel eens gedaan met extra moxy in de redose, maar dat bleek te veel. De hoeveelheden zijn redelijk conservatief. Wil je 'harder' gaan dan dosis aanpassen. Met alle risico's en nadelen van dien uiteraard. Slapen ging prima. Praktisch geen kater.

Bovenaan