ExceptionalInsight zei:Eurootje of 7-8 voor een gram, 3 joints uit een gram.
Ik heb altijd de indruk dat belgië goedkoper is voor dezelfde kwaliteit als in de shop, enkel is het in de shop duurder. Je moet gewoon nooit van kleine straatdealertjes kopen.Nick de Neger zei:Als je uit belgië komt zal het wel duurder zijn....
Micasa zei:En wat zijn de prijzen voor een: Voorgedraaide Joint (met wiet).
Zodat ik hem niet zelf hoef te draaien, maar alleen maar hoef aan te steken![]()
Als ik het lief vraag, draait hij die voor mij.Afghaan-Gek zei:heb trouwens nog geen dealers gevonden die joints voor klanten draaien...is typisch een koffieshop product.
De kennis die ik heb draait ook, verkoopt ook tipjes, blaadjes, cake, ....Afghaan-Gek zei:heb trouwens nog geen dealers gevonden die joints voor klanten draaien...is typisch een koffieshop product.
SchilDpadDo zei:3 euro per voorgedraaide in de shop
of 12 euro voor 1.5 gram bij dealer. ( 1.5 dacht ik , weet niet , geef altijd gewoon 12 piek , en krijg dan een bomvol zakje super spul )
Nick de Neger zei:Als je uit belgië komt zal het wel duurder zijn....
ilyas zei:Je hebt wiet vanaf 4 €/g ongeveer, maar ik raad je aan om toch 7-8 €/g uit te geven. de goedkopere soorten zijn kwalitatief meestal niet zo heel goed.
Als beginner zou ik 0,2 of 0,3 gram per joint draaien, maar als je al meer hebt geblowt 0,5 - 0,7 gram per joint. de prijs van een joint hangt af van de prijs van de wiet en hoeveel je erin doet hé.
vb. ik betaal 6,2 €/g voor een goed wietje, in een joint draai ik 0,5 g. dus 1 joint van die dikte kost mij 3,1 €. simpel toch?![]()
Hoezo kick je in godsnaam zo'n oud topic met zo'n onnutige post?reyns zei:voor 10 euro heb ik 6 voorgerolde
azgaza zei:Hoeveel je er in moet doen is subjectief, ik haal uit één gram zo'n 6-8 joints, meer dan de mensen die hier al gepost hebben. Ik hou er niet van om metéén helemaal stoned te zijn, maar gelijdelijk over de dag steeds stoneder te worden.