HELP! Prijzen.

ilyas

Bewuste gebruiker
Je hebt wiet vanaf 4 €/g ongeveer, maar ik raad je aan om toch 7-8 €/g uit te geven. de goedkopere soorten zijn kwalitatief meestal niet zo heel goed.

Als beginner zou ik 0,2 of 0,3 gram per joint draaien, maar als je al meer hebt geblowt 0,5 - 0,7 gram per joint. de prijs van een joint hangt af van de prijs van de wiet en hoeveel je erin doet hé.
vb. ik betaal 6,2 €/g voor een goed wietje, in een joint draai ik 0,5 g. dus 1 joint van die dikte kost mij 3,1 €. simpel toch? :)

ilyas

Bewuste gebruiker
Nick de Neger zei:
Als je uit belgië komt zal het wel duurder zijn....
Ik heb altijd de indruk dat belgië goedkoper is voor dezelfde kwaliteit als in de shop, enkel is het in de shop duurder. Je moet gewoon nooit van kleine straatdealertjes kopen.

Belgo

Belezen gebruiker
Ik betaal 5.5 euro voor een goeie gram wiet en hetzelfde voor een goeie hasj..3 euro voor een goeie skunkmix.. :)

Micasa

Newbie
En wat zijn de prijzen voor een: Voorgedraaide Joint (met wiet).
Zodat ik hem niet zelf hoef te draaien, maar alleen maar hoef aan te steken :stoned:

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Micasa zei:
En wat zijn de prijzen voor een: Voorgedraaide Joint (met wiet).
Zodat ik hem niet zelf hoef te draaien, maar alleen maar hoef aan te steken :stoned:

2-3 euro is een mooie prijs voor een joint, ik zou zelf nooit meer betalen. (Niet da ik ze koop, ik draai lekker zelf :P)

Frank123

Wijs gebruiker
3 euro per voorgedraaide in de shop
of 12 euro voor 1.5 gram bij dealer. ( 1.5 dacht ik , weet niet , geef altijd gewoon 12 piek , en krijg dan een bomvol zakje super spul )

Micasa

Newbie
Ik wil het liefste gewoon een voorgedraaide joint van 0,2 gram erin ofzoiets
Maar ik moet zo'n zakje vol hebben is dat 1 gram of meer.

Afghaan-Gek

Bewuste gebruiker
als je geluk hebt kan je met je dealer afspreken dat je bodemgruis ( bodem van de zak toppen) in je joints krijgt.

dat is prima om te roken , alleen ziet er niet geweldig uit voor het oog.;
dit is dan ook wat shops in joints doen.

voor goede gruis moet je niet meer betalen dan 2.50 p gram.
heb trouwens nog geen dealers gevonden die joints voor klanten draaien...is typisch een koffieshop product.

dain

Bewuste gebruiker
Afghaan-Gek zei:
heb trouwens nog geen dealers gevonden die joints voor klanten draaien...is typisch een koffieshop product.
De kennis die ik heb draait ook, verkoopt ook tipjes, blaadjes, cake, ....

iraqio

Belezen gebruiker
voor 0.9gr betaal k hier 6 eu
1 gram=7.50/8,50
voorgedraaid: slechte: 2,50 goeie:3,75

ik moet ook is een kennis zien te vinden met eigen plantjes xD de enige kennisen die ik heb verkopen kutwiet :(

JoekeBouwsema

Belezen gebruiker
SchilDpadDo zei:
3 euro per voorgedraaide in de shop
of 12 euro voor 1.5 gram bij dealer. ( 1.5 dacht ik , weet niet , geef altijd gewoon 12 piek , en krijg dan een bomvol zakje super spul )

ik betaal 3 eu de gram+ bij dealer :grin:

TrippyShit

Badass junkie
Das wel stoer.. Heel informaties voor de TS ook..

Nah over de prijzen, is al paar keer gezegd maar post nou toch wat.

Je hebt idd weed van 4euro de gram, die zou ik niet halen..

Voor redelijke tot goeie weed ben je zo'n 6/9 euro kwijt.
Voor écht goeie weed is het van 9tot15 euro ongeveer.
Ik raad je een weedje van 6/7euro aan. White Widow, powerplant, zoiets..

Die gram weed zou ik als ik jou was 3 joints uit draaien. Niet teveel, niet te weinig. Gewoon een lekkere joint.

Voorgedraaide:
Gemiddelde shop 2,50/3,50
Hier zijn ze 3,20/3,70.. voorgedraaide zijn idd duur hier ja :P

Je hebt ze ook van 4/5euro dat zijn sterkere soorten en je hebt vaak ook pure voorgedraaide van zo'n 7euro ongeveer.. Ik zou het lekker bij een normale houden, is goed genoeg..

Dudat..

Afghaan-Gek

Bewuste gebruiker
prijzen dalen weer

powerplant gespot voor 6.50 de gram
dat zijn bikkel harde toppen met fatsoenlijk veel hars erop.

too bad dat ik een hekel heb aan powerplant.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
tientje wiet, 4 joints. je kan er meer draaien, dan doe je er wat langer mee. verdeeld over de dag is dat soms wel prettig

stevenkeuh

Bewuste gebruiker
Nick de Neger zei:
Als je uit belgië komt zal het wel duurder zijn....

? hoe beodel je ?
als je het in belgië koopt bedoel je dan ?
want als ik ga winkelen in nederland betaal ik het zelfde als een nederlander hoor :mrgreen:

€12 voor 1.8 gr ofzo en dus €6 voor 0.90g en €3 voor 0.45g en 1.5€ voor 0.225g en €0.75 voor 0.1125g ? ow wat lijkt wiet dan cheap

azgaza

Badass junkie
Hier in amsterdam is een goede wiet inmiddels tussen de 7.50 en 9 euro per gram, voor 7-8 euro kan je dus inderdaad gewoon lekkere wiet halen. Een paar jaar geleden had je lekkere wiet voor 5-6 euro per gram, vreemd hoe dat zo ontwikkeld is.

Hoeveel je er in moet doen is subjectief, ik haal uit één gram zo'n 6-8 joints, meer dan de mensen die hier al gepost hebben. Ik hou er niet van om metéén helemaal stoned te zijn, maar gelijdelijk over de dag steeds stoneder te worden.

Wacky

Badass junkie
ilyas zei:
Je hebt wiet vanaf 4 €/g ongeveer, maar ik raad je aan om toch 7-8 €/g uit te geven. de goedkopere soorten zijn kwalitatief meestal niet zo heel goed.

Als beginner zou ik 0,2 of 0,3 gram per joint draaien, maar als je al meer hebt geblowt 0,5 - 0,7 gram per joint. de prijs van een joint hangt af van de prijs van de wiet en hoeveel je erin doet hé.
vb. ik betaal 6,2 €/g voor een goed wietje, in een joint draai ik 0,5 g. dus 1 joint van die dikte kost mij 3,1 €. simpel toch? :)

Na 15 jaar blowen draai ik nog steeds 3 tot 4 joints uit een gram hoor.
Maar als je jezelf graag wil onderscheiden van de "beginners", be my guest.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
azgaza zei:
Hoeveel je er in moet doen is subjectief, ik haal uit één gram zo'n 6-8 joints, meer dan de mensen die hier al gepost hebben. Ik hou er niet van om metéén helemaal stoned te zijn, maar gelijdelijk over de dag steeds stoneder te worden.

Geleidelijk over de dag stoned worden?

Bij mij werkt wiet hoogstens een uur, bij sommige uitzonderlijke gevallen 2.
Wanneer je dus een paar uurtjes verder bent, werken die eerste jointjes toch niet meer.

OT: Ik draai meestal 0,5 tot 1 gram wiet per joint. ( in het geval van 1 gram is het een pure)
Wanneer ik een pijpje/bong/ect. rook, gebruik ik hoogstens 0,2 gram per keer.
Daarna rook ik een sigaretje, en het effect is hetzelfde. Maar dan vele male voordeliger.

Bovenaan