GA SLAPEN MAN!atbboy zei:Maar ik heb ook als ik snuif dat me oog heel rood wordt ineens.
Btw. Heb nu nog steeds last van een brandend gevoel bij m`n oog en kan m nog steeds niet goed open houden.
GA SLAPEN MAN!atbboy zei:Maar ik heb ook als ik snuif dat me oog heel rood wordt ineens.
Btw. Heb nu nog steeds last van een brandend gevoel bij m`n oog en kan m nog steeds niet goed open houden.
ExceptionalInsight zei:GA SLAPEN MAN!atbboy zei:Maar ik heb ook als ik snuif dat me oog heel rood wordt ineens.
ExceptionalInsight zei:Grapje joh. Dat branderige gevoel in 1 oog heb ik ook altijd als ik een nachtje doorgehaald heb op pep. Die ziet dan ook altijd een beetje rood.
Bij mij is dat meestal na een nachtje slapen wel weg. Soms 2.atbboy zei:ExceptionalInsight zei:Grapje joh. Dat branderige gevoel in 1 oog heb ik ook altijd als ik een nachtje doorgehaald heb op pep. Die ziet dan ook altijd een beetje rood.
Hoelang gaat dat duren denk je?
ExceptionalInsight zei:Bij mij is dat meestal na een nachtje slapen wel weg. Soms 2.atbboy zei:ExceptionalInsight zei:Grapje joh. Dat branderige gevoel in 1 oog heb ik ook altijd als ik een nachtje doorgehaald heb op pep. Die ziet dan ook altijd een beetje rood.
Hoelang gaat dat duren denk je?
ExceptionalInsight zei:Is het niet gewoon ontstoken? Ik ben natuurlijk nog nooit zo dom geweest om een halve gram in 1 keer naar binnen te knallen, dus ik kan er niet over meepraten, maar het klinkt niet goed.
Misschien wel handig om erbij te vermelden of je nog er nog steeds pep gebruikt.atbboy zei:Nu is me oog nog steeds rood, en het brand nog. Ik probeer nu van die oog druppels.
Pwn3D zei:Het is toch merkwaardig hoe mensen die denken dat ze een OD hebben eerst DF contacteren i.p.v. een doker of antigif-centrum lol.
@TS, ik deed vroeger vaak 500mg in een glaasje water, heb er nooit zo heftig op gegaan. En het was nochtans goede pep. Snuif volgende keer maar eens wat minder, je zal er vele meer plezier aan beleven. Van die rode ogen heb ik nog nooit gehoord tijdens pep btw![]()
Je bedoelt leeched? Ja man, je hebt bloedzuigers gesnoven.atbboy zei:Dier rode ogen hè kan het misschien zijn dat me pep leached was of zo?
Na een halve gram gesnoven te hebben is dit dus zeker mogelijk.Carlitos zei:Rood oog heb ik alleen als er wel is een bloedvaatje kapot gaat door het snuiven.
Carlitos zei:Rood oog heb ik alleen als er wel is een bloedvaatje kapot gaat door het snuiven.
Welke gebruik jij (moest je ze al gebruiken) ?lysergine25 zei:oogdruppels doen wonderen als je langer op blijft dan 12 uur ....
te koop bij de drogist
![]()
aha, die :Plysergine25 zei:gewoon oogdruppels voor vermoeide pep kijkers ....