Help!, Overdose?

atbboy

Bewuste gebruiker
ExceptionalInsight zei:
atbboy zei:
Maar ik heb ook als ik snuif dat me oog heel rood wordt ineens.
Btw. Heb nu nog steeds last van een brandend gevoel bij m`n oog en kan m nog steeds niet goed open houden.
GA SLAPEN MAN!

Ik heb al lang geslapen, 1 nacht niet (dinsdag) en toen 2 nachten (woensdag en donderdag) wel.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Grapje joh. Dat branderige gevoel in 1 oog heb ik ook altijd als ik een nachtje doorgehaald heb op pep. Die ziet dan ook altijd een beetje rood.

atbboy

Bewuste gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Grapje joh. Dat branderige gevoel in 1 oog heb ik ook altijd als ik een nachtje doorgehaald heb op pep. Die ziet dan ook altijd een beetje rood.

Hoelang gaat dat duren denk je?

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ik heb blauwe ogen, die langzaam grijs worden en dan groen uitslaan ...

dat gebeurt alleen als ik 1 gram 1000 mg 70% in 1x op snuif of rectaal inbreng.

:openmouth:

atbboy

Bewuste gebruiker
ExceptionalInsight zei:
atbboy zei:
ExceptionalInsight zei:

Hoelang gaat dat duren denk je?
Bij mij is dat meestal na een nachtje slapen wel weg. Soms 2.

Ik hoop maar dat het morgen weg is, ik kan haast niet computeren en tv kijken enz.
Kan m`n oog bijna niet open houden.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Is het niet gewoon ontstoken? Ik ben natuurlijk nog nooit zo dom geweest om een halve gram in 1 keer naar binnen te knallen, dus ik kan er niet over meepraten, maar het klinkt niet goed.

atbboy

Bewuste gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Is het niet gewoon ontstoken? Ik ben natuurlijk nog nooit zo dom geweest om een halve gram in 1 keer naar binnen te knallen, dus ik kan er niet over meepraten, maar het klinkt niet goed.

Niet ontstoken :grin:
Het wordt al minder volgensmij! :grin:

Arenshi

Bewuste gebruiker
Het is toch merkwaardig hoe mensen die denken dat ze een OD hebben eerst DF contacteren i.p.v. een doker of antigif-centrum lol.

@TS, ik deed vroeger vaak 500mg in een glaasje water, heb er nooit zo heftig op gegaan. En het was nochtans goede pep. Snuif volgende keer maar eens wat minder, je zal er vele meer plezier aan beleven. Van die rode ogen heb ik nog nooit gehoord tijdens pep btw :openmouth:

atbboy

Bewuste gebruiker
Pwn3D zei:
Het is toch merkwaardig hoe mensen die denken dat ze een OD hebben eerst DF contacteren i.p.v. een doker of antigif-centrum lol.

@TS, ik deed vroeger vaak 500mg in een glaasje water, heb er nooit zo heftig op gegaan. En het was nochtans goede pep. Snuif volgende keer maar eens wat minder, je zal er vele meer plezier aan beleven. Van die rode ogen heb ik nog nooit gehoord tijdens pep btw :openmouth:

Dier rode ogen hè kan het misschien zijn dat me pep leached was of zo?, of zou ik dan ook een bloedneus moeten krijgen?

Jordgubb

Experimenterende gebruiker
Misschien ben je nu wel geinfecteerd met die nieuwe varkensgriep. Of hebben ze je gedroged met rattengif, of ben je allergisch voor overdose lauwe caffeine troep die in je shitpep zaten. Misschien lopen ze straks vol met bloed en ontploffen ze en wordt je dood verklaard en levend begraven. Het blijft maar gissen he... Zoek een dokter? Als je je schaamt voor je pepgebruik; denk je echt dat ze jou soort klanten niet over de vloer krijgen? Ik denk zelfs vaker dan dat ze een dikke vette spuit in een of andere reet mogen douwen. Ze hebben beroepsgeheim. Ga gewoon even langs. Als je echt bang bent voor wat er nu (lichamelijk/geestelijk) met je gebeurd is dat vast een aanrader.

Misschien kom je er achter dat speed niet jou drug is. Je krijgt er ook een peplulletje van. Best lullig. Maar het hoort er bij.

Als je een nieuwe drug uit probeerd, lees je van tevoren in. En begin met kleine beetjes. Snuif niet gelijk je hele zakje leeg. En zorg dat je niet alleen bent. Stel je ogen spatten dadelijk echt uit elkaar dan is er iemand die nog een lijkenwagen voor je kan bellen.

Jordgubb

Experimenterende gebruiker
A HA! Nu weet ik wie je bent, jij bent die gast van de Nieuwe Uri Geller! Die Satanistische Belg.

atbboy

Bewuste gebruiker
Carlitos zei:
Rood oog heb ik alleen als er wel is een bloedvaatje kapot gaat door het snuiven.

Ik kan nu wel weer gewoon goed zien veel van die druppels, me oog wordt al minder rood. Denk dus dat dat het gewoon was.

Biertje

Bewuste gebruiker
Is er dan niemand die zich geroepen voelt om die druiloor van een atbboy een draai om z'n oren te geven?

Fucking hell... Waar ben jij mee bezig idioot dat je bent. You shouldn't be living on this planet dudeeeeeeeeee.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Tsja, het is inmiddels alweer bijna een jaar geleden en om iemand dan nog een druil voor z'n oren te gaan geven... :rolleyes:

Bovenaan