MR_CHIP
Badass junkie
...............Ik lieg er niet over, ik verzwijg het.
heee
een mede forum genoot die denk dat dingen verzwijgen niet wordt gezien als liegen :P
...............Ik lieg er niet over, ik verzwijg het.
Daar oordelen we niet over toch? 😜Mijn oordeel: knetter verslaafd.
Schei toch uit. De zorg is al overbelast en onder druk. Zolang jij niet eerlijk bent zal er ook geen passende hulp komen. Stop met externe factoren de schuld te geven en kijk naar je eigen verantwoordelijkheid in dit verhaal. En zo niet? Er bestaat voor iedereen een rock bottom en dat is dan niet te verwijten aan je huisarts. Succes ermee.Nogmaals dat flopperende gevoel in mn borst dat er nu altijd is ook als ik een dagje rust neem en goed geslapen heb.
De HA zei dat ik 2 paracetamollen moest slikken en moest kijken hoe het ging de komende tijd, dus dat volg ik braaf op in de hoop dat flodderende gevoel weg te krijgen en daarmee ook de pijn als ik gebruik. Heb de pijn op mn borst namelijk alleen bij gebruik en dat flodderende gevoel altijd. En die combi flodder+pijn is echt niet fijn maar de HA had het over PCM. Nou vind ik zijn advies echt heel zwak maar goed ik heb bedrijfseconomie gekozen en geen geneeskunde dus zal PCM waarschijnlijk hartkwalen verhelpen(ik denk niet dat dit helemaal klopt maar ik doe gewoon wat de HA zegt).
Let me get this straight:Dat gedeelte met benzo's klopt, maar dat vind ik beter dan plafonddienst. En die HA zou ergens wel moeten inzien dat er een verhoogde noradrenalinespiegel in mn bloed is voor langere tijd omdat ik aangeef dat ik enorme maar ook echt enorme stress heb door het leven. Als hij doorvraagt zeg ik gewoon dat het door het leven komt.
Volgens mij is schade aan het cardiovascular door stimulanten vergelijkbaar met een hele berg stress dus in die zin geef ik hem toch een aanknopingspunt. En tuurlijk is het niet hetzelfde maar hij zou toch moeten begrijpen dat dit ook niet oke is en gaan zoeken naar het probleem? Met dit bedoel ik de pijn op de borst die ik heb en met het probleem natuurlijk niet de speed zelf maar welke schade ik misschien heb opgelopen.
Dus dat ik informatie achterhou vind ik wel ver gezocht, maar aan de andere kant is dat wel wat ik doe. Ik wil wel transparant zijn maar ik voel me er gewoon niet fijn om te zeggen: Kijk meneer ik heb stimulantia genomen de afgelopen maanden en nu heb ik ineens een flopperend gevoel in mn borst. Dan zeg ik liever dat ik veel stress heb.
Die zie ik voor het eerst eigenlijk. Iets soortgelijks is wel te vinden op de website van CA: https://ca-holland.nl/zelftest-voor-cocaineverslaving/Daar oordelen we niet over toch? 😜
We schuiven gewoon dit IP onder je neus. Lees en oordeel zelf.
Ik kon alleen een fatsoenlijke vinden van de Engelse. @dupont weet jij waar pdf's van de NL talige zijn? Ik kan alleen die web versies vinden, maar die opmaak is zo karig 😂
Die zie ik voor het eerst eigenlijk. Iets soortgelijks is wel te vinden op de website van CA: https://ca-holland.nl/zelftest-voor-cocaineverslaving/
De vragenlijst van CA was voor mij 3 keer "nee" en 1 keer "mwah". De rest volmondig "ja".Ik kon één vraag met nee beantwoorden. En jij? 😂
Addicts will be addicts 🤗Echt wat een types hier de laatste tijd.
Ja misschien is het vooral de verslaving die hier spreekt.Addicts will be addicts 🤗
Dat weet ik wel zeker. Zo heb ik mezelf ook jarenlang voor de gek gehouden. Precies dezelfde waanzin.Ja misschien is het vooral de verslaving die hier spreekt.
Had bij het lezen van dit topic al zoiets van, geloof je zelf wat je uitkraamt?
Heftig...Dat weet ik wel zeker. Zo heb ik mezelf ook jarenlang voor de gek gehouden. Precies dezelfde waanzin.
”dokter ik ben zo depressief boehoe 😭”
”gebruikt u drugs?”
”nee hoor 😊“
En ondertussen bijna ieder weekend 5gr coke van de DNMs wegzetten, het hele weekend binnen met de gordijnen dicht stimfappen en Benzo’s nemen om te slapen. Ik schaamde me kapot voor mijn probleem. Als ik gewoon had verteld hoe het echt ging was me veel ellende bespaard gebleven… maarja.
Achteraf is ‘t mooi wonen!
Het is natuurlijk confronterend om te horen dat je cardiovasculaire problemen hebt. Door het op stress te gooien zou het nog reparabel kunnen zijn door de stress weg te nemen. Of misschien hoopt TS op wat kalmerende middelen door het over die boeg te gooien. Het blijft gissen en TS durft nog niet open te zijn dus we weten 't echte verhaal niet.Heftig...
Ja een dokter kan niet helpen als je niet transparant bent over het probleem.
Ik begrijp niet goed hoe de TS denkt dat wij hier niet doorheen kijken, maar dat ligt misschien ook aan het overmatige stim gebruik.
@Saaiedrugslozezak twijfel ik er wel aan of je for real bent en niet gewoon uit verveling de tijd van mensen hier zit te verspillen.
Echt wat een types hier de laatste tijd.
lol , trollBen jij wel real? onsympathiek van je, maar moet je zelf weten.
Waarom zou ik dan zoveel moeite in iets steken terwijl het iets is om te grappen? Ik snap dat niet. Maar maakt niet uit, ik heb geen verdere bevestiging nodiglol , troll
Ik neem je al veel te lang serieus.Ben jij wel real? onsympathiek van je, maar moet je zelf weten.
Close mindedness kan ook zonder verslaving hoor.Textbook example van een verslaafde, mama mia.
Waarom zit je op een drugs forum te zeuren over mensen die drugs gebruiken terwijl je zelf helemaal geen drugs doet. Je hebt hier weinig te zoeken. Kennelijk heb je dus veel moeite ervoor over.Waarom zou ik dan zoveel moeite in iets steken terwijl het iets is om te grappen? Ik snap dat niet. Maar maakt niet uit, ik heb geen verdere bevestiging nodig
Tuurlijk. Gevaarlijke combinatie zo.Close mindedness kan ook zonder verslaving hoor.
Wat bedoel je hiermee? Dagelijks speed is niet goed maar dat weet ik ook.Echt wat een types hier de laatste tijd.
Ik zie het niet zo, het is voor mij meer een gevoelsdifferentiatie die leuk en prima aanvoelt. Alleen neemt 'leuk' wel steeds meer af maar daarvoor zijn die pauzes van af en toe.Textbook example van een verslaafde, mama mia.
Jij liegt en bedriegd dus gewoon tegen alles en iedereenivm curator
Uiteindelijk doet de drugs dat he.dat anderen over mij beslissen
wtfNja, heb net ff alles gelezen maar ik wil de HA gewoon niks vertellen ivm curator en dat soort zaken waarmee ik liever niet te maken wil krijgen. Dan krijg ik het gevoel dat anderen over mij beslissen en dat wil ik ABSOLUUT niet.
Wat bedoel je hiermee? Dagelijks speed is niet goed maar dat weet ik ook.
Ik zie het niet zo, het is voor mij meer een gevoelsdifferentiatie die leuk en prima aanvoelt. Alleen neemt 'leuk' wel steeds meer af maar daarvoor zijn die pauzes van af en toe.
Ik kan het nog een keer neer gaan zetten maar het zal weer hetzelfde zijn: De manier waarop je zegt te weten dat het niet goed voor je is, maar alsnog verwacht dat de dokter je zal kunnen helpen, zonder dat je transparant bent tegenover je HA.Wat bedoel je hiermee? Dagelijks speed is niet goed maar dat weet ik ook.
Dan pak je toch een keer tochtkit? Hecht voor geen meter. Zelf heb ik enkel nog bevestiging nodig voor God, maar dat wil nog niet echt vlotten.ik heb geen verdere bevestiging nodig
Ik sta daar niet onder, ik zei dat ik bang ben als ik mijn speedgebruik wel aangeef bij de HA dat dat dan wel gebeurt. En dat wil ik juist voorkomen.Even iets ironisch ertussen
Bedrijfseconomie studeren maar wel onder curatele staan. Ook wel een apart tafereel.
....
Ik voel me er gewoon beter op, kan ik er wat aan doen. En ja ben van plan om elke 2 maanden een week pauze te nemen. En dit is voor mijn gevoel net zoals met mensen die keta nemen en dan blaasontstekingen krijgen. Meer nemen om het niet te voelen. Ga binnenkort ook benzo's halen om goede nachtrust te krijgen en dan ben ik weer helemaal fris.
Ik ben 19, dus zo jong ook weer niet. De dealer doet overigens ook geen ID check, ook niet toen ik duidelijk minderjarig was paar jaar terug.Je moet snel iets anders gaan studeren lijkt me, anders gaat dit helemaal mis met je! Welk jaar zit je in?
Misschien kun je nog switchen naar bedrijfskunde en kun je nog wat van je leven genieten.
Ik zeg dit vooral omdat je met je "bijnaam" icm met je gedrag, het gevoel geeft, dat je helemaal aan het verdwalen bent @Ikwordtnietoud.
Hoe kun je zo makkelijk doen over 8 weken harddrugs en een weekje pauze als je nog zo jong bent?
Ik ben 19, dus zo jong ook weer niet. De dealer doet overigens ook geen ID check, ook niet toen ik duidelijk minderjarig was paar jaar terug.
En hoezo zou ik iets anders moeten studeren? Ik heb gewoon iets makkelijks gekozen voor een papiertje, het boeit me niet echt waar ik beland. Als het maar niet op straat is en met nat poeder.
En de kwalificatie voor 'harddrugs' hebben een paar mensen gekozen die er niet zoveel van weten. Alcohol is een terechte harddrug, maar speed vind ik een softdrug die dezelfde normering moet hebben als cafeïne. Zit naast verslaving weinig risico aan als je niet overdoseert. En als je overdoseert is het je eigenschuld net zoals met teveel cafeïne.
Waarom heb je dit topic dan überhaupt aangemaakt?En als je overdoseert is het je eigenschuld net zoals met teveel cafeïne.

Ik ben 19, dus zo jong ook weer niet. De dealer doet overigens ook geen ID check, ook niet toen ik duidelijk minderjarig was paar jaar terug.
En hoezo zou ik iets anders moeten studeren? Ik heb gewoon iets makkelijks gekozen voor een papiertje, het boeit me niet echt waar ik beland. Als het maar niet op straat is en met nat poeder.
En de kwalificatie voor 'harddrugs' hebben een paar mensen gekozen die er niet zoveel van weten. Alcohol is een terechte harddrug, maar speed vind ik een softdrug die dezelfde normering moet hebben als cafeïne. Zit naast verslaving weinig risico aan als je niet overdoseert. En als je overdoseert is het je eigenschuld net zoals met teveel cafeïne.
Tja, ik lees tussen de regels door en je bent wel zeer jong..Ik ben 19, dus zo jong ook weer niet. De dealer doet overigens ook geen ID check, ook niet toen ik duidelijk minderjarig was paar jaar terug.