HELP HELP HELP! SPEED TOCH GEEN SPEED?

Ikwordtnietoud

Experimenterende gebruiker
Update:
Ik heb ischemische colitis. Speed blijkt dat te kunnen veroorzaken. Het was echt geen pretje. Paar weken lang keiharde poep en pijn in mn darmen. Gelukkig geen bloedtransfusie nodig en kon ik na paar dagen naar huis. Bij ondervraging door de HA kon ik het gelukkig afdwingen op mijn leefstijl met teveel alcohol en ongezonde vetten hoge bloeddruk etc..
Grootste symptoom die voor mijzelf zichtbaar is is de hele tijd het gevoel te hebben alsof er een jetski(of gewoon een motor) in je onderbuik zit. Dus als je de hele tijd het gevoel hebt een motor in je onderbuik te hebben opletten. En als je het gevoel hebt dat je bloeddruk meteen daalt naar de spoed en zeggen dat je de laatste tijd enorm veel gezopen hebt en veel vetten hebt gegeten, natuurlijk kan je ook zeggen dat je wat op hebt als je er geen problemen mee hebt dat de HA dat weet. :innocent:
Disclaimer: Gebruik nooit de aanwijzing 'teveel alcohol gedronken' tenzij je zeker weet dat je ischemische colitis hebt. Als je er zeker van wilt zijn kan je naar Amerika gaan voor onderzoek of iets dichterbij in Duitsland. Dit moet uiteraard met spoed en kost een boel geld maar dan weet niemand iets.

KoningToto

Bewuste gebruiker
Not sure if troll or true, maar denk je dat een HA de info dat je pep gebruikt (of iets soortgelijks) zal misbruiken? Dan ben je behoorlijk paranoïde. Tenzij je de CEO bent van een groot bedrijf en je geen enkele kans wilt hebben dat dit je reputatie schaadt, maar volgens mij ben je een HBO studentje die maar wat aankloot in het leven. Begin eens met eerlijk en openhartig te zijn tegenover de HA, als je tenminste echt uit bent op verbetering van je situatie.

Ketemientje

Newbie
Waarom is iedereen hier opeens zo pessimistisch? Ik voel me er gewoon mentaal beter door en het bevordert daarom mijn welzijn. De lichamelijke schade weet ik nog niet dus ik kan ook geen conclusie trekken of ik het dat wel waard vind. Maar er geldt wel sowieso: is het blijvende schade dan stop ik per direct en gaat het over dan wacht ik eerst tot het over gaat en daarna wil ik dan gebruiken met mate(dus max 5x per week).
5x in de week noem je met mate? 1x per week vind ik al redelijk vaak.. Ik ben ook benieuwd wat je bedoelt met een flopperend gevoel? En als pep je mentale gesteldheid zo goed doet, er al eens over nagedacht wat maakt dat dit zo is en of er mogelijk minder destructieve manieren/middelen zijn die helpend kunnen zijn zoals dexamfetamine?

Zeehond

Badass junkie
En de kwalificatie voor 'harddrugs' hebben een paar mensen gekozen die er niet zoveel van weten.
Alcohol is een terechte harddrug, maar speed vind ik een softdrug die dezelfde normering moet hebben als cafeïne.
Zit naast verslaving weinig risico aan als je niet overdoseert.
En als je overdoseert is het je eigenschuld net zoals met teveel cafeïne.

Voor als je even wilt lachen in de ochtend.

HappyMind

Badass junkie
Update:
Ik heb ischemische colitis. Speed blijkt dat te kunnen veroorzaken. Het was echt geen pretje. Paar weken lang keiharde poep en pijn in mn darmen. Gelukkig geen bloedtransfusie nodig en kon ik na paar dagen naar huis. Bij ondervraging door de HA kon ik het gelukkig afdwingen op mijn leefstijl met teveel alcohol en ongezonde vetten hoge bloeddruk etc..
Grootste symptoom die voor mijzelf zichtbaar is is de hele tijd het gevoel te hebben alsof er een jetski(of gewoon een motor) in je onderbuik zit. Dus als je de hele tijd het gevoel hebt een motor in je onderbuik te hebben opletten. En als je het gevoel hebt dat je bloeddruk meteen daalt naar de spoed en zeggen dat je de laatste tijd enorm veel gezopen hebt en veel vetten hebt gegeten, natuurlijk kan je ook zeggen dat je wat op hebt als je er geen problemen mee hebt dat de HA dat weet. :innocent:
Disclaimer: Gebruik nooit de aanwijzing 'teveel alcohol gedronken' tenzij je zeker weet dat je ischemische colitis hebt. Als je er zeker van wilt zijn kan je naar Amerika gaan voor onderzoek of iets dichterbij in Duitsland. Dit moet uiteraard met spoed en kost een boel geld maar dan weet niemand iets.
Een jetski in je buik? Hè, wat heb ik zojuist gelezen?! 🤯

Bedankt voor de update. Je lijkt al dichterbij een verbetering te zijn voor een betere levenskwaliteit.

Niemand hier kan je een tip geven die je probleem zal ontheffen. Het moet ( vooral) uit jezelf komen.

PapaverMan

Bewuste gebruiker
Ik ben hier gekomen om ervaringen aan te horen, dan vind ik een reactie als die van jou heel respectloos en jammer. Het enige wat ik wilde weten of iemand mijn symptomen herkent maar blijkbaar zijn er dus mensen die anderen naar beneden willen halen zonder een goede reden vooraf.
Punt is dat je verhaal niet op zich staat. Klassieke tekenen van verslaving doorspekken je hele verhaal. Meer ervaren gebruikers herkennen dat en willen je waarschuwen en behoeden voor meer ellende. En jij antwoord met klassieke smoesjes van een verslaafde.

Oke ik ga ff straight to the point, extreem veel pijn nu. IK HEB ADVIES NODIG, NU!!! Ik probeer mezelf echt rustig te houden. 1 2 3 adem in hou vast en adem uit pffff. Het lijkt net alsof ik een schrijver ben... Maar goed, ik was dus 3 maanden geleden op zoek naar speed. Dat ging lastig want ik kon geen dealer vinden, en dus heb ik bij een vendor 2FA gehaald. Soort van (nu nog) legale speed maar echt mild en flauwtjes. Maar goed had toen geen tolerantie maar die bouwde ik snel genoeg op. Uiteindelijk zat ik op 200mg per dag 2FA.
MAAR zeggen nu een paar van jullie, dit is een drugs topic en niet een van rc's. Dat klopt en hier komt het: Ik heb 2 dealers gevonden via via, beiden verkopen 'speed'. De reden van aanhalingstekens zal ik nu uitleggen. Bij de eerste dealer ging alles echt goed, goede kwaliteit en klein sleutelpuntje(natuurlijk weeg ik het op een weegschaal maar meer voor het idee) was genoeg om een flinke glimlach op mn gezicht te zetten met het vertrouwde gevoel van de laatste keer echte speed wat 4 jaar geleden was. De speed van deze 1e dealer is getest(62,9% zuiver) wat ongeveer 10% vandaan de max ligt. Dus ben toen naar de 2e dealer gegaan en ik vond het heel sketchy. Op het moment zelf was de dealer natuurlijk aardig, hij kwam oprecht over en leek goede bedoelingen te hebben. Ik had dus besloten om deze niet te laten testen, wat DOM was omdat ik die dealer niet eerder kende alleen via mn vrienden. Vandaag besloten de speed te bommen aangezien ik toch vrij ben. 60 mg afgewogen op een weegschaal(ik wist de zuiverheid niet maar 60 mg speed is niet teveel voor mij).
1 uur later: Geen gevoel, misschien denk ik dat ik wel wat voel
2 uur later: beetje zweverig, maar geen agressief speed gevoel
3 uur later: nog steeds zowat niks en ik besluit om 20 mg nassaal bij te nemen
3 uur en een kwartier later: Als je dacht ja nu is ie hier, nee. Erg mis, voelde niks en kreeg het idee dat ik opgelicht ben.
4 uur later: OPEEEEEENS voel ik me duizelig en heb ik de hele tijd het gevoel dat ik flauwval.
Hou wel in het achterhoofd dat dit op lege maag ingenomen is, het was namelijk mn ontbijt en ja dat is heel slecht en dat weet ik.
Druk op de borst, echt de hele tijd het gevoel dat ik flauwval. Als je flauwvalt dan is een van de eerste tekenen dat je niet zo goed meer na kunt denken dus ik de hele tijd alle weetjes die ik nog weet proberen op te noemen zodat het minder waarschijnlijk is dat ik flauwval. Ik probeer mezelf echt te kalmeren maar lijkt niet te werken, de HR is onbetrouwbaar mocht het wel speed zijn(nogmaals dit is niet getest) omdat die de HR(hartslag) verhoogt.
Ik ga het swso nog testen en als er spelfouten in zitten komt dat door de pijn, ben net langs de dokter geweest en die zei: 2 paracetamol en kijken of het zo weer over is.
Herkent één van jullie dit gevoel? En is het dan inderdaad met teveel speed of lijken deze symptomen verrassend veel op een andere drug waar ik me nog niet in verdiept heb?
DISCLAIMER: Speculeren is op dit forum NIET toegestaan. Ik vraag dit enkel omdat ik nu erge last heb en naar een oplossing zoek. Het af laten nemen van zo'n test duurt meestal 2-4 dagen bij mijn testlocatie en ik wilde vragen of iemand tips heeft en soortgelijke ervaringen. Hou dus in je achterhoofd dat dit ook gewoon iets anders kan zijn dan speed!!!
EDIT: als je net speed hebt gebruikt en je vertrouwt het echt niet ga dan even langs de HA, echt doen en niet rondlopen alsof je flauwvalt. Want ook op jonge leeftijd kun je een hartstilstand krijgen met drugs.
Heb dit ook gehad met coke ... bleek coke gemengd met keta te zijn is echt gevaarlijk

_shikantaza

Badass junkie
Punt is dat je verhaal niet op zich staat. Klassieke tekenen van verslaving doorspekken je hele verhaal. Meer ervaren gebruikers herkennen dat en willen je waarschuwen en behoeden voor meer ellende. En jij antwoord met klassieke smoesjes van een verslaafde.
Typisch antwoord van iemand die de realiteit niet onder ogen wil zien. Jammer hoor, we hebben het beste voor met TS.

PapaverMan

Bewuste gebruiker
Paarlen voor de zwijnen.
Dat is de gedachtengang die door mij heengaat na het lezen van dit gehele topic.

Aan de TS heb ik maar 1 boodschap/ advies.
En dat is: kappen met die zooi!
Ow ik zie concensus onder evaren gebuikers en een verslaafde die dat niet wil accepteren. Alle mensen die weten waar ze het over hebben geven vergelijkbaar advies: nu kappen.

Laatst bewerkt:

PapaverMan

Bewuste gebruiker
Typisch antwoord van iemand die de realiteit niet onder ogen wil zien. Jammer hoor, we hebben het beste voor met TS.
Off=topic maar deze tekste heeft me net even
door een flinke crisis door geholepen:
Iedere verslaafde kan stoppen met gebruiken
het verlangen om te gebruiken kwijt raken

en een nieuwe manier van leven vinden.
Tnx voor de inspirtationale tekst.

De Zandman

DF-koning
Er zijn heroïne verslaafden, die heroïne verstrekt krijgen. Deze mensen zijn dermate afhankelijk dat zij niet meer kunnen afkicken.
Deze mensen blijven dus verslaafd en kunnen niet meer zonder.....

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Er zijn heroïne verslaafden, die heroïne verstrekt krijgen. Deze mensen zijn dermate afhankelijk dat zij niet meer kunnen afkicken.

En toch geloof ik er heilig in dat ook zij kunnen stoppen met gebruiken, het verlangen om te gebruiken kwijt kunnen raken en een nieuwe manier van leven kunnen vinden.

Ik heb zelf een tijd gedacht dat ik te ver heen was om nog kans te maken op herstel.

Herstel is zeker niet makkelijk. Ongetwijfeld niet als je al tientallen jaren aan de opiaten zit. Toch krijgen wel allemaal te maken met de geestelijke, spirituele en fysieke pijnen die ineens ongefilterd binnenkomen en waar we ineens nuchter mee moeten dealen. Not easy... There is no quick fix...

PapaverMan

Bewuste gebruiker
Heroine afkick is stuk makkelijker dan methadon. Zo voorbij. Die mensen hebben vaak andere issues waardoor ze niet kunnen functioneren.
En toch geloof ik er heilig in dat ook zij kunnen stoppen met gebruiken, het verlangen om te gebruiken kwijt kunnen raken en een nieuwe manier van leven kunnen vinden.

Ik heb zelf een tijd gedacht dat ik te ver heen was om nog kans te maken op herstel.

Herstel is zeker niet makkelijk. Ongetwijfeld niet als je al tientallen jaren aan de opiaten zit. Toch krijgen wel allemaal te maken met de geestelijke, spirituele en fysieke pijnen die ineens ongefilterd binnenkomen en waar we ineens nuchter mee moeten dealen. Not easy... There is no quick fix...
Als ik kan stoppen kan iedereen het. Kost gewoon veel tijd en hulp voor veel mensen. Helaas krijgt niet iedereen dat.

Bovenaan