Hasj thee

Hee beste mensen!

Ik heb op het moment beschikking over 4 gram hasj. Nu heb ik ergens gelezen dat hasj in thee oplost, en nu vroeg ik me af of dat echt zo was, of het aan te raden is, en hoeveel erin moet.

Bij voorbaat dank,
Tullamore Dude

Zo ver was ik ook nog gekomen. Maar die site geeft echter niet echt concreet antwoord op mijn vragen. De kans op overdosering is dus groot, maar is er niet gewoon bekend dat een bepaalde hoeveelheid in een mok moet om het gewenste effect te krijgen? De site zegt ook dat wiet in een thee-ei moet. Maar hasj, ik had gelezen dat dat oplost in de thee. Maar ik weet niet of ik dat moet geloven.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Als je redelijke hasj heb is 1,5 gram voor 1 persoon meer dan zat. Zul je lekker op spacen.

geox

Bewuste gebruiker
DrippTone zei:
Als je redelijke hasj heb is 1,5 gram voor 1 persoon meer dan zat. Zul je lekker op spacen.
Volgens mij is 1.5 veel te veel en zeker als je geen gewenning hebt aan THC..

0.3 zou het wel moeten volstaan

djstayla

Belezen gebruiker
Ik heb eergister 0,5gr doorgeslikt gewoon..en was eigenlijk te stoned gewoon..Savonds flink lopen draaien en spacen in bed.

Gister een klein brokje doorgeslikt, schat op 0,2/0,3gr .. en gewoon hetzelfde effect..goed stoned..Rode Ogen..En als een blok in slaap vallen..

:stoned:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
kokend water erbij, en net zo lang roeren tot t helemaal is opgelost, beetje melk erbij.

als je t oplost, is het effect eerder en groter dan korreltjes. in deed dat nog wel eens, korreltjes van 0,1 gram slikken. 4 dagen lang, elke dag 2 Maar dan ben je ook gewoon de hele week door stoned...

nitro

Experimenterende gebruiker
Als je het niet vaak doet is 0,5 gram meer dan genoeg. Live your dreams awake! :hearteyes:

Ik zou het gewoon oplossen in melk. Extra boter toevoegen is onzin. Wel ff in de magnetron met die melk! Eventueel wat naar smaak toevoegen zoals cacaopoeder of zoiets.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Whaha, heb ik dan een te hoge tolerantie ofzo? :P
Heb dat draaien en tollen pas als ik 2,5gr hasj naar binnen werk, en is toch echt goeie hasj.
Meestal doe ik gewoon 1,5gr nemen, en dan ben je 5 uur goed stoned. Heerlijk :hearteyes:

cropp

Badass junkie
DrippTone zei:
Whaha, heb ik dan een te hoge tolerantie ofzo? :P
Heb dat draaien en tollen pas als ik 2,5gr hasj naar binnen werk, en is toch echt goeie hasj.
Meestal doe ik gewoon 1,5gr nemen, en dan ben je 5 uur goed stoned. Heerlijk :hearteyes:

dude, dat is echt reteveel, ik blow veel en ik heb aan 0.4 op een liter thee meer als genoeg, voor een hele dag.

anderhalve gram is wel weg te roken dat klopt

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Nee heb het echt over oraal in nemen. 1,5 gr en dan ben ik 5 tot 6 uur goed kneiter. :grin:
Maar niet buiten sporig ofz, 2gr of meer is teveel voor mij.
Van wiet neem ik meestal maar een gram, op een of andere manier ga ik daar sneller spaced out van.

cropp

Badass junkie
DrippTone zei:
Nee heb het echt over oraal in nemen. 1,5 gr en dan ben ik 5 tot 6 uur goed kneiter. :grin:
Maar niet buiten sporig ofz, 2gr of meer is teveel voor mij.
Van wiet neem ik meestal maar een gram, op een of andere manier ga ik daar sneller spaced out van.

ik krijg het echt niet weg hoor

vogel

Bewuste gebruiker
ik ben immuun geworden voor cannabis eten,, denk door te veel blowen,,
Met blowen gaat de thc rechtstreeks je bloed in via je longen naar je brein,,
Met eten word het langzaam opgenomen,,
ik ben die joints gewend die me in één keer stoned maken,,
Vroeger werd ik high door blowen,, dan ging ik met me hoofd spacen,
Vroeger ging ik door spacecake bijna trippen,,
Nu word ik van blowen niet meer zo high zoals vroeger,,
ik word alleen nog maar stoned,, en van cannabis eten voel ik niks,,
Beter zet je er thee van , of eet je hasj in een gebakken eitje ofzoiets..
Blowen is teer, blowen is suf, en blowen is verslavend,,
ik moet nodig aan de wietthee,, ik ben die suffe-teer-joints zat,
Met cannabis eten/drinken,, word alle THC erinopgenomen,, wel langzamer als met blowen
maar der gaat niks verloren , der gaat niks in rook op,,
Ze zegge toch vaak,, mensen laten de mooiste cannabis ervaringen in rook opgaan.,.,
want als je niet gewend ben om te blowen,, en je eet dan bv veel spacecake,, dan ga je wel hard ,, soms tripachtig

cropp

Badass junkie
maak flink wat thee, zonder suiker, een beetje boter er in en wat fijngekruimelde hash, roer dit 10 minuten door tot de hash is opgelost en klaar is kees.

pak ongeveer 0.2 gram, daar gaat een ervaren smoker niet hard van, maar je kunt altijd bij blowen

Bovenaan