Ja echt. Legendarisch idd. En ook qua tijd niet meer te vergelijken gewoon. Kan nogsteeds niet begrijpen dat defqon van donderdag tot maandagochtend duurt hahaha. Ik was blij als ik zaterdagavond levend terug in de bus zat. Gewoon 1 dag. Niet die maffe campings enzo erbij. Maar goed, ouwelullenverhaal natuurlijk.
Nee. Heb tussen 2016 en 2019 m'n hardstyle pensioen tijdelijk ingetrokken en veel classics feesten weer gepakt. Vwab, reminder, reactivate en alles waar zo'n beetje "re" voor stond😂 en nog een paar decibels (om dan heel de dag wederom op de classics stage te staan) en nog 1 x Qlimax in 2018 om het nog eens mee te maken.
Maar de hedendaagse classics zijn ook niet altijd meer "de" classics. Ik snap het enerzijds wel, maar drukt voor mij de pret. Het '05-'12 idee is wel losgelaten en je hoort dus ook "nieuwe" classics van na 2012. Ook artiesten die optreden die helemaal niet in het classic tijdperk draaiden, maar vlak daarna, en nu toch als classics worden aangeduid. Voor mij is dan het hele idee er wel vanaf. En ben nogal kritisch als het om hardstyle gaat😅
Maar heb mooie jaren beleefd en nog een korte opleving dus.