Als je ietsie geduld hebt voldoet een pasje gewoon. Doe 't tegenwoordig op een bord. In den beginne was het op CD-hoesjes (leuk, die breken en verkleuren, valt niet op

) en DVD-hoesjes (heerlijk, na een paar uur trekt het zo fijn in dat plastic, kun je uren schrapen met je pasje, hele hoesje wit en bekrast (valt ook niet op joh

). Dus daarom tegenwoordig op een bord, wil ook prima in de magnetron als het wat natte flakes zijn. 10-15 sec, hooguit 30. Wel ff wachten met snuiven, eerst ff fijnmaken, anders verbrand je je neus aan de flakes/korreltjes.
Een keer met een maat gedaan, deed hij er een DVD hoes in (in de magnetron). Hele shit krom, prutser haha!
Keiharde brokken, echt keikeiharde snijdt/schraap ik meestal met een zakmes eerst wat af, en de rest crush ik. Gewoon ff geduld hebben.
Valt me trouwens laatste maanden op, dat als je het al een paar uur uit 't zakje hebt liggen op je bord het gigantisch vies/branderig smaakt. Terwijl je in 't begin haast niets proeft. Was vroeger niet zo. Kwaliteit/werking is ook stukken minder. Het lekkerste is gewoon superdronken wat halen, en doorgaan tot je nuchter(der) bent. Heerlijk gevoel was dat altijd, dat gevoel komt helaas nooit meer terug. Eigenlijk stelt die hele coke niet zo veel voor, zit alleen in je kop.