Harde brokken crushen

endor

Badass junkie
ik doe het heel dom eigenlijk
als volgt :
ik maak een envelopje
doe mijn brok erin
steek het envelopje in mijn achterbroekzak
zet mij er 2 seconden op
en voila , ze zal mooi geplet zijn en je bent niets kwijt

WithciZ

Experimenterende gebruiker
Dat nog niemand gezegd heeft "ik rij er wel eens met een bulldozer over"...

Zal ik 'm dan maar inkoppen?

Heb onlangs een hol kommetje, met een "rond" mes gekocht voor de verjaardag van een vriend van me. Poeier in 't schaaltje, mes er tussen zetten, en dan "heen-en-weer-wiebelen" met 't mes. Dat mes is vlijmscherp, blijft haast niks aan zitten, schiet ook niks weg (als je gewoon met beleid beweegt), en na een minuutje heb je een resultaat wat vele malen beter oogt, en snuift, dan met standaard-pasjes/cd-hoesje.

Machine

leeg, schoon, hasj -of wietzakje. Korrel in het zakje stoppen, en dan twee bankpasjes aan beide kanten. Dan duimen op de korrel, pasjes ertussen, en dan wrijvend kapot drukken.. In Belgie heb ik veel coke gekocht in die vorm, ging prima op deze manier :)

Machine

fc zei:
HarryNak zei:
Ik deed het meestal met een honkbal knuppel, in de lengte naar beneden stampen. De coke wel even voorpakken in iets van plastic. 't Waren wel grote blokken, hard en puur.
Eerst en vooral test je coke met dat spul dat je kunt kopen in de coffieshop (politie gebruikt het ook) neemt wat coke een druppel erop en hoe blauwer hoe beter de kwaliteit en ik gebruik zo een plastieken ding van de coffieshop om de coke te verbrijzelen in kleine stukjes je draait aan het spulletje en de coke komt heel fijn veel beter dan te kappen of whatever...

een Grinder bedoel je denk ik

Bennie_Kook

Als je ietsie geduld hebt voldoet een pasje gewoon. Doe 't tegenwoordig op een bord. In den beginne was het op CD-hoesjes (leuk, die breken en verkleuren, valt niet op :confused: ) en DVD-hoesjes (heerlijk, na een paar uur trekt het zo fijn in dat plastic, kun je uren schrapen met je pasje, hele hoesje wit en bekrast (valt ook niet op joh :openmouth: ). Dus daarom tegenwoordig op een bord, wil ook prima in de magnetron als het wat natte flakes zijn. 10-15 sec, hooguit 30. Wel ff wachten met snuiven, eerst ff fijnmaken, anders verbrand je je neus aan de flakes/korreltjes.

Een keer met een maat gedaan, deed hij er een DVD hoes in (in de magnetron). Hele shit krom, prutser haha!

Keiharde brokken, echt keikeiharde snijdt/schraap ik meestal met een zakmes eerst wat af, en de rest crush ik. Gewoon ff geduld hebben.

Valt me trouwens laatste maanden op, dat als je het al een paar uur uit 't zakje hebt liggen op je bord het gigantisch vies/branderig smaakt. Terwijl je in 't begin haast niets proeft. Was vroeger niet zo. Kwaliteit/werking is ook stukken minder. Het lekkerste is gewoon superdronken wat halen, en doorgaan tot je nuchter(der) bent. Heerlijk gevoel was dat altijd, dat gevoel komt helaas nooit meer terug. Eigenlijk stelt die hele coke niet zo veel voor, zit alleen in je kop.

Bordje in de microgolf voor 30-60seconden (hangt van je microgolf af). Het bordje mag niet te heet zijn. Voel met je hand als het lichtjes warm aanvoelt dan is het goed. Je coke erop leggen en daarna kan je met je kaart de coke piekfijn snijden. Je kaart glijd heel gemakkelijk door de coke dan. Daarna gewoon je coke in een klein envelopje en ready to go of als je thuis blijft gewoon op het bordje laten liggen maar dat raad ik af want soms heb ik ineens beetje stof ertussen of een haar.

Laatst bewerkt:

mick swagger

Belezen gebruiker
9 strepen:
9 delen pure coke op 1 deel versnijdingsmiddel.
Pure coke is 89,3% vanwege de HCL die erbij zit.

89,3 / 10 x 9 = 80.37%

Oow hahah dan kan ik dus ook regelmatis stoer roepen dat ik 9 strepen heb:tongueout:. Laatste uitslag was 83% cocaïne wat ik had, zouden de blokken in landen van productie 89% zijn en later dan alsnog versneden naar 83% of zouden de coke bij de bron dan 83% zijn en door een niet optimaal productieproces 83% zijn geworden?

Ontopic:
Ik doe altijd gewoon sos in een paar gripzakjes en ram er met een dikke bahco op haha. En als ik t in een packje heb, leg ik t plat op tafel en ram er met de achterkant van de aansteker een paar keer flink op!

mick swagger

Belezen gebruiker
nogmaals :

COKE HOORT NIET HARD TE ZIJN :beer:

Grappige is dat ik coke in meerdere vormen ben tegengekomen, van keiharde brokken, die ik altijd beton noem, tot flakes die zacht en nog licht vochtig waren, tot visseschubben die glansten als parelmoer en schilfers waren als je t blok fijn maakte...

Goeie coke is naar mijn mening moeilijk op alleen uiterlijk te beoordelen. Ritjes testcentrum geven alleen zekerheid:)

buukje

Newbie
Soms is coke zo ontzettend hard geperst dat de brokken die je krijgt haast niet kapot te krijgen zijn. Wat is dan een handige manier om het tot poeder te crushen zonder dat daarbij te veel verloren gaat?

Ik ken bijvoorbeeld iemand die brokken in een elektrische koffiemolen gooit, maar het lijkt me dat je dan aardig wat fijn poeder krijgt dat aan randen blijft plakken.
Een andere optie: in plastic wikkelen en dan crushen tegen een hard object, maar soms zijn die krengen gewoon te taai, en als je plastic scheurt ben je je dure sos kwijt.
Crushen op een bordje doet kleine flakes wegschieten en perst de coke tegen het bord aan.

Hoe pakken de Einsteins onder jullie dit aan?

buukje

Newbie
Wat ik vroeger deed was dat je een etensbord op het vuur doet
Niet te warm je moet hem nog beetpakken
Brokken coke erop en door de warmte vallen ze uit elkaar door er met een pasje erop te
drukken
Succes

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Bovenaan