hallucineren

Play_bunny

Wijs gebruiker
je zintuigen zijn natuurlijk wel met elkaar verbonden. Op het moment dat je het hoorde, kunnen je hersenen het beeld zelf creeeren.
Je kan het eigenlijk vergelijken met het volgende: je denkt dat je bijv. cola gaat drinken, dus je hersenen en je smaakpupillen stellen zich daarop in. Maar uiteindelijk drink je bijvoorbeeld water (wat dan wel heel vies is :) ). Je hersenen en je zintuigen houden elkaar voor de gek.

J0rrit

Badass junkie
Ik had eergisteren op de xtc, ik lag in bed ( en had me ogen open of dicht weet ik niet meer ), maar op een gegeven moment zag ik heel iets anders voor me dan mijn kamer, ergens in de stad met vrienden. We waren gewoon aan t lopen en t praten en alles, en het gekke, ik dacht dat het echt was. Alsof ik droomde, terwijl ik eigenlijk wakker was. Toen schrok ik ff "wakker" en kwam ik trug tot besef dat ik daar niet egt liep maar in me bed lag... echt vet! :grin:

toen ik voor me eerste x 4 pille had geslikt zag ik een vleermuis maar die vriend van me zei dat het gewoon een meeuw was :confused: :confused: en pale van veraf lijke mensne die op je af komen :P

Psilo

Bewuste gebruiker
Die hallucinaties van MDMA komen inderdaad bekend voor. Al heb ik bij xtc altijd het gevoel dat ik wat wazig zie en dat mijn hersenen het onduidelijke beeld uit zichzelf opvullen. Op ongeveer dezelfde manier als dat je je blinde vlek niet spontaan kunt zien terwijl je toch echt een gat in je zichtveld hebt.

Hallucineren van paddo's of zeker LSD vond ik altijd een ander kaliber hebben. Bij LSD waren ze realistischer voor mijn gevoel.

Bij LSD heb ik wel eens een stromende wasbak gezien. Iets dat in de vluchtigheid met Paddo's of xtc ook kan maar nu bleef het gewoon doorstromen, hand er voor, hand erachter.....en maar doorstromen.

Of een draaitafel. Bij XTC zou de plaat (vnl in een ooghoek ) wel wat kunnen draaien. Toen met LSD was die onomstotelijk aan het draaien...continu....met de stekker eruit!

Mr Sossa

Experimenterende gebruiker
hallucineer toch wel af en toe eens van mdma..
gebruik t toch wel wekelijks al langere periode
zo dacht ik laatst nog dat ik in n renault busje zat terwijl we gewoon in n fiat zaten..
had de fiat ook echt zien staan voordat ik in de auto stapte...
ik denk dat t met verschillende dingen te maken heeft of je gaat hallucineren..
als ik bv de dag ervoor al gefeest heb en een nacht heb overgeslagen dan kan ik er bijna zeker van zijn dat ik wanneer ik de dag erna weer mdma pak ik ga trippen..
persoonlijk vind ik trippen van mdma veel relaxer dan op paddo's enzo..

buzzy

Badass junkie
Ik was afgelopen zaterdag ook weer eens flink van het padje, had 4 mickey waus noten gehad. Ik zag bij mn maat ineens een baard groeien en hij kreeg oortjes in shrek style :confused: :P En voor 2 minuten ofzo had hij ook nog een brilleke op :sunglasses: :mrgreen: Toen ik weer thuis was zag ik alles wat 'normaal' wit hoort te zijn als roze :P Dolle boel, kinders ! :rock:

J0rrit

Badass junkie
buzzy zei:
Ik was afgelopen zaterdag ook weer eens flink van het padje, had 4 mickey waus noten gehad. Ik zag bij mn maat ineens een baard groeien en hij kreeg oortjes in shrek style :confused: :P En voor 2 minuten ofzo had hij ook nog een brilleke op :sunglasses: :mrgreen: Toen ik weer thuis was zag ik alles wat 'normaal' wit hoort te zijn als roze :P Dolle boel, kinders ! :rock:

mickey mouse? van die bruine?die zijn idd heftig. Maar bij mdma vind ik niet dat hoe heftiger je gaat, hoe harder je tript/hallucineert. Soms ga ik super hard en hallucineer ik niet ( wel flashen en tracers en dat soort "lichte" trip effecten ). En soms ga ik wat minder hard en kom ik opeens helemaal in een eigen wereldje, het ligt er maar aan, maar wat wel zeker is, dat als je wilt hallucineren je gwn heftig hard moet gaan, maar niet altijd als je hard gaat hallucineer je op mdma, dat is zeker.

Wesleydehallucinaut

Jeller zei:
Bollie zei:
Ketamine: Het leek alsof er overal in m'n kamer putten waren. Waar ik ook stapte struikelde ik en leek het alsof m'n voet omsloeg.
Ik heb ook een poos op de grond gelegen en dacht in de grootste put aller tijden te vallen. Ik beef maar vallen in een zwart gat ( terwijl ik dit deed, maakte ik de domste bewegingen :grin: )
Het kriebelde echt in m'n buik net alsof het echt was, maar was tergelijkertijd ook doodsbang uiteindelijk een bodem te zullen bereiken...

Kheb meer dan 2 uur liggen vallen. Ik weet niet of jullie dit een trip kunnen noemen, maar ja :tongueout:

Nooit geen keta meer voor mij :openmouth:
je hebt dus een k-hole gehad, gebeurt vaker bij ketamine, vooral als je wat te veel binnenhebt dacht ik

Ja klopt zeker weten ja , kheb het gedaan en expres veel genomen om het te ondergaan maar omdat i khet express wouw zag ik een kleueren regenboog vallende sterren in een vallend hol egt raar maar wel spacend! ( met lach op me bek )

Wesleydehallucinaut

DannyDeHallucinaut zei:
toen ik voor me eerste x 4 pille had geslikt zag ik een vleermuis maar die vriend van me zei dat het gewoon een meeuw was :confused: :confused: en pale van veraf lijke mensne die op je af komen :P

yoo danny haha ja wij weten onderhand wel wat hallucineren is haha :P.. en het word er elke keer leuker mee als ie goed valt haha! latrr kben pitte brak!

Bovenaan