hallucineren van MDMA :S

universal*flow

Belezen gebruiker
fdunk zei:
Fake? Echt niet!

Ik stond eens in een club waarbij ik de DJ achtereenvolgend in een hond zag veranderen en dan weer van een glijbaan zag glijden. Niet angstaanjagend, ik was er volledig door gefascineerd.

Ook erg bijzonder was het noodverlichtingsbordje. Het witte mannetje wat hierin stond rende de hele tijd heen en weer en soms besloot het hele noodverlichtingsbordje weg te vliegen over de muur. Mijn vriendin had EXACT hetzelfde, eerst dachten wij nog dat het een visual was en dat een beamer het uitgangsbordje projecteerde :grin:.

Betalen voor een drankje ging ook niet meer, al het muntgeld leek op 2 euro's. Ik moest aan de ribbeltjes aan de zijkant aftasten wat ik in mijn handen had!

Echter toen ik buiten was, was het helemaal verdwenen. Hoe duisterder de club, hoe erger de hallucinaties bij mij. De setting is dus enorm bepalend volgens mij.

Eerst zien, dan geloven :wink:
Wat is dan de dosis dat je op hebt wanneer je gaat halucineren? Ik hoor namelijk wel is verhalen van mensen die 8 pillen op een avond naar binnen werken. Maar zo 1 ben ik niet. Ik neem zodat ik het voel, and daar stopt het.
Vraag me dan ook af bij 8 pillen, hoe slecht zijn die dan?? Of hoe strak sta je :P

gregory94

Experimenterende gebruiker
universal*flow zei:
fdunk zei:
Fake? Echt niet!

Ik stond eens in een club waarbij ik de DJ achtereenvolgend in een hond zag veranderen en dan weer van een glijbaan zag glijden. Niet angstaanjagend, ik was er volledig door gefascineerd.

Ook erg bijzonder was het noodverlichtingsbordje. Het witte mannetje wat hierin stond rende de hele tijd heen en weer en soms besloot het hele noodverlichtingsbordje weg te vliegen over de muur. Mijn vriendin had EXACT hetzelfde, eerst dachten wij nog dat het een visual was en dat een beamer het uitgangsbordje projecteerde :grin:.

Betalen voor een drankje ging ook niet meer, al het muntgeld leek op 2 euro's. Ik moest aan de ribbeltjes aan de zijkant aftasten wat ik in mijn handen had!

Echter toen ik buiten was, was het helemaal verdwenen. Hoe duisterder de club, hoe erger de hallucinaties bij mij. De setting is dus enorm bepalend volgens mij.

Eerst zien, dan geloven :wink:
Wat is dan de dosis dat je op hebt wanneer je gaat halucineren? Ik hoor namelijk wel is verhalen van mensen die 8 pillen op een avond naar binnen werken. Maar zo 1 ben ik niet. Ik neem zodat ik het voel, and daar stopt het.
Vraag me dan ook af bij 8 pillen, hoe slecht zijn die dan?? Of hoe strak sta je :P

Njaaah :tongueout: strak ( je wordt best lelijk) , en persoonlijk nooit dip gehad .

lmd070

Experimenterende gebruiker
ik had afgelopen donderdag ook toen liep ik in het bos op pillen met 2 gasten en zag allerlei dingen die zij niet zagen maar volgens mij licht dat er aan hoe snel je de mdma omzet in mda, want daardoor ga je hallucineren

Ik lach me echt kapot om al jullie ervaringen.
Ik heb 2 keer gehallucineerd, De 1e keer inderdaad de brilletjes hahaha.
Grappig dat mensen de zelfde hallucinaties hebben!
En 1 keer rond kerst. Alle kerstverlichting die ik zag werd een soort vuurwerk.
Ik had er geen last van ik vond het wel grappig alleen soms schrok ik er wel van.

Barryp

Newbie
Gelukkig heb ik het nog nooit zeer heftig meegemaakt.
Vaak wel last van waasjes op de dansvloer net alsof ik statafels zie, of als je flink aan het hakken bent en van flitsen ineens dranghekken voor je ziet.
Heb het alleen ooit een keer wel redelijk heftig gehad, toen zag ik op de terugweg van een festival ineens leuningen aan een trap ik wou beetje pakken.
En even later liep ik door het gras en toen ik er tegenaan schopte kwam er een stofwolk vanaf net alsof het zand was. :mrgreen:
Betwijfel of het welk schone pillen waren, waren oranje leeuwen daterend uit juni/juli dit jaar uit regio drachten.
Maar was wel een keer grappig.

Dat heb ik ook gehad!!! van 2 pillen Blue Defqon op 1 avond. Ik moest 10 km naar huis lopen met mijn fiets en vriend die ook onder invloed was omdat mijn ketting eraf lag.
Hij begon ineens dingen te zeggen als ¨Ga dichter bij het broodrooster zitten hij heeft het koud, Waar is Bonnie met de koekjes en hij zag overal kapotte brommers liggen. En de leukste was nog dat hij vroeg waar de dikke mannen uit de hoogspanningsmast ineens waren terwijl er geen hoogspannings mast was. Na een kwart van het lopen van de weg kickte de 2e bij mij in. Ik dacht dat ook hij een BRIL op had terwijl het niet zo was en alles was in andere kleuren! Verkeersborden waren roze met blauw..bomen waren paars met donker groen, we liepen zomaar een zijstraat in terwijl we gewoon rechtdoor moesten en dachten dat we in Amsterdam waren terwijl het niet zo was haha.
Uit eindelijk zijn we toch nog thuis gekomen en gingen we douchen (nogsteeds onder invloed) het leek alsof we met duizenden mensen die ik kon onder de douche stonden ik zag hun hoofden voorbij gaan en ze praatte allemaal tegen me. De volgende dag herinnerde mijn vriend zich niet eens meer dat we gedouched hadden xD

trouwens ook n og een keer een hlee laag regenboog kleurige kleine insecten boven de weg gezien (toen ik naar huis liep) en als ik mn vinger erin en het stuiterde terug xD

Het trippie effect is wel lekker! Wordt er alleen af en toe zo dom van, al helemaal in combinatie met een paar hijsjes van een joint. Zonnebrillen & Staantafels zijn bekende hallucinaties

Md&MaTje

Newbie
heb het zelf wel een paar keer meegemaakt..

* gekleurde stipjes op iemands vest zien die daarna vormpjes maken en draaien. Daarna gebeurde hetzelfde met de sterren....

* Op de fatboy van een maat liggen, daarna zijn kat tot 3 maal toe naar mij toe zien lopen en weg zien vagen. Daarna besloten naar de plee te gaan. Toen ik terugkwam stond er een microfoonstatief in de gang en leek het alsof zijn appartement voor katten zat (schimmen).

*Onderweg in de verte honden zien blaffen maar niks horen, en meerdere verkeersborden aan de lantaarnpaal zien hangen die zodra je dichterbij komt wegvagen.

nuff said ^^

demon_odk

Newbie
ik heb al eens het gevoel gehad dat ik een sinaasappel was, ik krapte mij overal en begon mezelf te bijten :confused: de volgenda dag stond ik vol met kleine wondjes en ik zag waar ik mezelf had gebeten :confused: ik had dat al meer gehoord van vrienden maar die hadden dat omdat ze weed gerookt hadden, maar ik had dat toen ik mdma had genomen, zijn er nog mensen die zoiets hebben meegemaakt? wand ik vond het echt heel vreemd!

Bovenaan