universal*flow
Belezen gebruiker
fdunk zei:Fake? Echt niet!
Ik stond eens in een club waarbij ik de DJ achtereenvolgend in een hond zag veranderen en dan weer van een glijbaan zag glijden. Niet angstaanjagend, ik was er volledig door gefascineerd.
Ook erg bijzonder was het noodverlichtingsbordje. Het witte mannetje wat hierin stond rende de hele tijd heen en weer en soms besloot het hele noodverlichtingsbordje weg te vliegen over de muur. Mijn vriendin had EXACT hetzelfde, eerst dachten wij nog dat het een visual was en dat een beamer het uitgangsbordje projecteerde.
Betalen voor een drankje ging ook niet meer, al het muntgeld leek op 2 euro's. Ik moest aan de ribbeltjes aan de zijkant aftasten wat ik in mijn handen had!
Echter toen ik buiten was, was het helemaal verdwenen. Hoe duisterder de club, hoe erger de hallucinaties bij mij. De setting is dus enorm bepalend volgens mij.
Eerst zien, dan geloven
Wat is dan de dosis dat je op hebt wanneer je gaat halucineren? Ik hoor namelijk wel is verhalen van mensen die 8 pillen op een avond naar binnen werken. Maar zo 1 ben ik niet. Ik neem zodat ik het voel, and daar stopt het.
Vraag me dan ook af bij 8 pillen, hoe slecht zijn die dan?? Of hoe strak sta je :P