• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Hallucinaties xtc

Desserped

Newbie
Ik had twee weken geleden voor het eerst xtc ingenomen. En nam eerst een halve en na 30 minuten weer een halve. En begon niet zo lang er na te trippen. En dus na een tijdje was ik niet zo helder en bleef ik slapen op het gras en me vriend was al weg. Dus toen ik wakker werd zag ik soort van militaire helikopters en vliegtuigen, (ja het is heel raar en dom) en om meer duidelijk te zijn het waren ac 130's. Eerst geloofde ik het wel want ik dacht misschien trainden ze hier wel, en dus was het een lange nacht en ging alles mis en was beland in een sloot uiteindelijk.

En wat ik dus niet snap is dat ik gisteren weer xtc met vrienden ingenomen heb en er niks aan de hand was behalve dat trippen enzo, maar na een uurtje toen ik naar die zelfde plek ging met mijn vriend, waar ik voor het laatst die militaire helikopters zag 2 weken terug, zaten ze weer daar en het maakte me wel bang. Want ik begreep niet zo goed waarom ik het zelfde hallucinatie had precies op dezelfde plek en me vrienden zagen niks. Ik heb overal gezocht maar niks gevonden, dus ik hoop dat iemand hier mee kan helpen.

Purplext

Badass junkie
Hoeveel mg waren die pillen? Als je gaat hallucineren heb je echt te hoog gedoseerd.

En twee weken erna weer xtc nemen? Weet je dat je beter 3 maanden pauze houdt tussen je xtc gebruik? Het is hartstikke schadelijk zo snel achter elkaar te gebruiken en als je dat frequent doet verpest je voor jezelf het effect uiteindelijk...

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
@Desserped
Lees de gehele info eens goed door in deze link:

Ter voorkoming dat jij en je vrienden jullie hersenpannetjes blijvend frituren.

Space 🕉

Bewuste gebruiker
Hoeveel mg waren die pillen? Als je gaat hallucineren heb je echt te hoog gedoseerd.
Dit herken ik wel.. Vroeger ook altijd zo stom geweest om de gehele serotonine voorraad op te maken in 1 avond. Door 3 a 4 pillen te slikken. De hallucinaties zijn nog gekker dan op tripmiddelen. Dingen die schimmig en donker zijn lijken door je hersenen ingevuld te worden als iets anders ofzo..

Zulke vage dingen gezien op xtc, maar bijna altijd aan het einde van de avond als ik bijna naar huis ging.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Hmm 1 halve nemen, na 30 minuten weer een halve. Waarschijnlijk voelde je nog niets van die eerste halve en heb je die ander er maar bijgegooit. Zal ook wel een pilletje van +200mg geweest zijn. Niet merkwaardig dat je hallucineert dan. Voor je op de piek kwam heb je al veel te veel binnen. Dus dat verklaart veel.

2 weken later al terug xtc nemen is een no-go. Laat tenminste 3 maanden tussen. Anders zal de magie van xtc er snel af zijn. Als dat nu al zo niet is met deze start. Inlezen is de boodschap!!

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik blijf mij er toch soms over verbazen hoor... De gemiddelde persoon, vooral jongeren, zitten de gehele dag op hun mobieltje te surfen, appen, info en muziek zoeken maar als ze aan de harddrugs gaan zoeken ze 0,0 op over wat het doet, hoe je het moet doen en wat wel en niet te doen.

Desserped

Newbie

En twee weken erna weer xtc nemen? Weet je dat je beter 3 maanden pauze houdt tussen je xtc gebruik? Het is hartstikke schadelijk zo snel achter elkaar te gebruiken en als je dat frequent doet verpest je voor jezelf het effect uiteindelijk...
Ik heb geen idee hoeveel gram het was heb er nu wel van begrepen dat het te veel was. En bedankt zal voortaan letten om eentje steeds na een paar maanden weer te gebruiken.

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Dat je weer naar dezelfde plek ging bracht de associatie van de vorige keer terug. Daarom zag je weer hetzelfde. Niet bang zijn, er is een logische verklaring voor. De hallucinaties komen uit je eigen brein.
Ik heb ook vaker gehallicuneerd als ik wat teveel had gepakt. Dit gebeurt dan na het bijpakken. Het best pak je pas bij als de piek begint af te nemen of vlak nadat de eerste goed inwerkt.

Je bent hier gekomen om informatie, hartstikke goed. Lees de link van De Dunne goed door, wij hebben er allemaal veel aan gehad. Verantwoord gebruiken is leuker en beter op de lange termijn! Een juiste dosering is heel belangrijk bij mdma om het beste effect te krijgen.

Geniet en snoep verstandig!

MDMAZIING

Badass junkie
Te veel mdma in je lichaam ga je van hallucineren. Je lichaam maakt het dan om in mda als ik het goed heb, en daar ga je van hallucineren.

Bovenaan