Ik had twee weken geleden voor het eerst xtc ingenomen. En nam eerst een halve en na 30 minuten weer een halve. En begon niet zo lang er na te trippen. En dus na een tijdje was ik niet zo helder en bleef ik slapen op het gras en me vriend was al weg. Dus toen ik wakker werd zag ik soort van militaire helikopters en vliegtuigen, (ja het is heel raar en dom) en om meer duidelijk te zijn het waren ac 130's. Eerst geloofde ik het wel want ik dacht misschien trainden ze hier wel, en dus was het een lange nacht en ging alles mis en was beland in een sloot uiteindelijk.
En wat ik dus niet snap is dat ik gisteren weer xtc met vrienden ingenomen heb en er niks aan de hand was behalve dat trippen enzo, maar na een uurtje toen ik naar die zelfde plek ging met mijn vriend, waar ik voor het laatst die militaire helikopters zag 2 weken terug, zaten ze weer daar en het maakte me wel bang. Want ik begreep niet zo goed waarom ik het zelfde hallucinatie had precies op dezelfde plek en me vrienden zagen niks. Ik heb overal gezocht maar niks gevonden, dus ik hoop dat iemand hier mee kan helpen.
En wat ik dus niet snap is dat ik gisteren weer xtc met vrienden ingenomen heb en er niks aan de hand was behalve dat trippen enzo, maar na een uurtje toen ik naar die zelfde plek ging met mijn vriend, waar ik voor het laatst die militaire helikopters zag 2 weken terug, zaten ze weer daar en het maakte me wel bang. Want ik begreep niet zo goed waarom ik het zelfde hallucinatie had precies op dezelfde plek en me vrienden zagen niks. Ik heb overal gezocht maar niks gevonden, dus ik hoop dat iemand hier mee kan helpen.