Haarkleur

SperSIZEboon

Badass junkie
Heb jij een voorkeur voor een bepaalde haarkleur?

ik moet toch wel bekennen dat ik echt een zwak heb voor vrouwen met rood haar :hearteyes: :hearteyes:

SperSIZEboon

Badass junkie

:hearteyes:

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Ik wel :grin: Alleen die overdreven dikke tieten passen echt niet bij dat Aziatische vrouwtje.

Verder heb ik geen voorkeur voor haarkleur. Al vind ik roodharige vrouwen over het algemeen het minst mooi.

Andrew

Badass junkie
Donker haar vind ik het mooist, het liefst gepaard met lichte ogen. Blondjes val ik niet zo op, roodharige ben ik vies van.

Lauu

Badass junkie

Brunette

of Blond

Maar rood kan ook prima zijn :grin: Heb zelf ook niks met aziaten, halfbloedjes kunnen soms en negerinnen zijn zelden te pruimen

Black Ronin

Experimenterende gebruiker
Ik hou van zwart haar, maar ook van rood haar. Veel maakt haarkleur mij ook weer niet uit, zolang het maar past. Wat ik wel belangrijk vind is dat de haarkleur natuurlijk is. Meestal vind ik geverfd haar er maar chemisch uitzien.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
SperSIZEboon zei:
ik weet niet wat het is met die roodharigen,maar het zijn altijd van die lekkere aparte vrouwen :)

Laten we het houden op meestal, want ben er ook wel eens wat tegen gekomen waar ik niet van ondersteboven was. :P

SperSIZEboon

Badass junkie
DrippTone zei:
SperSIZEboon zei:
ik weet niet wat het is met die roodharigen,maar het zijn altijd van die lekkere aparte vrouwen :)

Laten we het houden op meestal, want ben er ook wel eens wat tegen gekomen waar ik niet van ondersteboven was. :P
ja das misschien een betere :grin:

ik heb gewoon ook al 4 vriendinnen met rood haar gehad hehe, mn huidige vriendin heeft ook rood haar

Gemini

Badass junkie
Ik heb altijd een zwak voor blond haar gehad, maar toch hebben de meeste van de jongen waar ik echt verliefd op ben geweest donker haar. Ook m'n huidige vriend heeft bruin haar. Maar de jongens met blond haar worden wel sneller nagekeken door me.

OnderDeEik

Wijs gebruiker
ImmortalTech zei:
Als ik haar zie, krijg ik de neiging om taart op te sturen.

:tearsofjoy: Nou, inderdaad :/
Haarkleur maakt niet zo heel veel uit, tis maar net wat past. Ben alleen ietsminder gecharmeerd door de overdosis aan flink blonde mutsen.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb ook niks met Aziaten of negers, voor de rest maakt de haarkleur me weinig uit. Ik val over het algemeen op (donker)bruinharige mannen, maar mijn serieuzere relaties waren toch over het algemeen meer met blondharigen. Ook nu heb ik weer een heerlijke blonde vent! :hearteyes:

nb. vrouwen met rood haar vind ik over het algemeen ook prachtig Oscar! Bij mannen vind ik alleen rood haar op een of andere wijze toch wel weer een stuk minder aantrekkelijk... :confused:

Serenity

Badass junkie
Blond haar en blauwe ogen. De haarkleur maakt me op zich niet zo heel veel uit, maar de kleur ogen wel. Bruine ogen kan ik moeilijker vertrouwen. Voor mijn gevoel zijn blauwe ogen eerlijker. Vaak komt blond bij blauwe ogen en dat vind ik dan wel het mooist :)

Vrouwen met rood haar zijn soms inderdaad echt prachtig. Ze zijn het minst standaard, wat ik vaak erg leuk vind bij meiden.

Wonderland

Belezen gebruiker
Voor vrouwen is rood haar echt geweldig, super mooi. Maar bij mannen heeft het snel zoiets sulligs... Doe mij maar een man met blond haar en lichte ogen (type scandinavische god... )

Bovenaan