Haarkleur

Irezz

Bewuste gebruiker
Rode/rosse of zwarte krullen
lange, stijle blonde of bruine lokken.

En eender welke kleur dreads, lichte voorkeur voor rood. Ik heb de mooiste dreadhead ooit gezien vorige week... rechts erg kort, links bruine/blonde, lange maar echt wel natuurlijke dreads. :hearteyes:

Al kan een erg opvallend (blauw, roze, paars, groen, noem maar op) me ook wel bekoren, zolang ze er voor gaan en het niet één miniscuul klein lokje ergens op een onopvallende plek is :)

endor

Badass junkie
Eigenlijk val ik ook wel op vrouwen met zwart haar.
En laat ik nou geluk hebben dat mijn liefje zwart haar heeft. :grin:

Irezz

Bewuste gebruiker
endor zei:

Zwart haar kan ofwel ontzettend mooi ofwel ontzettend fout zijn, niet? Denk aan natural blondes die plots zwart willen gaan. Ik kende zo'n jongen, die slim genoeg was om zwarte henna meteen op z'n wit-blonde haar aan te brengen.

Een knaller paars is sindsdien niet meer uitgevonden :grin:

endor

Badass junkie
Irezz zei:
endor zei:

Zwart haar kan ofwel ontzettend mooi ofwel ontzettend fout zijn, niet? Denk aan natural blondes die plots zwart willen gaan. Ik kende zo'n jongen, die slim genoeg was om zwarte henna meteen op z'n wit-blonde haar aan te brengen.

Een knaller paars is sindsdien niet meer uitgevonden :grin:

Mijn liefje is van nature zwart harig. :P
Maar ja , zwart haar en dan blonde wenkbrouwen is wel lachwekkend. :tearsofjoy:

psychedelicchick

Experimenterende gebruiker
haha waarom zou ik met je willen trouwen behalve dat je lief voor me zult zijn dan ? :P
ofja de vraag is wil JIJ wel met mij trouwen? :P weet waar je aan begint hahahahaha[/quote]
nee,ik weet idd niet waar ik aan zou beginnen,maar ik geef het wel een kans hoor!!We hoeven niet meteen te trouwen natuurlijk!!Mooi rood is echt niet lelijk,maar lief,zacht en knuffelbaar. :hearteyes:[/quote]

haha je weet toch wat ze zeggen over vrouwen met rode haren in bed ? :P snappie vou ? :P
ik krijg wel es te horen dat ik erger ben als een man hahaha :P

ik doe mijn best

Bewuste gebruiker
psychedelicchick zei:
haha waarom zou ik met je willen trouwen behalve dat je lief voor me zult zijn dan ? :P
ofja de vraag is wil JIJ wel met mij trouwen? :P weet waar je aan begint hahahahaha
nee,ik weet idd niet waar ik aan zou beginnen,maar ik geef het wel een kans hoor!!We hoeven niet meteen te trouwen natuurlijk!!Mooi rood is echt niet lelijk,maar lief,zacht en knuffelbaar. :hearteyes:[/quote]

haha je weet toch wat ze zeggen over vrouwen met rode haren in bed ? :P snappie vou ? :P
ik krijg wel es te horen dat ik erger ben als een man hahaha :P[/quote]
Ik krijg wel eens te horen dat ik erger ben als een vrouw :wink:

endor

Badass junkie
psychedelicchick zei:
ofja de vraag is wil JIJ wel met mij trouwen? :P weet waar je aan begint hahahahaha

ik krijg wel es te horen dat ik erger ben als een man hahaha :P[/quote]
:hearteyes:

Fishhead0707

Wijs gebruiker
SperSIZEboon zei:

:hearteyes:

Damn... dat is een mooie red head :hearteyes:

Ik ben normaal meer een fan van blond of brunette. Maar aziatische vrouwen blijven de mooiste, dus zwart haar.

Maar uiteindelijk is de haarkleur niet beslissend..

:)

W.F.L.

Badass junkie
Bij mij wel :grin: Heb wel al mooie blonde vrouwen gezien, maar nog nooit op gevallen ofzo. :P Degene waar ik echt denk "wow" hebben altijd bruin of zwart haar :grin: Gelukkig maar, want dat zijn de mooiste types :P

Maar goed in de toekomst misschien, wie weet :tearsofjoy:

W.F.L.

Badass junkie
Dreads vind ik echt zonde, stijl haar is net zo mooi bij vrouwen en dat ga je dan inruilen voor een hoofd vol pluis :openmouth: Krullen heb ik ook niets mee, te frivool :grin:

Zowiezo vind ik dreads een beetje standaard voor drugsgebruikers of stoners enzo. Maar goed, geschoren hoofd is ook allesbehalve origineel dus ik kan beter zwijgen, haha. :grin:

Fishhead0707 zei:
Ach joh, what the heck, Ik ben van alle markten thuis.. :hearteyes:

De zwarte markt zeker. Ja flauw :grin:

Fishhead0707

Wijs gebruiker
W.F.L. zei:
Dreads vind ik echt zonde, stijl haar is net zo mooi bij vrouwen en dat ga je dan inruilen voor een hoofd vol pluis :openmouth: Krullen heb ik ook niets mee, te frivool :grin:

Zowiezo vind ik dreads een beetje standaard voor drugsgebruikers of stoners enzo. Maar goed, geschoren hoofd is ook allesbehalve origineel dus ik kan beter zwijgen, haha. :grin:

Fishhead0707 zei:
Ach joh, what the heck, Ik ben van alle markten thuis.. :hearteyes:

De zwarte markt zeker. Ja flauw :grin:

haha die ook natuurlijk.. :sunglasses:

Fishhead0707

Wijs gebruiker
W.F.L. zei:
Fishhead0707 zei:
Nee zeker wel.. :sunglasses: So much love to give.. :hearteyes:

Aan mij?? Lievv :hearteyes:

:grin:

Nou, ik ga meer voor de leuke vrouwtjes... :flushed: :P Ik zie ze hier gelukkig genoeg voorbij komen op DF.... :wave:

Maar ik wi je best een hug geven hoor :wink:

Show me the love.. :sunglasses:

En ik ben natuurlijk ook heel lief gewoon, een grote teddybear.. :sunglasses:

Archibald

Belezen gebruiker
ik heb het de laatste tijd wel voor roodharige dames. Liefst in combinatie met groene ogen.
Maar ik heb blond-, bruin-, zwartharige vriendinnen gehad.
Maar nog geen roodharige...

@ SperSIZEboon,

die foto's van die roodharige op het strand :hearteyes: :hearteyes:

Bovenaan