Grote Pupillen

Derrrp

Experimenterende gebruiker
Heuj!

Dit is m'n eerste post hier, en ik heb gelijk een vraagje..
Elke keer dat ik iets neem qua drugs, wat dan ook.. Mdma/speed/truffels noem maar op, krijg ik van die enorm grote pupillen (wat natuurlijk normaal is), en het is niet zo heel erg chill dat m'n ouders dat telkens zien, zelfs de dag erna zijn m'n pupillen nog duizend keer groter dan normaal, best vervelend.

Heeft iemand iets van een tip wat je hier tegen kan doen? Dat je pupillen of niet zo keigroot worden, of gewoon eerder weer normaal worden?

Ik ben benieuwd..

Derrrp.

Morningweedzor

Belezen gebruiker
Je ouders ontlopen of een zonnebril op doen :P
Volgens mij zijn er niet echt natuurlijke oplossingen... Jah en contact lenzen in doen heeft ook geen zin natuurlijk :wink:

flasherke

Newbie
Hier zijn altijd al verschillende vragen over geweest. Bij het smoren worden de ogen rood en hiervoor gebruikt men ook minavez ogen worden hiervan terug spierwit en volgens sommige verkleinen de pupillen hier ook van maar dit heb ik zelf nog niet ervaren.
Wel heb ik ontdekt als je vaak drugs neemt je ogen na een tijd niet meer zo veel uitzetten (gewening waarschijnlijk :P ) Dit is natuurlijk niet aan te raden :rock:

lsdlicious

Bewuste gebruiker
Tripreporter
flasherke zei:
Bij het smoren worden de ogen rood en hiervoor gebruikt men ook minavez ogen worden hiervan terug spierwit en volgens sommige verkleinen de pupillen hier ook van maar dit heb ik zelf nog niet ervaren.

mijn pupillen verwijde altijd alsk minavez had ingedaan en er daarna op rookte, gelukkig heb ik die zever nu niet meer nodig op een of andere manier worden mijn ogen niet meer rood.
en aan de grote pupillen is niets te doen dan idd een zonnebril of gewoon niet naar je ouders gaan. de dag erna als je nog verwijde pupillen hebt moet je onmiddelijk als je opstaat een jointje roken worden mijn pupillen altijd kleiner van.
zo hopelijk heb je er iets aan

grtzz :wave:

Bovenaan