bha012014 zei:
pas maar op dat er geen atropine in zit , daar krijg je ook grote doppen van. iets te veel atropine en je bent dood .
Ja en pas op dat er geen glas in je coke zit, straks versnuif je je nog!
En als je pillen gaat nemen moet je oppassen er geen rattengif of heroine inzit
En als je lsd slikt, moet je oppassen voor de meteorieten die vanuit de lucht vliegen!!
Ofwel, gebruik geen drugs, wees 1 met de massa, val niet op, want dan kijken ze naar je..
Laten we een situatie inbeelden..
Stel, je hebt een ons coke gekocht, en je denkt hmm wat zal ik er eens doorheengooien, anders krijg ik mijn geld er niet uit..
Dus je trekt je keukenkastje open en kijkt rond.
Suiker, zout, peper, bakmeel, rijst, pindakaas, spritsen, een zakje snoep, atropine... Hey atropine, dat zoek ik!!
Hoe groot denk je dat de kans is dat een persoon atropine in de coke gooit?
En hoe groot is de kans dat je die persoon tegen komt?
Even groot als de kans dat een of andere pipo een ons coke koopt, en er een aantal gram ingooit. Want hoe kom je aan atropine? Die shit is waanschijnlijk duurder dan Manitol uit de shop..
Waarom al die focking moeite doen?
Godverdomme, ik maak mezelf pissig. Je zou eens moeten weten wat voor stoffen jij allemaal koopt als je ff boodschappen doet bij de supermarkt. Er zitten stoffen, verschuilt achter een nummer, die bestaat uit een E en 3 cijfers. Die zijn onder andere Kankerverwekkend en op verschillende manieren schadelijk voor de gezondheid. En het ergste nog, deze zijn goedgekeurd door de EU.
Die stoffen worden gebruikt om smaak, geur, versheid enz. te behouden/ te maken. Waanschijnlijk worden er bakken met geld(Geld, waar alles eigenlijk om draait) bespaard door deze stoffen te gebruiken ipv minder schadelijke/ziekmakende stoffen.
Dit is niet 1 persoon die dit doet, de hele EU laat zich vergiftigen. Ik heb een sterk vermoeden dat de E nummers een verband hebben met zogenoemde 'Welvaartsziektes'.
En jij waarschuwt voor iemand die atropine in de coke gooit..