Grote ogen van cocaine...

Bollie

Bewuste gebruiker
Sinds enkele maanden krijg ik door cocainegebruik ongelooflijke grote ogen.
Nog erger als bij xtc...

De coke is nog altijd dezelfde, en heb zelfs al coke van anderen uitgeprobeerd. Het is altijd hetzelfde. m'n vrienden hebben het nooit, en ik altijd.

Hoe kan ik dit tegengaan???
Ik heb het altijd maar achter de 3 of 4e lijn, dat moet ik er wel bijzeggen.
Van 1tje of 2 heb ik het nooit.

Greetz !

Skippy

Wijs gebruiker
hoe kan je dit tegengaan?
Jointje roken! :mrgreen:
Klinkt logisch, maar of het werkt is het tweede... :wave:

PharmaPhreeK

Belezen gebruiker
Yeah ik krijg het ook, vervelend als je een meisje probeert te regelen en ze vraagt gelijk of je coke ophebt omdat je ogen zo groot zijn.

Imke

Badass junkie
PharmaPhreeK zei:
Yeah ik krijg het ook, vervelend als je een meisje probeert te regelen en ze vraagt gelijk of je coke ophebt omdat je ogen zo groot zijn.

Een meisje probeert te regelen??? precies alsof dat meisjes nu ook al drugs zijn... :rolleyes:

Frisko

Badass junkie
Saivy zei:
PharmaPhreeK zei:

Een meisje probeert te regelen??? precies alsof dat meisjes nu ook al drugs zijn... :rolleyes:
ik ben toch verslaafd aan de mijne :P :P :grin:

J0rrit

Badass junkie
grote ogen can coke? van speed of coke krijg ik zelf nooit grote ogen, alleen als ik al veel gehad heb, maar dan nog is er redelijk veel iris over. n iet zoals bij xtc dat je nog maar een milimeter iris over hebt.

PS: van speed bijv. krijg ik juist super kleine pupillen als ik buiten ben en de zon schijnt fel.

PharmaPhreeK

Belezen gebruiker
Je pupillen zijn klein als er fel licht is eh ? raar ja ..

En het gaat over hoe wijd je ogen openstaan lijkt mij, en niet de grootte van je pupil.

A

Anonymous

Gast
Ik krijg af en toe ook schotels van doppen van de coke, maar dan doe ik mn zonnebrilletje op en niemand weet beter..

J0rrit

Badass junkie
PharmaPhreeK zei:
Je pupillen zijn klein als er fel licht is eh ? raar ja ..

En het gaat over hoe wijd je ogen openstaan lijkt mij, en niet de grootte van je pupil.

jong, je pupillen zijn klein als er fel licht is maar als er fel licht is en speed in me bloed dan zijn ze ng 2 keer zo klein, dat bedoel ik slimpie. en het gaat over je pupillen

bha012014

Newbie
..

pas maar op dat er geen atropine in zit , daar krijg je ook grote doppen van. iets te veel atropine en je bent dood .

A

Anonymous

Gast
bha012014 zei:
pas maar op dat er geen atropine in zit , daar krijg je ook grote doppen van. iets te veel atropine en je bent dood .

Ja en pas op dat er geen glas in je coke zit, straks versnuif je je nog!
En als je pillen gaat nemen moet je oppassen er geen rattengif of heroine inzit
En als je lsd slikt, moet je oppassen voor de meteorieten die vanuit de lucht vliegen!!
Ofwel, gebruik geen drugs, wees 1 met de massa, val niet op, want dan kijken ze naar je..

Laten we een situatie inbeelden..
Stel, je hebt een ons coke gekocht, en je denkt hmm wat zal ik er eens doorheengooien, anders krijg ik mijn geld er niet uit..

Dus je trekt je keukenkastje open en kijkt rond.
Suiker, zout, peper, bakmeel, rijst, pindakaas, spritsen, een zakje snoep, atropine... Hey atropine, dat zoek ik!!

Hoe groot denk je dat de kans is dat een persoon atropine in de coke gooit?
En hoe groot is de kans dat je die persoon tegen komt?
Even groot als de kans dat een of andere pipo een ons coke koopt, en er een aantal gram ingooit. Want hoe kom je aan atropine? Die shit is waanschijnlijk duurder dan Manitol uit de shop..
Waarom al die focking moeite doen?

Godverdomme, ik maak mezelf pissig. Je zou eens moeten weten wat voor stoffen jij allemaal koopt als je ff boodschappen doet bij de supermarkt. Er zitten stoffen, verschuilt achter een nummer, die bestaat uit een E en 3 cijfers. Die zijn onder andere Kankerverwekkend en op verschillende manieren schadelijk voor de gezondheid. En het ergste nog, deze zijn goedgekeurd door de EU.

Die stoffen worden gebruikt om smaak, geur, versheid enz. te behouden/ te maken. Waanschijnlijk worden er bakken met geld(Geld, waar alles eigenlijk om draait) bespaard door deze stoffen te gebruiken ipv minder schadelijke/ziekmakende stoffen.

Dit is niet 1 persoon die dit doet, de hele EU laat zich vergiftigen. Ik heb een sterk vermoeden dat de E nummers een verband hebben met zogenoemde 'Welvaartsziektes'.

En jij waarschuwt voor iemand die atropine in de coke gooit..

Psilo

Bewuste gebruiker
mathijs zei:
Rustig maar hoor...

BobG heeft wel een punt. Zijn agitatie komt waarschijnlijk doordat je aan zijn precious komt :wink:

Maar hij heeft wel een punt vind ik. De kans op al die troep die in de media zo dik uitgemeten wordt is uiteraard heel klein. Waarom zou je je drugs gaan versnijden met gevaarlijke troep. Dit verkleint je goede naam als dealer en daardoor je inkomen. Het vergroot echter je pakkans; als een vriend van mij in het ziekenhuis belandt door vervuiling zal ik niet schromen om de politie te tippen.

Daarbij is atropine veel duurder dan bijvoorbeeld manitol.

Ik moet wel zeggen dat ik me iets kan voorstellen bij het versnijden van drugs met een stof als atropine. Het imiteert toch enkele symptomen van activerende drugs zoals speed of cocaine.
zoals een snellere hartslag en pupilverwijding.

Dat moet wel een erg domme dealer zijn....... maar helaas bestaan domme dealers ook nog steeds... :cry:

matthijs

Badass junkie
Ja maar hij wordt boos omdat iemand zegt dat er atropine doorheen gegooid zou kunnen zijn. Het gebeurt misschien erg weinig maar het zou kunnen.

melissa

Wijs gebruiker
whahaha lol......
ik krijg grote ogen als ik mijn grens ben overschreden......
grote ogen en vuurrode wangen terwijl de rest van mijn gezicht asgrouw word....zelfs al ben ik poepie bruin van de zonnebank :rolleyes: :rolleyes:

melissa

Wijs gebruiker
Frisko zei:
bleh,en oren piepen als je in bed ligt na een nacht coke!!!
ZEER irritant :)

oh ik dacht dat dat t piepen van t bed van de buren was die minstens 3 uur lagen te rotzooien..... :mrgreen:
ik had al ontzag voor die hengst van een buurman van mij :beer:
komt t gewoon door de sos :rolleyes:
ik vond t al zo raar dat ze altijd begonnen net als ik besloot om naar mijn bedje te gaan,whahaha......
mistery solved :wave:

Frisko

Badass junkie
yup
zeer irri...
als er lawaai is hoor je hem niet,maar zo snel het in bed stil is PIIIIEEEEPPPPPPPPP :)

Imke

Badass junkie
Na een avondje uitgaan heb ik altijd die piep in mn oren, ook als ik geen drugs genomen heb..

Bollie

Bewuste gebruiker
Skippy zei:
hoe kan je dit tegengaan?
Jointje roken! :mrgreen:
Klinkt logisch, maar of het werkt is het tweede... :wave:

Heb ik al geprobeerd, maar helpt niet.

Saivy zei:
Na een avondje uitgaan heb ik altijd die piep in mn oren, ook als ik geen drugs genomen heb..

Das een lichte gehoorbeschadiging... Zijn nog veel mensen die dat hebben hoor. Hoe langer het gepiep blijft aanhouden, hoe slechter.
Kom je buiten uit een dancing en blijft het enkele minuten piepen, hoef je niet bang te zijn. Houd dit meer dan een uur aan, dan zou ik toch eens naar de dokter gaan.

Roosz

Newbie
Psilo zei:
mathijs zei:
Rustig maar hoor...

BobG heeft wel een punt. Zijn agitatie komt waarschijnlijk doordat je aan zijn precious komt :wink:

Maar hij heeft wel een punt vind ik. De kans op al die troep die in de media zo dik uitgemeten wordt is uiteraard heel klein. Waarom zou je je drugs gaan versnijden met gevaarlijke troep. Dit verkleint je goede naam als dealer en daardoor je inkomen. Het vergroot echter je pakkans; als een vriend van mij in het ziekenhuis belandt door vervuiling zal ik niet schromen om de politie te tippen.

Ik moet wel zeggen dat ik me iets kan voorstellen bij het versnijden van drugs met een stof als atropine. Het imiteert toch enkele symptomen van activerende drugs zoals speed of cocaine.

Dat moet wel een erg domme dealer zijn....... maar helaas bestaan domme dealers ook nog steeds... :cry:

atropine schijn je ook gewoon bij tuincentra als Welkoop te kunnen halen, aangezien het een inseciticide is. Daarbij zit het ook in oogdruppels van de opticien, dan hoeft het toch niet duur te zijn? Of bedoel je gezuiverde atropine ofzo? :)

Maikelk

Belezen gebruiker
Roosz zei:
Psilo zei:
mathijs zei:
Rustig maar hoor...

atropine schijn je ook gewoon bij tuincentra als Welkoop te kunnen halen, aangezien het een inseciticide is. Daarbij zit het ook in oogdruppels van de opticien, dan hoeft het toch niet duur te zijn? Of bedoel je gezuiverde atropine ofzo? :)

:openmouth: zo ik weet niet, maar heb niet goed op alle werkende stoffen gelet (aangezien ik in het andere deel van zo'n winkel werk)
wel heb ik bv MCPP gevonden daar als brandnetel bestrijdingsmiddel

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Mm wel raar, zou je gaan denken alsof het met veel caffeine is versneden bijv.

Sowieso zou het niet moeten omdat Cocaine een opiaat is net als Hero, Morfine, Opium.. en je pupillen hier vaak kleiner van worden?

Frisko

Badass junkie
Phreakingout zei:
Mm wel raar, zou je gaan denken alsof het met veel caffeine is versneden bijv.

Sowieso zou het niet moeten omdat Cocaine een opiaat is net als Hero, Morfine, Opium.. en je pupillen hier vaak kleiner van worden?
van welke planeet komt gij???
sinds wanneer is cocaine een opiaat dan??? whehe :rolleyes: :grin: :smoke: :beer:

DreamWeaver

Badass junkie
Si teh difference:

Wit :hearteyes:

Bruin :smilingimp:

Spacecowboy

Experimenterende gebruiker
Ik heb werkelijk nog nooit grote pupillen van sos of pep gehad; het rare is zodra ik ook maar naar mdma kijk, ik al ogen heb als schoteltjes, bijna geen iris meer over.

Wat betreft je ogen zelf, ik heb het idee dat ik iets "wakkerder/alerter" uit mn doppen kijk, maar niet echt zo'n scheve drugsbakkes. 't is iig nog nooit iemand opgevallen.

BoNG

Newbie
Re:

Anoniem zei:
bha012014 zei:

Ja en pas op dat er geen glas in je coke zit, straks versnuif je je nog!
En als je pillen gaat nemen moet je oppassen er geen rattengif of heroine inzit
En als je lsd slikt, moet je oppassen voor de meteorieten die vanuit de lucht vliegen!!
Ofwel, gebruik geen drugs, wees 1 met de massa, val niet op, want dan kijken ze naar je..

Laten we een situatie inbeelden..
Stel, je hebt een ons coke gekocht, en je denkt hmm wat zal ik er eens doorheengooien, anders krijg ik mijn geld er niet uit..

Dus je trekt je keukenkastje open en kijkt rond.
Suiker, zout, peper, bakmeel, rijst, pindakaas, spritsen, een zakje snoep, atropine... Hey atropine, dat zoek ik!!

Hoe groot denk je dat de kans is dat een persoon atropine in de coke gooit?
En hoe groot is de kans dat je die persoon tegen komt?
Even groot als de kans dat een of andere pipo een ons coke koopt, en er een aantal gram ingooit. Want hoe kom je aan atropine? Die shit is waanschijnlijk duurder dan Manitol uit de shop..
Waarom al die focking moeite doen?

Godverdomme, ik maak mezelf pissig. Je zou eens moeten weten wat voor stoffen jij allemaal koopt als je ff boodschappen doet bij de supermarkt. Er zitten stoffen, verschuilt achter een nummer, die bestaat uit een E en 3 cijfers. Die zijn onder andere Kankerverwekkend en op verschillende manieren schadelijk voor de gezondheid. En het ergste nog, deze zijn goedgekeurd door de EU.

Die stoffen worden gebruikt om smaak, geur, versheid enz. te behouden/ te maken. Waanschijnlijk worden er bakken met geld(Geld, waar alles eigenlijk om draait) bespaard door deze stoffen te gebruiken ipv minder schadelijke/ziekmakende stoffen.

Dit is niet 1 persoon die dit doet, de hele EU laat zich vergiftigen. Ik heb een sterk vermoeden dat de E nummers een verband hebben met zogenoemde 'Welvaartsziektes'.

En jij waarschuwt voor iemand die atropine in de coke gooit..

Sorry dat dit misschien "niet aardig" klinkt, maar glas en rattenvergif? Jongen, er zijn veel geruchten bij "Drugspreventies" van de politie,maar dit zijn allemaal leugens. En niemand versnijd drugs met Atropine, dat was half jaren 90' ooit wel zo zodat het "geloofwaardig" leek , maar dit zijn nog altijd heel laaggedoseerde hoeveelheden. Dus, stop met de mensen bang te maken aub. (:

Bovenaan