gratis high worden

aquarel

Experimenterende gebruiker
ik heb gehoort over een nieuw gebruik, 1 van de zovele uiteindelijk.

je gaat naar een weide waar koeien staan, je zoekt een goeie verse koeie stront.
je zet er een glazen stolp op met een gaatje bovenaan.
aan gezien dat er in stront methaan gassen zitten, moet je in dat gaatje bovenaan diep inaleren. :mrgreen:
succes verzekerd volgens betrouwbare bron, al stinkt hij wel naar shit :mrgreen:
1 probleem?
waar ga je die stolp vinden, een kaas stolp misschien?

Drazzic

Bewuste gebruiker
whahah nog niet misschien dat ik dat zou doen. gratis of neit niks voor mij :grin: ben je dadelijk zo high dat je met je hoofd in de stront valt.

doopie

Bewuste gebruiker
wahahahah vind het wel grappig
maar gadverdame gaat mezelf toch echt niet boven koeien stront hangen
dan gaat ik eerder kotsen dan dat ik high word :P

smokingnick

dan geef k liever wat geld uit aan goeie shit waar je de schadelijke gevolge van weet en waarvan je weet wat er met je gebeurd :P

Emo

Bewuste gebruiker
jah precies, ga toch zeker niet boven de koeienstront hangen, helemaal niet als je er daarna ook nog naar ruikt, lijkt me niet zo fris
nog niet eens te spreken over de gevolgen wat je niet weer wat het heeft :P

smokingnick

blegh idd hahaha dat mensen dat doen om alleen maar high te worde! :confused: als er straks iemand zegt : Als je van de flat af springt word je knetter dan zie k er wel mensen afspringe :wink:

doopie

Bewuste gebruiker
ja word je mischen helemaal para van moet je ff proberen en zet daarna je ervaring op het forum met foto's graag :P

FuTuRe

NOOIT , suck je te hard en gebruik je een klein ding om te sucken , slurp je alles zo naar binnen , brrrr

psyeye

Newbie
het kan veel gemakkelijker,,,ga naar een weiland waar koeien lopen en zoek een vlaai uit redelijk vers. een vlaai die een hard laagje heeft en zacht van binnen is. neem een rietje en druk die door de korst en snuiven maar,,

de kenner

p4r4n01d

nee dit is geen grap ....

maar euhm je kan ook gewoon als je een gasfornuis heb boven het gas gaan hangen ipv een berg stront .... lijkt me stuk fijner :beer:

caatje

Badass junkie
wahahahahaha nou dan betaal ik er maar voor, alles beter als boven een hoop stront gaan liggen hijgen :wave:

Emo

Bewuste gebruiker
p4r4n01d zei:

maar euhm je kan ook gewoon als je een gasfornuis heb boven het gas gaan hangen ipv een berg stront .... lijkt me stuk fijner :beer:

boven het gasfornuis hangen :rolleyes:
het is maar net wat je met je vrije tijd wil doen he :wink:

p4r4n01d

Emo zei:
p4r4n01d zei:

boven het gasfornuis hangen :rolleyes:
het is maar net wat je met je vrije tijd wil doen he :wink:

Mja ik hoef niet gratis high te worden hoor... :stoned:
in iedergeval niet door methaan gassen!

matthijs

Badass junkie
ja, je wordt high, en nee, dit wil je niet...het is volgens mij niet echt goed voor je. Het heeft geloof ik een beetje hetzelfde effect als lijmsnuiven

BacingsPen

Badass junkie
LOL, misschien is dit ook handig om te weten?

Methaan kan bij inademing:

- verstikking veroorzaken. (hoge dosis)
- je kan buiten bewust zijn raken
- er kunnen concentratiestoornissen ontstaan

Verder kun je denken aan symptonen als: Hoofdpijn, misselijkheid, en evenwichtsproblemen.

Het enige positieve effect kan zijn dat je een beetje slaperig/ontspannen wordt.

Anyway, je wordt gewoon veel minder bewust van wat er met gebeurd, hartstikke gevaarlijk dus! (ck als je kijkt naar de effecten)

matthijs

Badass junkie
Nouja kijk, ik zou het nooit gebruiken en het is ook zeker niet gezond. Maar het zal wel leuk zijn. Anders zoudem\n niet zoveel mensen het doen.

matthijs

Badass junkie
Hmm, ik niet in ieder geval...maar het orakel van Delphi (oude Griekenland) deed voorspellingen onder invloed van oa ethyleen. Dat steeg op uit de aarde

Wortel

Bewuste gebruiker
Jeller zei:
gratis high worden: zoek wat paddo's in de natuur en het is ok gratis
Kijk uit met zulke opmerkingen :wink: Van het zelfde geld leest er nu een jochie van 10 mee die denkt: VET DRUGS en die vreet een half bos leeg en ligt een uurtje later dood of vergiftigd in het ziekenhuis.

Jeller

Badass junkie
ja daar heb je wel een punt.. maar high zal hj dan toch wel worden hé :wink:

mja je moet alleen gaan plukken als je verstand vna die dingen hebt

Mattso

Newbie
Dit zou wel eens kunnen kloppen, want er zijn paddestoelen (zulke rode met witte stippen, of in de volksmond in belgie een vliegezwam) Wanneer een koel zulke eet (voorderest geen gras alleen die paddestoelen) dan verteren ze alle schadelijke stoffen in die paddestoelen en werpen de "goede stoffen" (stoffen om te trippen) terug uit..

En dit is een feit, geen bewering!

digi

alternatieven

ik las mid jaren negentig, toen wij internet nog niet hadden, op een bbs
<escobars hideout > alternatieven.
idd koeiestront maar ook het roken van paardebloemen, pindavelletjes, platgereden kikker of pad, nootmuskaat en nog veel meer waar ik niet op kan komen.
tevens het <wel bekende?> spannende verhaal van has en wietje <die naar de hextc gingen>

ook wel te lezen hier:
http://expage.com/djjorishasjenwietje

skinny_sl

Newbie
Nootmuskaat?? Ga ik direct proberen, heb pas morgen terug hasj en heb echt wel veel goesting stoned te zijn. Nootmuskaat heeft toch veel minder ergere neveneffecten als methaangassen en al die andere bucht denk k he :grin:

skinny_sl

Newbie
binne 2 weke 19 :grin:
ik doe da wel vaker zo wa experimentere met keukenkruiden as k niks meer heb :) maar nog geen nootmuskaat gebruikt, zal m sevves opsteken

Bovenaan