goede jumpstyle

Status
Niet open voor verdere reacties.

El Retro

Wijs gebruiker
Ik bekijk dit gewoon objectief zonder partij voor de ene of andere stijl te kiezen. Ik zeg dat ik ze alletwee goed vind, maar ze zijn ook niet te vergelijken punt.

supahgrass

Belezen gebruiker
Dzy zei:
Ik heb genoeg jumpers gezien, en ook al is het niet helemaal mijn stijl muziek ga ik het nog niet afzeiken. Ik ken ook genoeg mensen die van jumpstyle houden die totaal niet bij jouw plaatje passen.

Trouwens, wat jij zegt over kuddegedrag, dat vind ik nou ook over jouw mening over de islam, je praat gewoon de menigte na.. misschien 5 procent van de moslims zijn extremisten, ik denk nog minder en daar ben ik uiteraard op tegen. De rest zijn net zo goed mens als jij en ik. Al denk ik dat ik liever de gemiddelde moslim als vriend zou hebben dan jou. Ga wilders stemmen ofzo.

Over kortzichtigheid en marginaliteit gesproken.

mijn mening is gebaseerd op wat ik meemaak en vooral wat ik lees en zie (Knack, VRT journaal en vooral Terzake) en niet over wat anderen denken

moet je de artikels in Knack lezen over islam en moslim (staat deze week zeer mooi artikel in) dan zal je mijn mening mss verstaan en bij mij gaat het niet perse over de extremisten maar over de islam in het algemeen en waar het voor staat en op welke agressieve wijze ze hun doelen bereiken

en jumpers zien er grotendeels net als de gabbers van vroeger uit, namelijk kuddedieren: zo goed als dezelfde kledij (schoene, petje, training/vestje) dit wil niet zeggen dat iedereen die deze muziek beluistert zich zo kleed maar velen toch wel. man godver er zijn hier genoeg jumpfuiven int gebuurt en verder ook en daar loopt 3/4 zoals ik daarnet omschreef dus wat zit jij dan te zeiken

supahgrass

Belezen gebruiker
caravanbezoeker zei:
ja vieze racist ga weg man wij hebben geen behoefte aan jouw soort mensen op dit forum...

WEGWEZEN...!!!!!!!!!!!!

racist omdat ik kritiek heb op de islam, rot zelf ff op man..

supahgrass

Belezen gebruiker
zommes zei:
Supahgrass er wordt in dit topic gevraagd naar goede Jumpstyle, als je die stijl niet kan waarderen moet je gewoon niet reageren in dit topic. Als je überhaupt weinig respect en waardering op kan brengen voor mensen die iets anders doen dan jij en het woord 'marginaal' heel flink vind klinken dan raad ik je aan om helemaal weg te blijven.

ja sorry in het algemeen kom ik zo niet over maar er zijn slecht 3 zaken waarin ik me enorm kan in opwinden:

jump
islam
wallonie

zal deze onderwerpen ontwijken op het forum :wink:

supahgrass

Belezen gebruiker
spacekonijn zei:
idd supahgrass heeft mij in 2 topics al duidelijk gemaakt niet al te veel verstand te hebben.

omdat ik een uitgesproken mening heb over een sekte en jump (damn de naam alleen al..) ?

dan ben jij wel ff kortzinnig

El Retro

Wijs gebruiker
Zeg kortzinnig lomp ventje. Wat zit je nu PB's te sturen om zogenaamd "af te spreken om te vechten"? Slim jongen!

jasper

Wijs gebruiker
supahgrass jij hebt me een PB gestuurd dat je ging proberen om geen belachelijke + kinderachtige antwoorden te sturen, nu doe je het weer.

Heb jij trouwens wel vrienden?, heb je wel een sociaal leven?
want als je deze dingen hebt zul je zien dat mensen die van jump en hard houden van "verschillende soorten" zijn. zo heb je inderdaad mensen met petjes en sportschoenen maar minstens evenveel snobs, ...
en als deze mensen nu petjes en nike's dragen? wat is er daar zo schraal en marginaal aan? iedereen mag toch dragen wat hij wil en wie zijn wij om daarover te oordelen. Je kijkt toch naar iemand zijn innerlijk en niet naar het uiterlijk.
zo heb ik genoeg vrienden die gabber zijn maar ook weer evenveel snobs,skaters,metalheads,...

en je bent zo zielig als je naar el retro een pb ztuurt om te gaan vechten. wie ga jij daarvoor meebrengen? om het met kees zijn woorden te zeggen, ga jeje opa john meenemen? vind je het leuk ruzie maken op een forum?
jij bent gewoon een dom zielig kindje dat aandacht probeert te trekken en zo denkt dat hij vrienden maakt.
probeer eens vrienden in "real life" te vinden jongen. en nee je moeder telt niet mee.

fucking lozer

dingo

Belezen gebruiker
barry zei:
supahgrass jij hebt me een PB gestuurd dat je ging proberen om geen belachelijke + kinderachtige antwoorden te sturen, nu doe je het weer.

Heb jij trouwens wel vrienden?, heb je wel een sociaal leven?
want als je deze dingen hebt zul je zien dat mensen die van jump en hard houden van "verschillende soorten" zijn. zo heb je inderdaad mensen met petjes en sportschoenen maar minstens evenveel snobs, ...
en als deze mensen nu petjes en nike's dragen? wat is er daar zo schraal en marginaal aan? iedereen mag toch dragen wat hij wil en wie zijn wij om daarover te oordelen. Je kijkt toch naar iemand zijn innerlijk en niet naar het uiterlijk.
zo heb ik genoeg vrienden die gabber zijn maar ook weer evenveel snobs,skaters,metalheads,...

en je bent zo zielig als je naar el retro een pb ztuurt om te gaan vechten. wie ga jij daarvoor meebrengen? om het met kees zijn woorden te zeggen, ga jeje opa john meenemen? vind je het leuk ruzie maken op een forum?
jij bent gewoon een dom zielig kindje dat aandacht probeert te trekken en zo denkt dat hij vrienden maakt.
probeer eens vrienden in "real life" te vinden jongen. en nee je moeder telt niet mee.

fucking lozer

GENIAAL :openmouth:

respect....

supahgrass

Belezen gebruiker
ah jij ben dus el retro zijn wijfie, man ik heb niemand nodig om mij te verdedigen en iedereen die me in real life zo zou verwijten ja die krijgt klappen hoor is dat zo moelijk te begrijpen

ik zet nooit 1 stap achteruit kmag er nog alleen staan voor 20 man
EN DAT IS AL GEBEURD dus jij slappe trut moet je bek houden

1 vraagje aan al wie mij uitdaagt

ken je BCF? :wave: :wink:

ps ja ik ging proberen maar jullie provoceren me terug die pb is van gistern vlak na de hetze na en vlak voor mijn pb naar u

jasper

Wijs gebruiker
supahgrass zei:
ah jij ben dus el retro zijn wijfie, man ik heb niemand nodig om mij te verdedigen en iedereen die me in real life zo zou verwijten ja die krijgt klappen hoor is dat zo moelijk te begrijpen

ik zet nooit 1 stap achteruit kmag er nog alleen staan voor 20 man
EN DAT IS AL GEBEURD dus jij slappe trut moet je bek houden

1 vraagje aan al wie mij uitdaagt

ken je BCF? :wave: :wink:

ps ja ik ging proberen maar jullie provoceren me terug die pb is van gistern vlak na de hetze na en vlak voor mijn pb naar u

man jij ben echt een fucking kutkerel.
stuur me een pb met je adres en ik kom persoonlijk naar je toe
dan is het hier gedaan met deze zever

om het met de ouderwetse woorden te zeggen

kom jij met al je vrienden dan kom ik ook alleen

kees

Belezen gebruiker
heeft er hier al iemand platen gedownload van mijn lijst , mijn lijst dat ik hier een paar dagen geleden geplaatst heb , ik breek jump luistereraars niet af , maar dit is voor mij de echte electronische muziek , lepe muziek ! minimal techno !!!!!! platen van sleeparchive en plastikman grauwer kan muziek niet zijn ! je kan op de site van sleeparchive gratis previews horen check plaat 2 recycled ep - track 4 zo heet dat nummer , ongelovelijke knaller van een plaat.

jasper

Wijs gebruiker
kees zei:
heeft er hier al iemand platen gedownload van mijn lijst , mijn lijst dat ik hier een paar dagen geleden geplaatst heb , ik breek jump luistereraars niet af , maar dit is voor mij de echte electronische muziek , lepe muziek ! minimal techno !!!!!! platen van sleeparchive en plastikman grauwer kan muziek niet zijn ! je kan op de site van sleeparchive gratis previews horen check plaat 2 recycled ep - track 4 zo heet dat nummer , ongelovelijke knaller van een plaat.

ik ga ze deze avond eens downloaden en beluisteren kees :wave:

kees

Belezen gebruiker
het is het beste dat je dan soulseek download daar vind je alles op van muziek , een plaat mag vandaag uit zijn dezelfste dag staat ze er op op soulseek . download dan wel de 156c dit is de juiste anders heb je een test versie en daar vind je veel minder op .

El Retro

Wijs gebruiker
Fairmont - Gazebo is mij alltime favo. Toch een overeenkomst met kees :).

@ Supahgrass : BCF : Brugges Casual Front, een lekker stoere hooligan dus.

Neman

Admin
Forumleiding
Beheerder
DF Founder
Zelfs na een waarschuwing kunnen meerdere mensen zich niet gedragen, helaas, maar dan gaat dit topic gewoon op slot. Ik kan niet uitsluiten dat dit gevolgen heeft voor bepaalde onruststokers, bepaalde uitingen zijn ronduit onacceptabel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan