Dzy zei:Ik heb genoeg jumpers gezien, en ook al is het niet helemaal mijn stijl muziek ga ik het nog niet afzeiken. Ik ken ook genoeg mensen die van jumpstyle houden die totaal niet bij jouw plaatje passen.
Trouwens, wat jij zegt over kuddegedrag, dat vind ik nou ook over jouw mening over de islam, je praat gewoon de menigte na.. misschien 5 procent van de moslims zijn extremisten, ik denk nog minder en daar ben ik uiteraard op tegen. De rest zijn net zo goed mens als jij en ik. Al denk ik dat ik liever de gemiddelde moslim als vriend zou hebben dan jou. Ga wilders stemmen ofzo.
Over kortzichtigheid en marginaliteit gesproken.
caravanbezoeker zei:ja vieze racist ga weg man wij hebben geen behoefte aan jouw soort mensen op dit forum...
WEGWEZEN...!!!!!!!!!!!!
zommes zei:Supahgrass er wordt in dit topic gevraagd naar goede Jumpstyle, als je die stijl niet kan waarderen moet je gewoon niet reageren in dit topic. Als je überhaupt weinig respect en waardering op kan brengen voor mensen die iets anders doen dan jij en het woord 'marginaal' heel flink vind klinken dan raad ik je aan om helemaal weg te blijven.
spacekonijn zei:idd supahgrass heeft mij in 2 topics al duidelijk gemaakt niet al te veel verstand te hebben.
barry zei:supahgrass jij hebt me een PB gestuurd dat je ging proberen om geen belachelijke + kinderachtige antwoorden te sturen, nu doe je het weer.
Heb jij trouwens wel vrienden?, heb je wel een sociaal leven?
want als je deze dingen hebt zul je zien dat mensen die van jump en hard houden van "verschillende soorten" zijn. zo heb je inderdaad mensen met petjes en sportschoenen maar minstens evenveel snobs, ...
en als deze mensen nu petjes en nike's dragen? wat is er daar zo schraal en marginaal aan? iedereen mag toch dragen wat hij wil en wie zijn wij om daarover te oordelen. Je kijkt toch naar iemand zijn innerlijk en niet naar het uiterlijk.
zo heb ik genoeg vrienden die gabber zijn maar ook weer evenveel snobs,skaters,metalheads,...
en je bent zo zielig als je naar el retro een pb ztuurt om te gaan vechten. wie ga jij daarvoor meebrengen? om het met kees zijn woorden te zeggen, ga jeje opa john meenemen? vind je het leuk ruzie maken op een forum?
jij bent gewoon een dom zielig kindje dat aandacht probeert te trekken en zo denkt dat hij vrienden maakt.
probeer eens vrienden in "real life" te vinden jongen. en nee je moeder telt niet mee.
fucking lozer
El Retro zei:Zeg kortzinnig lomp ventje. Wat zit je nu PB's te sturen om zogenaamd "af te spreken om te vechten"? Slim jongen!
Ik vind dat ze wel te vergelijken zijn.. niet hetzelfde, maar veel overeenkomstenEl Retro zei:Jump en hardstyle ook niet.
GewoonVOL zei:BCF? Bloedende Cunt Fuckers.![]()
Saivy zei:Niks slechts over Brugge eh man.![]()
GewoonVOL zei:Saivy zei:Niks slechts over Brugge eh man.![]()
Sorry. Maar dat is het meest dooie plek waar ik ooit ben geweest.
supahgrass zei:ah jij ben dus el retro zijn wijfie, man ik heb niemand nodig om mij te verdedigen en iedereen die me in real life zo zou verwijten ja die krijgt klappen hoor is dat zo moelijk te begrijpen
ik zet nooit 1 stap achteruit kmag er nog alleen staan voor 20 man
EN DAT IS AL GEBEURD dus jij slappe trut moet je bek houden
1 vraagje aan al wie mij uitdaagt
ken je BCF?![]()
ps ja ik ging proberen maar jullie provoceren me terug die pb is van gistern vlak na de hetze na en vlak voor mijn pb naar u
Jeller zei:Ik vind dat ze wel te vergelijken zijn.. niet hetzelfde, maar veel overeenkomstenEl Retro zei:Jump en hardstyle ook niet.
El Retro zei:En hoe zijn de liedjes Qocaine?
kees zei:heeft er hier al iemand platen gedownload van mijn lijst , mijn lijst dat ik hier een paar dagen geleden geplaatst heb , ik breek jump luistereraars niet af , maar dit is voor mij de echte electronische muziek , lepe muziek ! minimal techno !!!!!! platen van sleeparchive en plastikman grauwer kan muziek niet zijn ! je kan op de site van sleeparchive gratis previews horen check plaat 2 recycled ep - track 4 zo heet dat nummer , ongelovelijke knaller van een plaat.

El Retro zei:Fairmont - Gazebo .