Archibald zei:Anoebis!! Alleen maar goeie herinneringen aan zijn sets.
Sowieso
Archibald zei:Anoebis!! Alleen maar goeie herinneringen aan zijn sets.
zal zeker nog iets laten weten als het zover is :P ga wellicht eerst nog eerst naar n ander feesje alvorens ik naar die 10 years kom in het begin is het toch nog niet echt oldschool, ik verwacht dat het vet gaat knallen vanaf 2-3u:PLavalamp zei:Jazeker, ik heb nog nooit iemand ontmoet van DF![]()
Nathaniel zei:Freaks of Nature was echt geweldig![]()
Graag meer info (pb) over het feestje met Anoebis als het er is. Hebben we 't bijvoorbeeld over Gent in België? (neem aan van wel..)
Tot hoe laat was jij gebleven? Ik hielp nog mee om alle spullen naar buiten te brengen.Nathaniel zei:Freaks of Nature was echt geweldig![]()
?? Tenminste niet op die locatie. Dit weekend moeten ze eruit.Nathaniel zei:12 februari weer!![]()
Lavalamp zei:Hey zes november speelt DJ Anoebis (DJ en baas van Suntrip Records) een twaalf uur lange set ter ere van zijn x-aantal jaar draaien...![]()
Weet niet of jullie anoebis kennen maar dat een langdreadige hippie met een goa collectie van 100gb's die zijn beste selecties aan elkaar mixed![]()
Edit: subgenre: Oldskool-goa knallen.
Beanhead zei:Lavalamp zei:Hey zes november speelt DJ Anoebis (DJ en baas van Suntrip Records) een twaalf uur lange set ter ere van zijn x-aantal jaar draaien...![]()
Weet niet of jullie anoebis kennen maar dat een langdreadige hippie met een goa collectie van 100gb's die zijn beste selecties aan elkaar mixed![]()
Edit: subgenre: Oldskool-goa knallen.
Anoebis dit weekend nog als afsluiter in de vroege ochtend mogen aanhoren, lekker setje weet zijn overgangen echt wel mooi te doen en knallerschijfjes![]()
![]()
Beanhead zei:Zoiezo steegske![]()
Ja als ik op dat moment geld heb wil ik gerust komen feesten. Altijd wel zin in een meet![]()
Afgelopen weekend was het laatste feestje daar! Tenminste dat stond in de mail.Nathaniel zei:Weet de locatie nog niet zeker, heb zelfde doorgekregen als vorige FoN feest (of in elk geval zelfde straat), maar op de vorige pagina is te lezen dat deze locatie zou worden ontruimd. Dus ik snap het effe niet, maar morgen valt alles vast op z'n plek![]()
Saturday, October 23rd 2010: farewell celebration & b-day party @
> > Location: *blablabla*
> > perhaps the last party on *blablabla*
> > From: 23:00 Till ? ..open end...or...until they kick us out...
> >
> > let''s get together for a family reunion on a fantastic place.
> > it's marcels 18th birthday aswell.
> >
> > c ya there on saturday...;p
pascal828 zei:perhaps the last party on *blablabla*
Nathaniel zei:Morgen 23.00 tot zondag 12.00
Freaks of Nature: Evolution met een R
Dj's:
Whrikk NL
Twistec NL
Shimla NL
Hanniman NL
Anavox LV
Yghiilra NL
& more!
Psychedelic Halloween Gathering!!!
Weet de locatie nog niet zeker, heb zelfde doorgekregen als vorige FoN feest (of in elk geval zelfde straat), maar op de vorige pagina is te lezen dat deze locatie zou worden ontruimd. Dus ik snap het effe niet, maar morgen valt alles vast op z'n plek![]()
taeknic zei:Er komt ook weer een editie van Machtig aan met een GRUWELIJKE lineup.
![]()
Calyx & Teebee
Counterstrike
Noisia
Posij
Vooral Counterstrike wil ik erg graag live meemaken, lekker duister, snoeihard
Kaarten zijn een tientje in de voorverkoop (kun je via internet bestellen, of bij de Plato halen)
Ik kan nu al zeggen dat dit een erg leuk feestje gaat worden.
Hopelijk tot dan!
sorry voor de double-post, maar dit leek me wat overzichtelijker
Tomaat zei:Zaterdag 10 Years AnoebisCan't wait!
Lavalamp zei:Tomaat zei:Zaterdag 10 Years AnoebisCan't wait!
Jaaa!
Doe je speciale kleding aan ofzo? :P dan kan ik je herkennen.
Heb nog nooit iemand mogen meeten (behalve MrEko toevallig) ...![]()
Xeloc zei:taeknic zei:
jazeker tot dan!![]()
Dag ervoor Blackout in Utrecht!
Spor / BSE / Camo&Krooked
http://partyflock.nl/party/188877:Blackout.html
Xeloc zei:11 september draaide hij ook machtig mooi ja! Ook een van de redenen waarom ik dus naar Utrecht wil reizen, samen met BSE natuurlijk
.
ik zal wellicht wijde brede blauwe broek aanhebbe met n grijs tshirt met knoopjs vanbove 
Intoxication zei:Ok wie gaat nu 10jaar anoebis, we doen een meetik zal wellicht wijde brede blauwe broek aanhebbe met n grijs tshirt met knoopjs vanbove
+ zo lederen blauwe converse schoene aanhebbe, feel free to say hi !!!!!
![]()
zeg dan ook hoe jij eruitziet