GOA's en D'nBses

Intoxication

Bewuste gebruiker
Lavalamp zei:
Jazeker, ik heb nog nooit iemand ontmoet van DF :)
zal zeker nog iets laten weten als het zover is :P ga wellicht eerst nog eerst naar n ander feesje alvorens ik naar die 10 years kom in het begin is het toch nog niet echt oldschool, ik verwacht dat het vet gaat knallen vanaf 2-3u:P

Nathaniel

Wijs gebruiker
Freaks of Nature was echt geweldig :hearteyes:

Graag meer info (pb) over het feestje met Anoebis als het er is. Hebben we 't bijvoorbeeld over Gent in België? (neem aan van wel..)

Nathaniel

Wijs gebruiker
Ik ben rond 7.15 zo'n beetje vertrokken geloof ik. Vriend waarmee ik was had zondag een afspraak dus wou een beeeeeeeeetje op tijd thuis zijn.

Ik heb wat foto's gezien van de feestelijke voortzetting buiten, zag er gezellig uit :)

12 februari weer! :hearteyes:

Nathaniel

Wijs gebruiker
Heh spijtig. Vond het een mooie locatie, geschiedenis ervan voegt ook een mooie kracht toe aan het geheel. (Al hadden sommigen mensen wel een uitleg nodig waarom ik het nou zo positief vond haha)

Heb alleen de datum doorgekregen met de toevoeging: For this special event we are planning to create a killer line up! Keep this date pinned in your agenda!!

More info soon!

Dus ehhh tja, vol verwachting klopt mijn hart :grin:

MrEko

Bewuste gebruiker
Als ik een website mag aanraden: 604.be
Handig om up to date te blijven qua kalender van Goa feestjes in België

Beanhead

Badass junkie
Lavalamp zei:
Hey zes november speelt DJ Anoebis (DJ en baas van Suntrip Records) een twaalf uur lange set ter ere van zijn x-aantal jaar draaien... :hearteyes:

Weet niet of jullie anoebis kennen maar dat een langdreadige hippie met een goa collectie van 100gb's die zijn beste selecties aan elkaar mixed :hearteyes:

Edit: subgenre: Oldskool-goa knallen.

Anoebis dit weekend nog als afsluiter in de vroege ochtend mogen aanhoren, lekker setje weet zijn overgangen echt wel mooi te doen en knallerschijfjes :grin: :hearteyes:

taeknic

Belezen gebruiker
Ik zag voor 6 november Enchanted Forest op het programma staan, in Simplon.

Grote zaal: Full On Psytrance
Dj Ralph (Rastaliens, CH)
Dj Rob (BooM! Records/Sick Recs)
Dj Mol's Hope (BooM! Records)
Live :
Braincell (Free Spirit Records, CH)

Kleine zaal: House Classics 1988-95
Dj Ven
Dj Booy

Visuals : Vj Barth (Closed Eye Visions)
Lasers: Visuanetics
New full fluoro deco set by Funplastica (Germany)

taeknic

Belezen gebruiker
Er komt ook weer een editie van Machtig aan met een GRUWELIJKE lineup.

Calyx & Teebee
Counterstrike
Noisia
Posij

Vooral Counterstrike wil ik erg graag live meemaken, lekker duister, snoeihard :grin:

Kaarten zijn een tientje in de voorverkoop (kun je via internet bestellen, of bij de Plato halen)
Ik kan nu al zeggen dat dit een erg leuk feestje gaat worden.

Hopelijk tot dan!

sorry voor de double-post, maar dit leek me wat overzichtelijker

Lavalamp

Bewuste gebruiker
Beanhead zei:
Lavalamp zei:
Hey zes november speelt DJ Anoebis (DJ en baas van Suntrip Records) een twaalf uur lange set ter ere van zijn x-aantal jaar draaien... :hearteyes:

Weet niet of jullie anoebis kennen maar dat een langdreadige hippie met een goa collectie van 100gb's die zijn beste selecties aan elkaar mixed :hearteyes:

Edit: subgenre: Oldskool-goa knallen.

Anoebis dit weekend nog als afsluiter in de vroege ochtend mogen aanhoren, lekker setje weet zijn overgangen echt wel mooi te doen en knallerschijfjes :grin: :hearteyes:

Hey, ga jij gaan 6november? Ik wil jou wel eens in het echt zien :)

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Gezien het geen illegale wss is (kans op aflasting heb je dan en dat risico hoef ik niet echt..) kom ik zeer waarschijnlijk ook! :grin:

Lavalamp

Bewuste gebruiker
Beanhead zei:
Zoiezo steegske :grin:

Ja als ik op dat moment geld heb wil ik gerust komen feesten. Altijd wel zin in een meet :)

Ohnee.... Ik hoop zeker niet op Steegske... :(

Ik krijg binnenkort het exacte adres van een maat van me dan zien we waar het is... Of was jij al zeker ? :(

Beanhead

Badass junkie
Ik ben niet zeker maar laatste tijd blijkbaar meer goa's die de locatie beetje geheim willen houden terwijl het gewoon... ja... het steegske is

normaal was er ook een acid room maar die ging niet door :( .

Maarja, hopelijk tot dan of misschien zelfs eerder :grin:

Lavalamp

Bewuste gebruiker
Heb vernomen dat het ergens in Evergem te doen zal zijn, het exacte adres weet ik echter nog niet... :)

(Btw, makkelijk te bereiken met OV hoor, heb het al eerder gedaan voor Lost Theory Records feestje) :)

MrEko

Bewuste gebruiker
dat feestje van Jos (Anoebis) is natuurlijk weer net in't weekend dat ik op verlof ben in London :(

Nathaniel

Wijs gebruiker
Morgen 23.00 tot zondag 12.00

Freaks of Nature: Evolution met een R

Dj's:
Whrikk NL
Twistec NL
Shimla NL
Hanniman NL
Anavox LV
Yghiilra NL

& more!

Psychedelic Halloween Gathering!!!

Weet de locatie nog niet zeker, heb zelfde doorgekregen als vorige FoN feest (of in elk geval zelfde straat), maar op de vorige pagina is te lezen dat deze locatie zou worden ontruimd. Dus ik snap het effe niet, maar morgen valt alles vast op z'n plek :wink:

pascal828

Badass junkie
Nathaniel zei:
Weet de locatie nog niet zeker, heb zelfde doorgekregen als vorige FoN feest (of in elk geval zelfde straat), maar op de vorige pagina is te lezen dat deze locatie zou worden ontruimd. Dus ik snap het effe niet, maar morgen valt alles vast op z'n plek :wink:
Afgelopen weekend was het laatste feestje daar! Tenminste dat stond in de mail.
Code:
Saturday, October 23rd 2010: farewell celebration & b-day party @
> > Location: *blablabla*
> > perhaps the last party on *blablabla*

> > From: 23:00 Till ? ..open end...or...until they kick us out...
> >
> > let''s get together for a family reunion on a fantastic place.
> > it's marcels 18th birthday aswell.
> >
> > c ya there on saturday...;p

Nathaniel

Wijs gebruiker
pascal828 zei:
perhaps the last party on *blablabla*

En zo zat het dus, net bevestigd gekregen dat 't gewoon weer daar is, Nice :)

Doch weet ik nog niet zeker of ik het ga redden om erbij te zijn, drukke dag morgen, maar de wil is er zeer zeker wel :hearteyes:

pascal828

Badass junkie
Holy Shit! Als dat andere feest niet doorgaat, ga ik daar ZEKER weten heen.

Hele aardige en interessante mensen. :grin:

azgaza

Badass junkie
Nathaniel zei:
Morgen 23.00 tot zondag 12.00

Freaks of Nature: Evolution met een R

Dj's:
Whrikk NL
Twistec NL
Shimla NL
Hanniman NL
Anavox LV
Yghiilra NL

& more!

Psychedelic Halloween Gathering!!!

Ik was er laat, en niet enorm lang, maar dat was wel een léuk feestje :)

Karhu

Wijs gebruiker
taeknic zei:
Er komt ook weer een editie van Machtig aan met een GRUWELIJKE lineup.

Calyx & Teebee
Counterstrike
Noisia
Posij

Vooral Counterstrike wil ik erg graag live meemaken, lekker duister, snoeihard :grin:

Kaarten zijn een tientje in de voorverkoop (kun je via internet bestellen, of bij de Plato halen)
Ik kan nu al zeggen dat dit een erg leuk feestje gaat worden.

Hopelijk tot dan!

sorry voor de double-post, maar dit leek me wat overzichtelijker

jazeker tot dan! :rock:
Dag ervoor Blackout in Utrecht!

Spor / BSE / Camo&Krooked

http://partyflock.nl/party/188877:Blackout.html

Tomaat

Bewuste gebruiker
Lavalamp zei:
Tomaat zei:
Zaterdag 10 Years Anoebis :hearteyes: Can't wait!

Jaaa!

Doe je speciale kleding aan ofzo? :P dan kan ik je herkennen.

Heb nog nooit iemand mogen meeten (behalve MrEko toevallig) ... :(

Ik zie er gigantisch mainstream (en jong, 18jr) uit, maar daar zal dat wss wel opvallen?! :grin:
Ik zal eventueel via pb deze week nog iets doorsturen waaraan je mij kan herkennen :sunglasses:

Karhu

Wijs gebruiker
11 september draaide hij ook machtig mooi ja :grin:! Ook een van de redenen waarom ik dus naar Utrecht wil reizen, samen met BSE natuurlijk :wink:.

taeknic

Belezen gebruiker
Xeloc zei:
11 september draaide hij ook machtig mooi ja :grin:! Ook een van de redenen waarom ik dus naar Utrecht wil reizen, samen met BSE natuurlijk :wink:.

En een terechte imo, ik zou het ook doen, maar ik ben alweer door mijn magere Albert Heijn loontje heen, en ik zag dat het 18+ is, en ik ben voorlopig nog 17 :(

Achja, dat compenseren we in de Simplon wel weer :grin:

Intoxication

Bewuste gebruiker
Ok wie gaat nu 10jaar anoebis, we doen een meet :rock: ik zal wellicht wijde brede blauwe broek aanhebbe met n grijs tshirt met knoopjs vanbove :) + zo lederen blauwe converse schoene aanhebbe, feel free to say hi !!!!! :rockband:

Tomaat

Bewuste gebruiker
Intoxication zei:
Ok wie gaat nu 10jaar anoebis, we doen een meet :rock: ik zal wellicht wijde brede blauwe broek aanhebbe met n grijs tshirt met knoopjs vanbove :) + zo lederen blauwe converse schoene aanhebbe, feel free to say hi !!!!! :rockband:

Als ik jouw beschrijving mij nog kan herinneren dan, dan ga je een tikje op je schouder voelen :grin:

Lavalamp

Bewuste gebruiker
Ik ga ook.

Als je jonge kerel ziet passeren met een heel erg klein staartje op zijn hoofd ben ik het :)

Tomaat

Bewuste gebruiker
Ik ga een gewone jeans aanhebben, met een fake lapje op mijn linkerknie, en 2 'scheuren' op mijn rechterbeen :P En een blauw t-shirt met 'genious' op... En ik draag een gewone bril. Dat zou moeten volstaan :wink: Ik ben daar maar tegen 24.00u ten vroegste, vanaf dan kan het zijn dat je mij tegenkomt. Misschien tot vanavond! :grin:

Bovenaan