GOA's en D'nBses

Delirium

Badass junkie
Jeller zei:
9 februari kom ik eens draaien voor jullie nederlanders in Rotterdam!
be there!

Ben jij...

...die Phazur? :hearteyes:

Nirvana_646

Experimenterende gebruiker
Dat is hij! :openmouth:
Morgen 1 februari in de Petrol in Antwerpen,
Max Romeo
High Grade Sound
DJ Hype
Murdock
Nymfo!

Vet vet vet feesje! :stoned: :hearteyes:

Funky Monkey

Badass junkie
DJ Hype en Nymfo zijn zo geniaal! Vooral Nymfo heeft van die lekkere strakke beats! Heb hem live gezien op Lowlands en hij ging nog harder dan een F1 auto die de hele race in de tijd van 1 rondje zou afleggen. :mrgreen:

flashkop

Bewuste gebruiker
Ja, en dit wordt zowiezo beter als Happy, dat was echt een tegenslag, financieel gezien ook...

De locaties ligt ook 100% zekers vast, geen gekut meer met switches naar andere locaties.

Voor de rest: laten we nog eens een schietgebedje doen voor Grooverider, die jongen moet een dezer voorkomen en zit al 2 maanden in voorhechtenis in Dubai, het land van overmorgen :rolleyes:

shokora

Wijs gebruiker
16 Februari Waterfront Rotterdam

Twisted Trance Society brengt je full on & progressive Goatrance, vette psychedelic deco’s en heerlijke sfeer! Deze keer hebben we een ijzersterke DJ line-up up met oa. stevige full on van Shawnodese, een grote naam en all over the world te vinden op grote festivals. Het feest wordt geopend door
FluofreaX, veel te horen op feesten in NL; wervelende uptempo & groovy progressive van Rotterdamse bodem. Verder full on uit Belgie met
Strophoria en Firaga, mannen achter veel grote feesten in Belgie met live acts van naam zoals Talamasca, Sun Project, Space Buddah en vele anderen. De kleine zaal wordt geheel in psychedelic style aangekleed door Caban & FluofreaX.

Ook in de voorverkoop bij Sounds Rotterdam, K. Hoogstraat 24, 010-4139497.

KOMEN! \o/

Shokora zal er zijn _o-

Waterfront moet je sowieso in de gaten houden als je er woont, heel vaak dnb/breakcore feesten :grin:

Dit is 1 van de eerste keren goa voor zover ik weet.

shokora

Wijs gebruiker
Zover was ik al, maar om nou heel Rotterdam af te zoeken naar een darkpsy feest is ook weer zoiets.

shokora

Wijs gebruiker
Jammer, ziet er vet uit :wink:

Zijn er veel GOA freeparties? Ik ken eigenlijk alleen Tekno freeparties o.o

Um

Belezen gebruiker
zelden een goa feest dat gratis is

de deco en dj's en usat geluid systeem is is nu ook niet voor niets

vrijdag weer goa time :)

sober_worm

Um zei:
zelden een goa feest dat gratis is

de deco en dj's en usat geluid systeem is is nu ook niet voor niets

vrijdag weer goa time :)

ik heb met heel wa vrienden vorig jaar een bosfeest georganiseerd,
+- 1000 mensen aanwezig.. was ook gratis :) usat sound.. 24u dj's.. incl camping :)

maja meeste feesjes tusse 5 en 10 euro.. :)

Anne

Belezen gebruiker
ha ik zou wel gaan ware het niet dat men kleine teen lijkt op een zwanworst xD

ik heriner me men eerste goa nog :) in de ardennen :tongueout: was er pachtig mooi maar get regende die nacht zo hard dat iedereen erbij liep als verzope kippen :tongueout:
lieve verzope kippen, maar toch :tongueout:

shokora

Wijs gebruiker
Kreeg net een emailtje van de bekende Namasté parties in Amsterdam. Ik kan helaas niet bij de Secret Meeting zijn dit weekend maar ik zal proberen hier bij te zijn :grin:

Mirror of Life [29-02-2008, Mirror Centre, Amsterdam]

Line-up Caste 1 (21:00-03:00):
Progressive / Psy-trance / Full on Psy

Bart (Namasté, NL)
Nilis (Empathy, NL)
Deva-Tameesh (Namasté, NL)

Line-up Caste 2 (21:00-03:00):

Worldbeats

Kareem Raihani (NL)
Ishtar (Radio 6, IR)
PolyEsta (Ruigoord / Cosmic Combination, NL)

Line-up Caste 3 (19:00-23:00):
The Chaishop

Jurgen Harskamp (soundscapes, The Chaishop, NL)
Midu Akhrif (percussion, The Chaishop, MA/NL)
Davide Swarup (hang, The Chaishop, IT)
Lucas Stam (cello, The Chaishop, NL)

Avi Adir (flutes, guitar, vocals, The Chaishop, IL)

Holymoly

Hmm, ik denk dat ik maar eff met me maatje overpraat over dat goafeest, 6€ is niet veel, maar op de oudere foto's is het niet echt onze stijl mensen daar, maar is er een kans dat we lsd kunnen regelen in waterfront? want het is natuurlijk wel de bedoeling dat we gaan spacen :grin:

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
Komende vrijdag dnb feestje in de mezz, breda. Leukleuk :P

"Superape: El Maria + The Watcher + Flavour + Westrum + Analog Junkie + MC Chakra" entree 6 euro aan de deur.

Nirvana_646

Flashkop wat heb jij met Dissonant te maken? :)
Ik doe promotie in Mechelen!

Deze vrijdag Stealth Bombers in Hof Ter Lo, Antwerpen!

Tot daar!

Mr.jiho

Wijs gebruiker
The Elements present : The first element - Earth ...

op 4april:

°° Sounds from the ancient forests °°

LIVE

Ka-Sol

Phazur vs Digital Jedi

DJ'S

Aavepyörä (Taika-Kim)

Aida Nordania

Sawate

Szamos Mordor

Klosterfrau

Anoebis

Super G

Market area
- Cocktails
- ...

Chill-out : Aida Nordania

Sound : USAT

Deco :

Piritual deco (Fr) With pieces of art that are never seen before
Psyforest

Entrance : 10 euro < 0h < 12 euro

Reservaties : Reservaties tot max 350 personen. Stuur jullie volledig namen naar [email protected]
Omgeving Antwerpen, BELGIE

-spaceman-

Badass junkie
^wanneer is dit?

-----------------------------------------------------------------------

THIS IS GONNA BE MASSIVE!!!

Hallucinogen
Shpongle
Ott
Younger Brother
Koxbox, Prometheus, Tristan and Simon Baring

29 april, Amsterdam, Queensnight!

Namaste, in association with Twisted, are creating an event for your enjoyment on Queensday in Amsterdam. Its a huge street festival in the city center of Amsterdam and we will be doing two nights of music on the Tuesday and the Wednesday. The tuesday night will be an all out rave up trance party with all the usual trimmings. Featuring Hallucinogen, Prometheus, Tristan, Koxbox, Ott and many more. The Wednesday night will be a true concert type event. Featuring The Orb LIVE, Younger Brother LIVE and Shpongle DJ, it looks like its going to be a serious mid week weekend! We all love amsterdam. The free thinking, the coffee shops and of course, the lack of a smoking ban! For many of us now, the idea of a dancefloor smoke is but a distant memory. So, we will have this date confirmed for you very shortly and then you can start buying your flights.

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Weet er iemand deftige feestjes in/rond Amsterdam tusse 24 maart en 6 april? Ik ga samen met enkele maten voor 3 dagen naar daar, en als we zouden de datum vast wille legge aan de hand van eventuele feeste of eventemente die daar dan plaatsvinde.

Let me know! :tongueout:

Aja, gaat er trouwens iemand van hier morgen naar het downtempo ambient feestje in Schilde? :
Naar aanleiding van de 10e cd release van Suntrip - Opus Iridium (http://www.suntriprecords.com/pages/releases/SUNCD10/) hebben we iets te vieren en organiseren we een release party! We gaan deze keer de 2e cd belichten, waardoor het dus geen uptempo goa trance party gaat zijn, maar een ambient en downtempo trance nacht!
Voor mensen die graag écht luisteren naar muziek, of mensen die graag dansen op rustige muziek (denk aan Shpongle, Asura, Solar Fields, zelfs Biosphere,...)

Uiteraard zullen hier ook voor de eerste maal de (ambient) liedjes van Opus Iridium te horen zijn!

Er zal een lig-area voorzien worden voor aandachtige luisteraars die niet willen gestoord worden door gepraat, een dans area voor mensen die graag willen dansen en een babbelhoek...

Dj's:
Anoebis (Suntrip Records)
Kisjar
Mars (Suntrip Records)
Fairytale (Lunar Society)

Locatie: bevestigd, in Schilde bij Antwerpen, zéér makkelijk met de bus te bereiken (en het is NIET jeugdhuis Jos)

Decoratie: Wombati en geurwater en kaarsjes... Zodat alle zintuigen geprikkeld worden, ogen, neus en oortjes

Inkom: 5€

I'll be there! :hearteyes:

flashkop

Bewuste gebruiker
Nirvana_646 zei:
Flashkop wat heb jij met Dissonant te maken? :)
Ik doe promotie in Mechelen!

Deze vrijdag Stealth Bombers in Hof Ter Lo, Antwerpen!

Tot daar!
Ik ken de Gory gewoon goed, wij delen trouwens dezelfde achternaam :wink:
flyer hier en daar wat en kan gratis feesten enzo :)

Stealth bombers ben ik niet geraakt, is ereg kut vind ik want ik moet op zaterdagen altijd werken en feesten tot drie uur en dan om zeven opstaan doe ik niet meer aan mee...
September volgen jaar andere dagen aanvragen dan ist terug partytime on saterday, is veel chiller zo alhoewel dat ik me nu wel wat beter voel eigenlijk zonder al die feesjes, is eter voor je kop weet je :grin:
Dissonant wordt echter wel uitzondering, heb al verlof aangevraagd :wink:

Bovenaan