Talec zei:![]()
newyeaaaaaaar
voor de gentenaars : der is naar schijnt ng nen breakcore in het steegske ma
wie er komt enz weet ik ng niet
-spaceman- zei:Op mijn verjaardag!
Trance Mafia presents Happy Aliens
1 December
![]()
http://www.goatrance.net/modules.php?ctry=0&op=modload&name=psyevents&file=index
wat een foute flyer-spaceman- zei:

Talec zei:![]()
newyeaaaaaaar
voor de gentenaars : der is naar schijnt ng nen breakcore in het steegske ma
wie er komt enz weet ik ng niet
[/quote]
-spaceman- zei:wat een foute flyer![]()
Midway zei:hm das wel klote talec, hoe de hell moet ik daar geraken dan
-spaceman- zei:Psy Fly Bye Old End New 2007/2008 the bigbang

JuliaLenco zei:26 januari
Pendulum!
SPEKTRUM XL ft. PENDULUM
(AUS | DJ-set)
& MC JAKES
(AUS | Breakbeat Kaos)
DJ ORIS JAY aka DARQWAN (UK | Tectonic | Texture)
DJs LOKAL, SEKTOR & MOS (Future Research)
Het Australische DJ-collectief Pendulum heeft zich de afgelopen jaren gemanifesteerd als de absolute vaandeldragers van de Drum 'n Bass scene. Met hun authentieke geluid veroverden ze binnen no-time bakermat Engeland maar als spoedig moest ook de rest van de wereld er aan geloven. Vorig jaar waren ze al een keertje bij ons op bezoek en zorgden er toen voor dat onze speakers haast ontploften en de dansvloer uit haar voegen scheurde in een uitverkochte grote zaal. Dat kunstje komen ze nu weer even dunnetjes over doen
JEEJ!!!![]()
![]()
![]()
Squirlie zei:Nou, 2 februari 2008 komt Ace Ventura draaien in mechelen, live + dj- sets
Kijk er nu al naar uit, lekker trippe op Ventura, heerlijk
PENDULUM DJ Set & MC Jakes
Samen met Blackout, in het kader van het 5 jarige bestaan!
Blackout is Black Sun Empire's vaste drum 'n' bass-avond in Tivoli. Vanavond is er een speciale editie, want Blackout wordt vijf jaar oud! En dat wordt gevierd met de beste drum 'n' bass-dj's van dit moment: Pendulum. Dit Australische collectief heeft als doel drum 'n' bass te maken die je hetzelfde gevoel geeft als het beste werk van Led Zeppelin. Met debuutalbum Hold Your Colour (2005) braken ze meteen door in de drum 'n' bass scene en ook als dj's zijn ze onovertroffen. Samen met MC Jakes, een stapel vinyl en jou laten ze vanwege vijf jaar Blackout de speakers en de champagne knallen!
Ik was er ook! echt GENIAALHype zei:PENDULUM DJ Set & MC Jakes
...