GOA's en D'nBses

flashkop

Bewuste gebruiker
Volgens my alleen letrow hoor, heb ze al veel gezien, en altijd elektro...
En ja Mr. Murdock draait ook altijd banghelijk goed he, hij verkoopt trouwens een groot deel van ze'n 5000 platen, check zen myspace...

www.myspace.com/dj_murdock[url/]

Jeller

Badass junkie
murdock vind ik persoonlijk niet zo goed.. kheb hem op Pukkelpop 2005 en op Dour 2007 gezien en vond die niet speciaal

Goanaut

Bewuste gebruiker
We waren op fullmoon met wiet, hasj, mdma en lsd... geen enkele controle gezien, op de heenreis niet en op de terugreis niet. Ook een paar Duitse mensen die we daar ontmoetten vertelden dat die controles een lachtertje zijn (vooral als je 's nachts rijdt).. maakte daar iedereen nou zo'n drukte om. Van alle kanten hoorde je dat het op fullmoon kut was met controles. Ik weet overigens voor 99,9 % zeker dat ze niks gevonden hadden mochten we gecontroleerd werden... maar goed, ontopic:

NOVA'S INCIDENT VI
ORIENTATION VOL.3 RELEASE PARTY
Goa, psytrance & progressive party
Mainstage en prog. stage
Dinsdag 14 aug 16:00 uur t/m woensdag 15 aug 20:00 uur.
In Vielsalm, België.
Live o.a. Khetzal, Digicult en Ephedrix
15 euro
Camping is gratis en open van dinsdag 12:00 t/m donderdag 12:00.
www.dacru.be

Danja

Experimenterende gebruiker
iemand naar nightscapes geweest dit jaar?
ik hoor dat het de laatste editie was...
het was weer nice...echt een top sfeer in de wei :)

flashkop

Bewuste gebruiker
VRijdag petroooool !!!
Murdock is trouwens wel goed, je moet echt eens goed naar zijn mixjes luisteren, begin er van te watertanden...

honingolie

Bewuste gebruiker
Goanaut zei:
We waren op fullmoon met wiet, hasj, mdma en lsd... geen enkele controle gezien, op de heenreis niet en op de terugreis niet. Ook een paar Duitse mensen die we daar ontmoetten vertelden dat die controles een lachtertje zijn (vooral als je 's nachts rijdt).. maakte daar iedereen nou zo'n drukte om. Van alle kanten hoorde je dat het op fullmoon kut was met controles. Ik weet overigens voor 99,9 % zeker dat ze niks gevonden hadden mochten we gecontroleerd werden... maar goed,

excuse the offtopic.. maar ben je overigens ook op VuuV geweest? Daar waren de controles niet mis.. :smilingimp:

Psykaholik

Wijs gebruiker
honingolie zei:
Goanaut zei:
We waren op fullmoon met wiet, hasj, mdma en lsd... geen enkele controle gezien, op de heenreis niet en op de terugreis niet. Ook een paar Duitse mensen die we daar ontmoetten vertelden dat die controles een lachtertje zijn (vooral als je 's nachts rijdt).. maakte daar iedereen nou zo'n drukte om. Van alle kanten hoorde je dat het op fullmoon kut was met controles. Ik weet overigens voor 99,9 % zeker dat ze niks gevonden hadden mochten we gecontroleerd werden... maar goed,

excuse the offtopic.. maar ben je overigens ook op VuuV geweest? Daar waren de controles niet mis.. :smilingimp:
en ik ben naar n,ature one geweest en daar waren de controles ook niet mis anders.
op de opweg 2 keer controle gehad en op de terugweg ene keer dus ....

Goanaut

Bewuste gebruiker
Nesfertari zei:
Gaat er iemand van DF vrijdag naar Tekno in Waterfront Rotterdam of zaterdag naar FullMoon party in Kijkduin?

Nee niet geweest, wilde ik wel heen.. ben 'n dag later naar 'n tekno in Eindhoven geweest.

@ Honingolie: Ik hoorde op Fullmoon ook van mensen dat ze controles tegenkwamen, maar wij reden 's nachts en we hebben geen controles gezien. Ook op de terugweg (overdag gereden), niet. Vuuv begon 2 dagen later vlakbij Fullmoon, dus daar was het wel weer raak voor vele mensen i.v.m. controles dan..

Domme gezeik ook altijd met die controles in Duitsland.. de politie stond ook wel bij Fullmoon, maar alleen tussen 09:00 en 17:00, een paar gastjes eruit pikken, geld innen en de dienst zit er weer op. Het gaat ze helemaal niet om de verkeersveiligheid of wat dan ook, maar gewoon puur de hoop er wat dealertjes uit te pikken en drugs te claimen / boetes uit te delen. Nooit gedacht dat ik dat nog over de politie zou zeggen, want ik heb helemaal niks tegen het gezag, maar op Fullmoon was het in dit geval echt zo. =P

neti

Badass junkie
Leeuwarden, morgen 11 to 23 outdoor, plus indoor after

http://www.3rd-bit.nl/component/option, ... ils/did,9/

flashkop

Bewuste gebruiker
Heb de poster in groot 8er me hange héhé...

Trouwens de stealth bombers van in de wommel-tijden noemt nu SUB-SYSTEM
wat de 17e november doorgaat...

Voor meer info zie op http://www.jhwommel.be/pagina%20link%27s.htm

Op 22 september is het weer TOTAL TEKNO en de 3e november is het dan weer hong-kong elektrow cityyyy

GROOVY maanden dus :)
Misschien smijten ze dissonant er hopelijk ook erges een dezer maanden tussen en is nieuwjaar weer in 't slachthuis :mrgreen:

Funky Monkey

Badass junkie
Mogge flashkop,

Waar is TOTAL TEKNO? En van hoelaat tot hoelaat is het? Wat zijn de entree kosten? Is er ook al bekent of er een afterparty is?
Many question, hope they will be answered :)

flashkop

Bewuste gebruiker
TOtal tekno is vanavond in de wommel, fort 2 entree hangt altijd tussen 5-10 euro in de wommel...
Lekker rakharde non-stop tekno beats is wat je kunt verwachten...
Denk vooral niet dat je meer als een half uur van de dansvloer wilt missen.

stuikeuh

Belezen gebruiker
THE STEEPLE WAREGEM

geen idee of dit al gezegd is maar ..

HARDTEK PARTY

THE STEEPLE WAREGEM HOLSTRAAT 67

DJ CARDIAK !!!!!!

BE THERE :)

flashkop

Bewuste gebruiker
Naar het schijnt zou er een dezer dagen een goa zijn int slachtuis vant stad, iemand meer info mss

=> die was dus al geweest in vorg jaar, excuses...

RoosJe16

10 November

Metatron, Zodiak Commune and Adapter
Playing in 3 Area`s.

Time 22.00-06.00

More info about tickets, line up and more will follow shortly.

[metatron.nu]

:stoned: :hearteyes: :mrgreen:
GOAAAAA

Jeller

Badass junkie
AUB GEEN GOAFEESTEN UIT BELGIË MEER AANKONDIGEN HIER!!

de flikken zijn er de laatste veel te veel aan het stilleggen en aangezien ze hier ook graag surfen (dag meneer de agent ) en goa ook maar al te graag met dope associëren is dit dus geen goede zaak om er hier aan te kondigen (tenzij je toestemming hebt van de organisatie, dan is het op eigen risico)

mijn dank

Dissonant

Bewuste gebruiker
Gratis?

Iemand zei me dat er in de spiegeltent ook een DnBfeestje was.

Ik weet wel niet of het vrijdag of zaterdag is.

Nirvana_646

Kavka zou gratis moeten zijn ja, maar ik vind niks vna die in spiegeltent op hun myspace... Zou anders wel vet zijn! :hearteyes:

Nirvana_646

Je moet zoeken achter de myspace van boa summer sessions maar voor dees jaar is het alweer gedaan :)
Wel al de eerste namen voor Dissonant :wink: en dit jaar valt het deels op mijn verjaardag! :hearteyes:

flashkop

Bewuste gebruiker
D'n'b in de wommel met Subsystemz, ook erges een feesje met Total Science en dj Bass, wie ik vandaag nog aan de Ossenmarkt ben tegengekomen en weer druk in de weer was met vanalles en nog wat.

Mr. Decay

Belezen gebruiker
Arc of goa ben ik een paar maanden geleden nog geweest, was echt dikke shit! Was wel pas superlaat binnen helaas, toen stond iedereen al fucking hard te spacen en ik moest nog beginnen :P

flashkop

Bewuste gebruiker
VNVND d"n"b in de wommel, daarna goa dus in slachthuis waar ik btw niet voor ga betalen, wat zekers wel niet het geval zal zijn om 6-7u smorgens?

Bovenaan