GOA's en D'nBses

Midway

Wijs gebruiker
Psykaholik zei:
Dissonant zei:
Als ik wat vrienden meekrijg kom ik ook

Midway zei:
vanavond Aphrodite in de Silo Leuven :wave:

Ha silo, ik heb daar legendarische verhalen over gehoord

Is dat nog steeds zo'n drugskeet met keiharde techno enzo?
silo is beetje overdreven vind ik.
overal hangen van die grote strobos (zeer ellendig in een kleine zaal)
en 3 dagen later zijn uw oren nog altijd aan het tuuten zo hard staat die muziek

muziek staat daar idd zeer luid, en vrij warm is het er binnen ook

maar kvind het eigenlijk wel leuke keet

-spaceman-

Badass junkie
DNB!

Jeller

Badass junkie
Mr.jiho zei:
schranz, komde vanavond niet naar gent, goa feestje...?
hope to see you there!
(zelfde locatie als het vorige feestje waar we elkaar zijn tegengekomen)
:wink:
leuk feestje, alleen slecht geluid, da vond ik wel spijtig, kwou mijn nieuwe muziek eens horen op ene goede installatie maja..

ook redelijk vroeg doorgegaan door examens :(

flashkop

Bewuste gebruiker
29/06/'07
Vlak voor de meesten hun rapport krijgen geeft petrol der weer eens een lap op met:
-Shy FX; voor nix verlegen
-System D; vorige keer dat ik hem zag heeft ie der wel iets moois van gemaakt dus
-Murdock; who doesn't know him doesn't know D&B, strakke mixjes

Aangezien ik geen exames en geen rapport heb zal ik er dus zekers zijn, wat ben ik toch bly dat ik niet meer naar school hoef te gaan :mrgreen:

DreamWeaver

Badass junkie
flashkop zei:
29/06/'07
Vlak voor de meesten hun rapport krijgen geeft petrol der weer eens een lap op met:
-System D; vorige keer dat ik hem zag heeft ie der wel iets moois van gemaakt dus

Aangezien ik geen exames en geen rapport heb zal ik er dus zekers zijn, wat ben ik toch bly dat ik niet meer naar school hoef te gaan :mrgreen:

Waar is dit ergens? Als het niet tever is ben ik van de partij :) Wie van onze mede-DF'ers kan ik daar knuffelen? (zwaar onder invloed ofcourse :wink: )

Midway

Wijs gebruiker
flashkop zei:
29/06/'07

Aanwezig :)

L

Lid 3601

Gast
Ik heb zoveel zin in een feestje :( Wat zal ik blij zijn als de examens gedaan zijn...

HTID

Bewuste gebruiker
23-06-07 Leiden

FEVER PRESENTS COMMIX, ICICLE & SWITCH
Hosted by Lenzman, Scarr & Dan Stezo (Fever)

Jaimie

Belezen gebruiker
30-06

Whipeout

KaytodaD
[Nasty Trickz]
TwEeD
[Nirwana Kru]
Ebbman
[Krombo Crew :: Chinatown]
Muevete
[Nasty Trickz]
Wipeout Crew
(Vicelord :: Sencer :: Breakpoint :: Kritic-L)

When :: Saturday 30th of June 2007
Damage :: 4 Euro
Location :: Cultuur Pakhuus Ostende :: LiefkemoresSTRAAT 1a, 8400 Oostende
Kick Off :: 22u00

We're planning to start the Summer Vacation with a Bang, so we hope to see a lot of familiar faces!

Osi`

Bewuste gebruiker
Rock herk (festival eigenlijk) ma tis ne 2 daags durend festivalleke en gratis.
Al de 2 dagen hebben wat DNB in hun programmatie en ANDY C als afsluiter op de laatste dag.

rock herk op google checken, ken de site ff nie van buiten en de dj's.
Dan hebde nog Noah's Arc in hasselt (op een boot) en da's 15 euro, ma tis allemaal uitverkocht en ik kan nie mee :(

DNB en Psychedellic muziek zowat.

flashkop

Bewuste gebruiker
Trouwens zaterdag, dag na shy fx is er nog een electrofeesje in petrol, aangezien dit het laatste feesje zal zijn van de maand juni, alsook de maand juli want dan is petrol closed vond ik het toch even ter vermelding waard, ik zal ook hier dus aanwezig zijn en ga het serieus overwegen om te overdaggen in petrol...

st an

Bewuste gebruiker
flashkop zei:
Trouwens zaterdag, dag na shy fx is er nog een electrofeesje in petrol, aangezien dit het laatste feesje zal zijn van de maand juni, alsook de maand juli want dan is petrol closed vond ik het toch even ter vermelding waard, ik zal ook hier dus aanwezig zijn en ga het serieus overwegen om te overdaggen in petrol...
En het is gratis voor 12u bovendien! I'm so there : D

flashkop

Bewuste gebruiker
Niet naar starwarz gegaan, vond de line up niet zo schitterend.
Mijn neef is geweest maar die ligt nog te crashe :grin:
Vanavond petrol, ik zie er al naar uit, maar ST AN die gratis inkom zal voor morgen zijn :wink: niet vanavond, kijk maar op de site...
Morgen vlieg ik er ook tegenaan iig... gratis dan
En wat is het voor rotweer hier trouwens.

Doodkapje

Wijs gebruiker
hier ga ik later vanavond nog naar toe... HERON FESTIVAL lekkere goa

hier wat info

HERON Open-Air
Calendar: Feestjes
Ariadne
Fladdermieke

Request Reminder for this Event 30-06-2007

--------------------------------------------------------------------------------

Beste feesters

Over Heron:

Alles begint zaterdagnamiddag om vier uur. De camping opent om drie uur, dan hebben jullie al rustig de tijd om de tent op te zetten voor alles begint.
Voor de mensen met busjes en campers wordt een aparte area voorzien waar er kan gekampeerd worden naast de wagen, vlakbij het festivalterrein.

Inkomprijs voor acht uur zaterdagavond bedraagt 20 euro, om het een beetje goed te maken dat er niet voldoende tijd was voor voorverkoop. Vanaf acht uur zaterdagavond is het 25 euro inkom. Hierbij natuurlijk wel campingprijs inbegrepen.

Tijdens de nacht moeten we weer rekening houden met het verplichte sluitingsuur in België. Dit vangen we dit jaar echter op door in de chill-out dan films en documentaires te vertonen, van half vier tot zes. De cocktailbar, de BBQ-area en de gewone bar blijven dan wel open en op de main stage spelen we door tot het sluitingsuur van vijf uur.
Vanaf zes uur zullen er dan live-optredens zijn in de chill-out en om acht uur beginnen we terug op de mainstage om op zondagavond tien uur daar te eindigen.
Ook dan blijft alles open tot twaalf uur en zullen er in de chill-out tot middernacht ook filmvoorstellingen zijn.
Om twaalf uur wordt iedereen verzocht het terrein te verlaten, zodat wij kunnen beginnen afbreken
De camping sluit maandagmiddag!!

Voor alle duidelijkheid hier ook nog even de line-up van beide stages, zodat jullie toch al een zicht hebben op wat er wanneer komt.
Main:
18.00 - 20.00: Bonas vs Darsim
20.00 - 22.30: Kenetic
22.30 - 23.30: Morphix Live
23.30 - 01.30: Nezoth vs Astarte
01.30 - 03.30: Bröte
03.30 - 05.00: Itai Taiko

08.00 - 10.00: Dj Juggler
10.00 - 11.30: Norion
11.30 - 13.00: 'R Deem
13.00 - 14.30: Phlubbe vs Tohm
14.30 - 16.00: Firaga
16.00 - 17.30: Strophoria
17.30 - 19.00: Foose vs Leech
19.00 - 20.30: Electric Lord
20.30 - 22.00: Phasid

Chill:
16.00 - 18.00: Nohmada
18.00 - 20.00: Ganesha
20.00 - 21.30: Anoebis
21.30 - 23.00: Nilson Mandala
23.00 - 00.30: Chalitz (live)
00.30 - 02.00: The great Escape of Human Breath (live)
02.00 - 03.30: Bandarlog (live)

06.00 - 08.00: Jibaro
08.00 - 10.00: Shroom
10.00 - 12.00: Serra
12.00 - 14.00: Ramses vs Walkman
14.00 - 16.00: Ben Dover
16.00 - 18.00: Sanaki
18.00 - 19.30: Kukan Dub Lagan

zoals jullie kunnen zien, heeft hideyo blackmoon gecancelled... ze was de kou en regen in België beu en is warmere oorden gaan opzoeken... ter vervanging komt JIBARO zijn compilatie cd voorstellen!!

Over de BBQ-area: er zal vlees voorzien worden aan de bar zoals worstjes, satés en veggie, maar indien jullie uitgebreid willen BBQ-en, is het aangeraden om jullie eigen spullen mee te brengen. BBQ's zelf, kolen, tafeltjes en stoelen zullen er op het terrein allemaal aanwezig zijn, dus het is absoluut niet nodig eigen BBQ's mee te brengen. Het is ook (door de brandweer) ten strengste verboden om op de camping of het veld open vuur te maken!! Gelieve dit ook niet te doen...
Voor zij die geen fan zijn van BBQ, wordt er op de wereldmarkt een combinatie voorzien van frietjes, couscous, paëlla, croques, hamburgers, hotdogs, pannekoeken, pizza's,... om toch maar niet om te vallen van de groten honger...

Waar is het nu eigenlijk te doen?
Op Balendijk, in Lommel.

Openbaar vervoer: trein tot Lommel
Trein in antwerpen centraal vertrekt zaterdag om 14 na het uur.

Pendelbusjes worden voorzien vanaf de trein die zaterdag om kwart na twee in Lommel aankomt en vanaf dan elk uur tot de laatste trein. Zondagvoormiddag/middag wordt er ook een busje ingezet voor degenen die er zaterdag niet geraken. Er wordt een bonnetje verkocht voor 2 euro (bijdrage naft) waarvoor jullie meemogen. Ook zondagavond en maandagmorgen/middag wordt er weer vervoer voorzien naar het station om veilig thuis te geraken.

HERON HERE I COME. maar moet eerst echt wat slapen

voor mij vanuit het noorden van antwerpen ongeveer 1.5h rijden...goed te doen dus mits eerst wat pitten en eten

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Op de Full Moon Duitsland wordt je zeer streng gecontroleerd op echt alles. Niet leuk meer dus ... ga je brood kopen ? Met de auto ? Wees alert je kan bloedafgeven buiten het terrein en meteen afrekenen 500 euro is een begin.

Stonie

PS: Portugal Zero controles ....

Doodkapje

Wijs gebruiker
lysergine25 zei:
Op de Full Moon Duitsland wordt je zeer streng gecontroleerd op echt alles. Niet leuk meer dus ... ga je brood kopen ? Met de auto ? Wees alert je kan bloedafgeven buiten het terrein en meteen afrekenen 500 euro is een begin.

Stonie

ok understood :wink:

Mr.jiho

Wijs gebruiker
lysergine25 zei:

Stonie

pfff dit valt echt wel goed mee hoor, wij zijn de vorige keer niet gecontroleerd

Osi`

Bewuste gebruiker
Maja, elke donderdag ist eigenlijk breakdown in de muziekodroom in hasselt.
Mss dak volgende donderdag ga of de 2de donderdag ^^

(en ik zoek nog altijd naar LSD !!!)

flashkop

Bewuste gebruiker
Ja maar dat is breakdown CAFE he, dan is het gewoon in het cafe te doen...
Is niet zo echt heel erg leuk want dan wordt er niet veel gedanst en mensen ken ik niet veel in hasselt.
Op de Breakdown van donderdag was trouwens niet in het cafe maar in een zaal naast de gewone inkomhal, ook wel groot by the way...
Was wel leuk feestje met veel grietjes :mrgreen:

IN DE PETROL
is het de 10e weer raak,
VIRUS SYNDICATE | MURDOCK
DJ BARAK: dj Copcopcop | K-Trane | dj Mailman komen draaien
een van die mannen draait dus wel spijtig genoeg dubstep, reden te meer om nog even voor petrol ergens anders een pilske te drinken...

Danja

Experimenterende gebruiker
flashkop zei:
Ja maar dat is breakdown CAFE he, dan is het gewoon in het cafe te doen...
Is niet zo echt heel erg leuk want dan wordt er niet veel gedanst en mensen ken ik niet veel in hasselt.
Op de Breakdown van donderdag was trouwens niet in het cafe maar in een zaal naast de gewone inkomhal, ook wel groot by the way...
Was wel leuk feestje met veel grietjes :mrgreen:

IN DE PETROL
is het de 10e weer raak,
VIRUS SYNDICATE | MURDOCK
DJ BARAK: dj Copcopcop | K-Trane | dj Mailman komen draaien
een van die mannen draait dus wel spijtig genoeg dubstep, reden te meer om nog even voor petrol ergens anders een pilske te drinken...

osi heeft gelijk...5 weken op rij breakdown in de muziekodroom (nog 2 te gaan)...en er wordt gedanst :sunglasses:

volgende week Raoul en Ed&Kim dacht ik ja
en zaterdag is het ook Nightscapes Free Open Air met core en dnb lineups :)

Osi`

Bewuste gebruiker
Pff, kheb is ed&kim gehoord. Was veelal electro of iets wa ze draaiden.
Ma klas toch ooit dat ze dnb draaiden ofzo?

Kheb ze nog ma 1x gehoord en ze bevielen me gewoon niet.
Geef mij toch de dedkob crew (hun cd vindek minder dan als ze live spelen, best goed) en den murdock ^^

Bovenaan