Ellesdee
Badass junkie
waar en wanneer?Jeller zei:dit feest gaat alleszins een knaller van formaat zijn hoor![]()
waar en wanneer?Jeller zei:dit feest gaat alleszins een knaller van formaat zijn hoor![]()
zaterdag dus :P :P :P :P :P :P :P :P :PJeller zei:10 Februari in Gent, Wiedauwkaai 52
ga je zaterdag ook?Saivy zei:
wa houd u tegenEl Retro zei:Ik zou graag genoeg komen![]()
![]()
![]()
Psykaholik zei:ga je zaterdag ook?Saivy zei:

beters, normaal gezien tot zaterdag dan zou ik zo zeggenSaivy zei:Psykaholik zei:ga je zaterdag ook?Saivy zei:
Ja.![]()
![]()

voor mij is de afstand ook groot gene angstEl Retro zei:Werken tot 1-2 uur snachts en ik woon in Mol he, afstand is groot.

ja da geloof ik.flashkop zei:Ik zou er ook wel graag zijn, maar dat is dan weer 2 dage feesten en in speed heb ik absoluut geen zin...
no commentEl Retro zei:Vind ik nu eens ferm se! Hoe doet Frisko het?

ja da geld voor mij ook wel een beetje.Saivy zei:Ja tis te zien in welke toestand ik dan ben. :P![]()
![]()
Tot vanavond.![]()
![]()
we zullen ter staanMr.jiho zei:2uuuuuurrrrr!!!! ingaaaaaangggg!!!!!
feeeeeeest !!!!!
beeeee theeeeeereeeeeeee!![]()

idd niets of niemand.Jeller zei:ik ooooooook, ik kijk er al veel te lang naar uit en ook al heb ik maar 2 uur geslapen, niets houdt mij tegen!!
ja was idd een goe feesjeJeller zei:ja spijtig da we saivy nie gezien hebben
ma wel keer leuk om u in echt te zien schranz
echt een supervet feest

da heeft ook nen uitleg voor alles he :P :PMr.jiho zei:het was een kleine korte meetingsaivy kon de uitgang niet vinden en is daarom niet afgekomen
![]()
:P
Psykaholik zei:da heeft ook nen uitleg voor alles he :P :PMr.jiho zei:het was een kleine korte meetingsaivy kon de uitgang niet vinden en is daarom niet afgekomen
![]()
:P

same hereSaivy zei:Starwarz begint echt mijn keel uit te hangen.![]()