GHB rectaal

milfhunter

Experimenterende gebruiker
Hoi

Hebben jullie ervaring met het rectaal innemen van ghb?
Ik las hier in het rectaaltopic dat het goed zou moeten gaan.

Mijn gebruikelijke dosis is 6ml.
Zou ik dan rectaal beginnen met 2ml?

Groeten!

tomz0r

Badass junkie
Rectaal nemen lijkt me niet echt voordelen hebben. GHB is zo goedkoop dat je bijna geen geld bespaart door het rectaal te nemen.
Kost alleen maar extra moeite en risico's denk ik. Overdosering gebeurt snel bij GHB, ik zou dus oppassen met zoiets waar niet veel over bekend is.

MissMarie90

als je het wil proberen lijkt me het veiliger dat je het nog beetje extra oplos is water
en dan met 1ml beginnen
en dan telkens een beetje verhogen als je denk dat het te weinig was
maar wel w88 tot het goed is uitgewerkt natuurlijk
laat je ff weten als je het hebt gedaan?
ik ben ook wel nieuwsgierig namelijk maar heb het niet zo op dingen in dat gaatje :flushed: :P

agapios

Heee... vreemd. Dit onderwerp is 386 keer bekeken en er zijn maar 3 reacties (ik ben op dit moment nr.4). Misschien tijd voor een 'trip-reportje'?...

Ik heb 't geprobeerd. Waarom niet. Had nog nooit een slok inkt ingeslikt, maar de smaak van GHB vond ik daar (zonder het echt te kunnen weten) aardig mee overeenkomen. Dus rectaal leek wel een goed idee. Dat kleine puntje van een injectie naald zonder naald paste prima. Dus de proef op de som genomen...

BEGIN ER NIET AAN!
Een spuit van 3ml in m'n kont leeggespoten en kreeg meteen daarna de onbedwingbare behoefte om op de pot te gaan zitten (zoals je die hebt bij diarree). Zo'n endeldarm was blijkbaar niet gediend van zo'n oneigenlijk goedje en scheidt (lees: schijt) dat meteen weer uit. Een kwartier op de plee blijven zitten en er kwam naast een weinig poep niet veel meer uit dan misschien een milliliter of 2 sputterend GHB, incl. :rockband: .

De trip: TOTAAL GEEN TRIP!

En denk nou niet dat je een stoere jongen/stoer meisje bent en die behoefte om te schijten kunt bedwingen. Voor degene die dit desondanks wel denken, adviseer ik om eerst eens minimaal 3ml jus 'd orange in uw anus te spuiten om te kijken of je dat binnen kunt houden. Wij wensen hem/haar veel suc6 (dit heb ik overigens niet geprobeerd - kzal d'r gek zijn, als ik dat al niet was!).

peach

Eerst invriezen en dan als ijsklontje(kontje) inbrengen misschien een optie? :grin: :confused:

agapios

Mij niet meer gezien. Geen zin om ijs te schijten.
kDoe nu gewoon weer oraal. Eerst een kauwgompje kauwen, GHB + beetje sap onderin een glas (niet bovenin :beer: :grin: ), alles in 1 slok achterover keilen en naspoelen met een vol glas sap of water... Geen euricentje pijn.
En je kunt het niet genoeg zeggen: KEN JE DOSIS! (of leer 'm kennen door per keer max. 1ml te verhogen, te beginnen met max. 3ml - oraal, welteverstaan)

azerty1987

Belezen gebruiker
ik heb een keer ghb rectaal gedaan met succes...
gewoon om het te proberen...

je moet het spijtje er verder indoen dan je zou denken... doe je dat neit goed dan ren je bijna metaan naar de wc zoniet heeft het soieso geen effect...

zeker de helft van een 5ml spuitje kan erin daarna pas de vloeistof eruit spuiten!
gebruik glijmiddel!

maar ik zou het niet aanraden.. teveel moeite voor besparing.. en het effect is hetzelfde...

Elfquest

Bewuste gebruiker
Probeer het met een voedingssonde. Die kun je aan het spuitje vastmaken en zo de GHB dieper inbrengen. Is zo maar een idee wat bij me opkwam toen ik dit topic las. Ik gebruik die dingen namelijk om bij dieren voeding in de maag te brengen.

Als je aan de dunne gaat en daarna 'leeg' bent kun je het misschien nog een keer proberen?

Maar drinken lijkt me handiger. Vraag me ook af of het erg gezond is voor je darmwand/darmflora om ghb rectaal in te brengen.

lunatic

Rectaal... WAAROM??! Omdat je misselijk word als het in je maag komt??
Of is het gewoon de kick.. Net als bij spuiten.

kaitrac

Newbie
Je kan het ook d.m.v een tampon doen maar dan is het lastig doseren natuurlijk.

En ew das best vies! Ik zal dit nooit proberen.

(Kids deden dat in Amerika met wodka)

Kanthor

Newbie
Daar sommige drugs beter in te nemen zijn Rectaal en ik niet veel kon vinden over ervaringen met rectaal GHB, heb ik zelf maar de proef op de som genomen. Gebaseerd op het feit dat GHB enigzins lichaams eigen is en een keurige pH waarde heeft, leek het me wel verantwoord.

4gr in 20ml 'ingespoten'. Gaf opzich normaal effect, niet extra heftig (terwijl het mn normale orale dosis is). (Daarvoor wel eerst halve dosis geprobeerd maar 0% effect). Volgende keer, al komt die niet, toch wat minder vloeistof gebruiken. Was de heledag aan de schijterij.

Elfquest

Bewuste gebruiker
Haha bedankt voor het delen van je ervaring. :grin:
Ja GHB is een zout dus volgens mij reageren je darmen daar vrij heftig op ja.

Maicol

Als je a Ann et afkicken bent is het belangrijk dat je veel en gezond eet. Maar je moet toch je dosis ghb tot je nemen. Op een volle maag is dat geen optie. Dan rest er maar 1 ding, en dat is rectale toediening. Ik heb het nog nooit geprobeerd, maar voor jullie zal ik het nou even doen op mijn volle maag. Ik ben aan het afkicken thuis, en ik merkte al snel dat door niet te eten, omdat ik iedere keer rekening moest houden met de volgende dosis, ik het eten verslaterde. Dat is niet bevorderlijk voor je afkick proces. Je hebt simpelweg je voeding hard nodig, vooral als je afkick! Veel bananen voor je endorfine, veel vis voor je omega 3 vetzuren, en veel groente en vezels, zoals zilvervliesrijst en volkoren pasta, en niet te vergeten, kwark! Je nieren slaan ghb op en die ga je onderin je rug voelen. Voor mensen die dus nog een tijdje afhankelijk zijn van zo'n 30 ml per dag, kan het 't verschil uitmaken tussen wel of niet goed afkicken. Anaal ghb toedienen lijkt me daarom een hele terechte vraag om daar professionele informatie over in te winnen. Hierbij dus ook mijn verzoek, als er iemand is die daar meer van weet, graag info!! Groetjes!!

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Ik zou het niet weten maar ik ga er eigenlijk vanuit dat dit niet tot nauwelijks werkt.

Ik zag ooit eens een rapportje voorbij komen op Erowid waar GHB vaginaal (jaja) werd genomen wat dus geen effect leek te hebben al weet ik dus ook niet hoe vergelijkbaar dat is.

Maicol

Ik zou het niet weten maar ik ga er eigenlijk vanuit dat dit niet tot nauwelijks werkt.

Ik zag ooit eens een rapportje voorbij komen op Erowid waar GHB vaginaal (jaja) werd genomen wat dus geen effect leek te hebben al weet ik dus ook niet hoe vergelijkbaar dat is.
Een vagina bevat geen darmvlokken.een darm is ervoor gemaakt om voedingsstoffen op te nemen. Is geen vergelijking imo.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Een vagina bevat geen darmvlokken.een darm is ervoor gemaakt om voedingsstoffen op te nemen. Is geen vergelijking imo.
Rectaal wordt normaal gesproken via het muscus membraan opgenomen vergelijkbaar aan het neusslijnvlies in de neus. Nasaal wordt dus ook via muscus membraan opgenomen. Was dacht ik niet de bedoeling om het helemaal je darmkanaal in te knallen. :')

Als je de GHB met een beetje PG en water mengt zou dit denk ik wel aan rectale biobeschikbaarheid kunnen bijdragen, maar GHB heeft denk ik sowieso iets teveel volume om rectaal goed te kunnen werken.

R

Revolutionair

Gast
Maar je moet toch je dosis ghb tot je nemen. Op een volle maag is dat geen optie. Dan rest er maar 1 ding, en dat is rectale toediening. Ik heb het nog nooit geprobeerd, maar voor jullie zal ik het nou even doen op mijn volle maag. Ik ben aan het afkicken thuis, en ik merkte al snel dat door niet te eten, omdat ik iedere keer rekening moest houden met de volgende dosis, ik het eten verslaterde. Dat is niet bevorderlijk voor je afkick proces. Je hebt simpelweg je voeding hard nodig, vooral als je afkick!

Ik lees wel vaker dat mensen moeite hebben met ghb nemen en een volle maag.
Maar voor mij is het heel simpel, ik neem voor dat ik ga eten mijn dosis in en een uurtje later weer.
En dan is er niks aan de hand en ga gewoon lekker.
Ik wil na elke 3 buisjes sws wat eten dan ga je veel lekkerder. Dan heeft je maag iets om het te verwerken.
Als je lang aan de g bent en je bakt vlees in boter dan voel je echt dat je maag dat nodig heeft.
Of gebakken eieren ook in de boter.
Dan voel ik me even anders en daarna ga ik weer heerlijk.

R

Revolutionair

Gast
Ja ik word alleen maar dikker van ghb..
Eten en de zout.
Tegenwoordig eet ik bij elke drugs die ik neem.
Ook bij mdma.
Bij pep kan ik wel weinig naar binnen krijgrn maar ik heb altijd veel fruit en dat gaat er altijd wel in.
Want om op een stukje brood te gaan zitten kauwen een half uur dat is niet echt ideaal..

Coffeecup

Belezen gebruiker
Precies! Ik kwam ook superveel aan, kreeg na een week al zichtbare rondingen en een bol gezicht. Steeds aan de g én onbedwingbare vreetkicks maakte mij er niet mooier op. Gelukkig nu clean ! Val steeds zo een een of twee. Soms drie keer per jaar terug. Man man man. Dat ben ik echt niet meer van plan. Het is heerlijk goedje, maar gewenning treedt zo snel op. Na twee dagen kon ik al meteen weer 4+ ml aan per dosis. Ja dan vliegt de voorraad er zo doorheen

Coffeecup

Belezen gebruiker
Van xtc mdma snelle en keta kreeg ik weer geen hap door mijn keel. Na een avondje moest ik dagen herstellen eer ik weer kon eten. Kilo’s vlogen er toen heel vlug af. Ook niet goed het tegenovergestelde. Mijn lichaam reageert heel extreem daarop. Nu heb ik al jaren geen andere drugs meer gebruikt. Ook geen behoefte meer aan.

R

Revolutionair

Gast
Val steeds zo een een of twee. Soms drie keer per jaar terug.

Waarom noem je het terug vallen?
3 keer per jaar aan de g is prima!
Ik ga zo een 10x per jaar aan de g..
Net iets te veel 8x zou beter zou beter zijn.
3x per jaar zo hoor je het te gebruiken en blijft het leuk.

Coffeecup

Belezen gebruiker
Omdat ik dan niet meer ben te stoppen, en er met grote ellende en moeite van af kom. Steeds weer door het oog van de naald

Maicol

Ik lees wel vaker dat mensen moeite hebben met ghb nemen en een volle maag.
Maar voor mij is het heel simpel, ik neem voor dat ik ga eten mijn dosis in en een uurtje later weer.
En dan is er niks aan de hand en ga gewoon lekker.
Ik wil na elke 3 buisjes sws wat eten dan ga je veel lekkerder. Dan heeft je maag iets om het te verwerken.
Als je lang aan de g bent en je bakt vlees in boter dan voel je echt dat je maag dat nodig heeft.
Of gebakken eieren ook in de boter.
Dan voel ik me even anders en daarna ga ik weer heerlijk.
Het gaat er niet zozeer om dat mensen er moeite mee hebben. Het is simpelweg een feit dat als er eten in je maag zit, dat de ghb zich daarmee mengt en mee gaat in je spijsverteringssysteem, waardoor je lever er uiteindelijk ook mee te maken krijgt. Voor de mensen die afkicken, is het "volbunkeren 3 maal daags gewoon een stok achter de deur, omdat je weet dat je pas na 4 uur weer een dosis kan nemen. Meestal kom je er dan ook achter dat je (bij verslaving) ook niet echt zonodig om de 2.5 uur weer een dosis nodig hebt omdat je je simpelweg een beetje neerslachtiger voelt. De afkick verschijnselen worden niet vaak afgewacht. Het is lastig, maar als je echt wil afkicken zou ik een goeie dosis nemen en eens kijken of je iets gaat vernemen wat je nog nooit vernam, zoals intens beginnen te zweten, schimmen zien, hartkloppingen in rust boven de 140bpm en een bloeddruk van 180 over 110 (ja ik heb een bloeddruk meter gekocht om mijn verslaving in de smiezen te houden). Door dit principe aan te houden ben ik van 6 ml per uur naar 2.5 ml per 4 uur gegaan. Ik denk dat ik nog maar even een maaltijd tomaten, banaan en noten extra er tussen ga voegen voor een extra dosis wat ik kan laten staan. :)

Bovenaan