Als je a Ann et afkicken bent is het belangrijk dat je veel en gezond eet. Maar je moet toch je dosis ghb tot je nemen. Op een volle maag is dat geen optie. Dan rest er maar 1 ding, en dat is rectale toediening. Ik heb het nog nooit geprobeerd, maar voor jullie zal ik het nou even doen op mijn volle maag. Ik ben aan het afkicken thuis, en ik merkte al snel dat door niet te eten, omdat ik iedere keer rekening moest houden met de volgende dosis, ik het eten verslaterde. Dat is niet bevorderlijk voor je afkick proces. Je hebt simpelweg je voeding hard nodig, vooral als je afkick! Veel bananen voor je endorfine, veel vis voor je omega 3 vetzuren, en veel groente en vezels, zoals zilvervliesrijst en volkoren pasta, en niet te vergeten, kwark! Je nieren slaan ghb op en die ga je onderin je rug voelen. Voor mensen die dus nog een tijdje afhankelijk zijn van zo'n 30 ml per dag, kan het 't verschil uitmaken tussen wel of niet goed afkicken. Anaal ghb toedienen lijkt me daarom een hele terechte vraag om daar professionele informatie over in te winnen. Hierbij dus ook mijn verzoek, als er iemand is die daar meer van weet, graag info!! Groetjes!!