ghb meedoen op reis

Azraël

Belezen gebruiker
Hi,

ik ga binnenkort nr Turkije en zou zo'n klein beetje 30 a 50 ml willen meedoen. Ik ga via NL.

Heeft er iemand dit al gedaan? Kunnen ze je koffer scannen? Ik zou 't in een fles shampo of lenzenstof doen.

Graag snel reactie, k vertrek morgen :sunglasses:

hayang

Newbie
In turkije hangen ze je bij wijze van spreken op als je al een halve gram wiet bij je hebt.
Of ze hakken je vingers eraf ofzo ik zou het echt maar thuis laten!!!! :openmouth:

Psykaholik

Wijs gebruiker
hayang zei:
In turkije hangen ze je bij wijze van spreken op als je al een halve gram wiet bij je hebt.
Of ze hakken je vingers eraf ofzo ik zou het echt maar thuis laten!!!! :openmouth:
idd raad iedereen aan voor het nergens meer mee naar toe te nemen.
maaar zeker niet naar een niet europees land.

caatje

Badass junkie
t is ook niet zo dat het altijd mis gaat, maar voor hetzelfde geld ga je wel voor de bijl. kijk maar naar schranz

A

Anonymous

Gast
2 jaar terug had ik een gram wiet mee in een reisbus genomen naar spanke. ik had het in een klein tasje in de bagagerekken gedaan 2 meter van me vandaan, maar we konden doorrijden bij de grens, als ik dat eerder had geweten..

c&m

Belezen gebruiker
BobG zei:
2 jaar terug had ik een gram wiet mee in een reisbus genomen naar spanke. ik had het in een klein tasje in de bagagerekken gedaan 2 meter van me vandaan, maar we konden doorrijden bij de grens, als ik dat eerder had geweten..

ja en dan vorig jaar ofzo ..10 gram wiet mee in een tasje met de bus en dan lekker gepakt worden ....dan denk je ...had ik het nu maar niet gedaan .....toch :grin: :wink:

Mr Sossa

Experimenterende gebruiker
ben net trug van turkije en was me aan ergeren dat ik niks mee had genomen want geen controles geweest...
maar er is altijd n risico natuurlijk..
ik denk gewoon flesje cola in handbagage ofzo..
ghb is toch doorzichtig en valt echt niet op..
ik heb ook steeds mn eigen flesjes enzo bij me gehad en die werden echt niet gecontroleerd..

grtz

Psykaholik

Wijs gebruiker
caatje zei:
t is ook niet zo dat het altijd mis gaat, maar voor hetzelfde geld ga je wel voor de bijl. kijk maar naar schranz
jep idd.
en geloof me maar plezant is het nie.
en je krijgt de 3de dag toen ik daar zat voor de rechter van vooronderzoek moest komen en besliste dat ik daar moest blijven.
en nog minder dat je direct erna van je advocaat te horen krijgt dat de straffen daar normaal gezien 6 tot 20 jaar zijn.
dan spookt er wel even vanal door je kop.
de gevangenen zijden ook zolang moet je hier nooit nie blijven maar iedereen schatte toch 6 a 7 maanden.
heb echt vet veel geluk gehad dat ik er (maar) 20 dagen gezeten heb.

c&m

Belezen gebruiker
Mr Sossa zei:
ben net trug van turkije en was me aan ergeren dat ik niks mee had genomen want geen controles geweest...
maar er is altijd n risico natuurlijk..
ik denk gewoon flesje cola in handbagage ofzo..
ghb is toch doorzichtig en valt echt niet op..
ik heb ook steeds mn eigen flesjes enzo bij me gehad en die werden echt niet gecontroleerd..

grtz

nou wij zijn ook net een paar weekjes terug maare die gezichten al bij de eerste controlle ...brrr om kippevel van te krijgen .....

nutsss

Wijs gebruiker
tsja aan de andere kant is GHB denk ik wel de makkelijkste drugs om mee te nemen. Inderdaad in een of ander flesje of mixen met cola dat moet wel lukken. Het gaat niet om liters.

GHB honden heb ik ook nog nooit van gehoord.

Ik heb vorig jaar 1 grammetje speed meegenomen naar Kreta. Onder mn inlegzooltje van mn schoen geplakt in een sealtje. Een vriend van me heeft speed meegenomen gewoon los gepoederd in zn broekzak!

A

Anonymous

Gast
c&m zei:
BobG zei:

ja en dan vorig jaar ofzo ..10 gram wiet mee in een tasje met de bus en dan lekker gepakt worden ....dan denk je ...had ik het nu maar niet gedaan .....toch :grin: :wink:

Denk je dat de douane iedereen gaat ondervragen over dat tasje? Niemand ziet toch wat..

Psykaholik

Wijs gebruiker
nutsss zei:
tsja aan de andere kant is GHB denk ik wel de makkelijkste drugs om mee te nemen. Inderdaad in een of ander flesje of mixen met cola dat moet wel lukken. Het gaat niet om liters.

GHB honden heb ik ook nog nooit van gehoord.

Ik heb vorig jaar 1 grammetje speed meegenomen naar Kreta. Onder mn inlegzooltje van mn schoen geplakt in een sealtje. Een vriend van me heeft speed meegenomen gewoon los gepoederd in zn broekzak!
ja bij mij hebben ze de ghb (gelukkig genoeg) ook niet gevonden.
had het hier in gedaan

tuurlijk eerst wel perfect uitgespoeld.
en handig in gebruik per keer dat je er op duwt komt er juist 1ml uit.

Azraël

Belezen gebruiker
hoi all,

ben pas terug van Turkije; hier dan het verslag.. 'k Heb er een beetje meegenomen en in een lenzenvloeistofflesje gedaan. Uiteraard eerst uitgewassen. Dit flesje stak ik in mijn toiletzak in mijn reiskoffer.

We hebben (zijn?) gevlogen via Rotterdam. Je gaat dus naar de check-in; je toont je tickets, zet je koffer op de rolband en floep daar gaat je koffer.. 0,0 controle.

Echter.. welke stommeriken zeiden dat je dat in je handbagage moet meenemen?! Daar word je pas gecontroleerd! Je bagage gaat door een scanner en je moet door een metaaldetector. Dus in mijn handbagage zou ik het zeker niet meedoen..

Op de luchthaven van Bodrum haal je je koffer van de rolband en floep je ghb is in Turkije; zo gemakkelijk gaat dat. Geen honden, geen controle niks..

In het begin durfde ik het niet meenemen bij 't uitgaan, maar na een tijdje wel. Ik deed het gewoon in zo'n hotelzeepflesje (lijkt op flugelflesje). We gingen naar halikarnas, de grote openluchtdisco van Bodrum. Bij iedere disco word je gefouilleerd trouwens! Ik had vergeten te verstoppen en dat flesje stak gewoon in mijn zak. Toen werd ik wel even zenuwachtig! Maar die Turk voelde gewoon wat overal maar ik mocht gewoon doorlopen...

De Turken kennen dat daar echt niet! Op 't strand zaten een paar Turken en we hebben het hun gegeven. We moesten zelf even proeven want ze vertrouwden het niet. Pillen en hasjies kennen ze daar wel..

Daarenboven zijn de Turken echte dieven en afzetters! Ze zien de toeristen als vuil die mr veel moeten betalen voor alles! Pas goed op met geld en Turken!!

Conclusie.. it's very safe to take g with you to Turkey

c&m

Belezen gebruiker
vertel mij wat !!

wij gingen 1 uit eten in het plaatsje kemer en moesten later afrekenen 120,- ik zei ..ja lire ..nee zei die vent euro ...ik zei jaaa daggg ..alles werd erij gehaald de kaart alles ..bleek nou ik had gamba`s genomen 5 stuks en tjsa die stonden niet op de kaart he ...dus ik heb gewoon gamba`s gegeten voor 10tje per stuk !! goeie les voor de volgende x

maare heeeeeellllll link wat je gedaan heb !!!!!
doe je het de volgende x zeker weer ?? maar dan ietjses meer ???? verkeerd hoor en vooral naar zo`n land ..stel je voor ..brrrrr

Azraël

Belezen gebruiker
c&m zei:
vertel mij wat !!

wij gingen 1 uit eten in het plaatsje kemer en moesten later afrekenen 120,- ik zei ..ja lire ..nee zei die vent euro ...ik zei jaaa daggg ..alles werd erij gehaald de kaart alles ..bleek nou ik had gamba`s genomen 5 stuks en tjsa die stonden niet op de kaart he ...dus ik heb gewoon gamba`s gegeten voor 10tje per stuk !! goeie les voor de volgende x

doe je het de volgende x zeker weer ?? maar dan ietjses meer ???? verkeerd hoor en vooral naar zo`n land ..stel je voor ..brrrrr

rofl :grin: idd. de vuile Turken, je moet echt opletten ze zetten je af waar je bijstaat!! Ik kan hier 'n paar voorbeelden typen als iemand 't vraagt..

Tja, 'k ga niet meer terug naar dat land, dus... Ik zou het iedere keer meenemen op die manier op reis. Heel kleine kans dat ze dat gaan vinden hoor..

Psykaholik

Wijs gebruiker
Azraël zei:
c&m zei:
vertel mij wat !!

rofl :grin: idd. de vuile Turken, je moet echt opletten ze zetten je af waar je bijstaat!! Ik kan hier 'n paar voorbeelden typen als iemand 't vraagt..

Tja, 'k ga niet meer terug naar dat land, dus... Ik zou het iedere keer meenemen op die manier op reis. Heel kleine kans dat ze dat gaan vinden hoor..
idd heel kleine kans.
maar de kans is er zeker, kijk maar naar mij!

zommes

Badass junkie
Eh..

DERTIG MILLILITER GHB

Turkije is misschien nog wat strenger qua wetten en de gevangenissen daar zijn niet schweet, maar ze gaan je echt niet opsluiten voor zo'n ontzettend geringe hoeveelheid.

Iedereen die dat serieus gelooft, leeft in een fantasie wereld die nog lomper is dan sommige Hollywoods films doen impliceren.

Psykaholik

Wijs gebruiker
zommes zei:
Eh..

DERTIG MILLILITER GHB

Turkije is misschien nog wat strenger qua wetten en de gevangenissen daar zijn niet schweet, maar ze gaan je echt niet opsluiten voor zo'n ontzettend geringe hoeveelheid.

Iedereen die dat serieus gelooft, leeft in een fantasie wereld die nog lomper is dan sommige Hollywoods films doen impliceren.

pas maar heel goed op.
daar in italie zat er ene in de gevangenis voor 1 gram coke (was wel 2de keer da hij gepakt was, eerste keer was hij gepakt met 3 gram) die kerel had gewoonweg een gevangenisstraf van 2 jaar en 8 maanden.

Bovenaan