jah dat is de goeie raad die ik u ook maar ga geven.c&m zei:lees dit eens !!!!
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=3999
en dit gaat over `n EU land ...denk eens na om in turkije in de gevangenis zitten .........
je bent niet wijs als je dit meeneemt !! laat het lekker in je koelkast staan en gebruik het als je weer thuis bent !!
idd raad iedereen aan voor het nergens meer mee naar toe te nemen.hayang zei:In turkije hangen ze je bij wijze van spreken op als je al een halve gram wiet bij je hebt.
Of ze hakken je vingers eraf ofzo ik zou het echt maar thuis laten!!!!![]()
BobG zei:2 jaar terug had ik een gram wiet mee in een reisbus genomen naar spanke. ik had het in een klein tasje in de bagagerekken gedaan 2 meter van me vandaan, maar we konden doorrijden bij de grens, als ik dat eerder had geweten..
jep idd.caatje zei:t is ook niet zo dat het altijd mis gaat, maar voor hetzelfde geld ga je wel voor de bijl. kijk maar naar schranz
Mr Sossa zei:ben net trug van turkije en was me aan ergeren dat ik niks mee had genomen want geen controles geweest...
maar er is altijd n risico natuurlijk..
ik denk gewoon flesje cola in handbagage ofzo..
ghb is toch doorzichtig en valt echt niet op..
ik heb ook steeds mn eigen flesjes enzo bij me gehad en die werden echt niet gecontroleerd..
grtz
c&m zei:BobG zei:2 jaar terug had ik een gram wiet mee in een reisbus genomen naar spanke. ik had het in een klein tasje in de bagagerekken gedaan 2 meter van me vandaan, maar we konden doorrijden bij de grens, als ik dat eerder had geweten..
ja en dan vorig jaar ofzo ..10 gram wiet mee in een tasje met de bus en dan lekker gepakt worden ....dan denk je ...had ik het nu maar niet gedaan .....toch![]()
![]()
ja bij mij hebben ze de ghb (gelukkig genoeg) ook niet gevonden.nutsss zei:tsja aan de andere kant is GHB denk ik wel de makkelijkste drugs om mee te nemen. Inderdaad in een of ander flesje of mixen met cola dat moet wel lukken. Het gaat niet om liters.
GHB honden heb ik ook nog nooit van gehoord.
Ik heb vorig jaar 1 grammetje speed meegenomen naar Kreta. Onder mn inlegzooltje van mn schoen geplakt in een sealtje. Een vriend van me heeft speed meegenomen gewoon los gepoederd in zn broekzak!
c&m zei:vertel mij wat !!
wij gingen 1 uit eten in het plaatsje kemer en moesten later afrekenen 120,- ik zei ..ja lire ..nee zei die vent euro ...ik zei jaaa daggg ..alles werd erij gehaald de kaart alles ..bleek nou ik had gamba`s genomen 5 stuks en tjsa die stonden niet op de kaart he ...dus ik heb gewoon gamba`s gegeten voor 10tje per stuk !! goeie les voor de volgende x
maare heeeeeellllll link wat je gedaan heb !!!!!
doe je het de volgende x zeker weer ?? maar dan ietjses meer ???? verkeerd hoor en vooral naar zo`n land ..stel je voor ..brrrrr
idd heel kleine kans.Azraël zei:c&m zei:vertel mij wat !!
wij gingen 1 uit eten in het plaatsje kemer en moesten later afrekenen 120,- ik zei ..ja lire ..nee zei die vent euro ...ik zei jaaa daggg ..alles werd erij gehaald de kaart alles ..bleek nou ik had gamba`s genomen 5 stuks en tjsa die stonden niet op de kaart he ...dus ik heb gewoon gamba`s gegeten voor 10tje per stuk !! goeie les voor de volgende x
maare heeeeeellllll link wat je gedaan heb !!!!!
doe je het de volgende x zeker weer ?? maar dan ietjses meer ???? verkeerd hoor en vooral naar zo`n land ..stel je voor ..brrrrr
roflidd. de vuile Turken, je moet echt opletten ze zetten je af waar je bijstaat!! Ik kan hier 'n paar voorbeelden typen als iemand 't vraagt..
Tja, 'k ga niet meer terug naar dat land, dus... Ik zou het iedere keer meenemen op die manier op reis. Heel kleine kans dat ze dat gaan vinden hoor..
zommes zei:Eh..
DERTIG MILLILITER GHB
Turkije is misschien nog wat strenger qua wetten en de gevangenissen daar zijn niet schweet, maar ze gaan je echt niet opsluiten voor zo'n ontzettend geringe hoeveelheid.
Iedereen die dat serieus gelooft, leeft in een fantasie wereld die nog lomper is dan sommige Hollywoods films doen impliceren.