GHB en XTC

ADutchNightmare

Experimenterende gebruiker
Ik had wat vragen over deze combinatie.
Ik wil beginnen met G in de bus op weg naar duitsland.
Als ik daar ben is het (hopelijk) wel uitgewerkt.

Nadat ik binnen ben en het uitgewerkt is wil ik weer G nemen tot ik dat ook bijna niet meer voel, uurtje of 8.

Daarna is het de vraag, of eerst weer xtc of eerst beginnen met G?

Dit is ook gelijk de laatste portie G die ik dan neem, vanaf dan zal ik alleen maar xtc doen.

Ik snap ook nog niet hoeveel van het doseren. Bijvoorbeeld vorige zaterdag. Had om 22:45 5ml genomen, om 23:15 voelde ik dit echt super goed. Nog 2 biertjes bij gedronken. Echt om 00:30 voelde ik er niet zo heel veel meer van. Voelde me niet helemaal nuchter nog.

Toen om 02:30 weer 5ml genomen en voelde ik het minder goed dan die 1ste dosis.

Iemand hier een verklaring voor?

Paperplane.

Wijs gebruiker
Laat je ghb testen, 5ml pure is genoeg om de meeste mensen slaperig te maken, zulke doseringen, al helemaal in de bus of op een feest is vragen om problemen. Ik nam in mijn rave-tijden vaak wel een lage dosis G (1-,1,5g) bij mn mdma, een kwartiertje na inname, Euforischer dan mdma alleen, en ik nam misschien totaal 2-3g GHB over een hele nacht. Het werkt ook redelijk anxilotisch, bij mdma heb ik soms een beetje een edgy/overstimulated gevoel, ghb ontspant niet alleen je spieren, maar neemt ook mentale symptomen van stress/angst weg. Het synergiseerd prima naar mijn mening. Het enige is dat ik er niet echt bij kan blowen, omdat Ghb+blowen bij mij resulteerd in moe/slapen, ookal heb ik er MDMA bij op.

Test je ghb, hou het veilig,
Peace,

Bovenaan