GHB DODELIJK

snuggz

Newbie
gea gebruik ik al een paar jaar eens in de paar maanden en het is wel link spul omdat de dosering moeilijk is te bepalen als je iets te veel neemt ga je al snel oud en kan je bv je tong inslikken, daarom moet je dan iemand op zijn zij leggen. de meeste ongelukken met GHB gebeuren doordat het grbuikt wordt in combi met andere drugs...
echter dat GHB verslavend zou zijn heb ik nog niet eerder gehoord.

Psykaholik

Wijs gebruiker
TeQ zei:
Heb GHB 2 keer gehad ook, en ben het helemaal eens met wat de persoon boven me zegt.

Vind het echt niets aan, en zeker voor zo'n waardeloos effect het risico al helemaal niet waard.
Bovendien zit het feit dat je er zo makkelijk mee kunt overdoseren me ook helemaal niet lekker.

Was voor mij 2 keer en nooit weer.
welk risico ?????
hou u aan de regels en er gebeurt just niks.
pak gewoon 4ml en zuip er geen alcohol bij.

TeQ

Bewuste gebruiker
schranziewanzie zei:
TeQ zei:
Heb GHB 2 keer gehad ook, en ben het helemaal eens met wat de persoon boven me zegt.

Vind het echt niets aan, en zeker voor zo'n waardeloos effect het risico al helemaal niet waard.
Bovendien zit het feit dat je er zo makkelijk mee kunt overdoseren me ook helemaal niet lekker.

Was voor mij 2 keer en nooit weer.
welk risico ?????
hou u aan de regels en er gebeurt just niks.
pak gewoon 4ml en zuip er geen alcohol bij.

Klopt... maar altijd een mooi maat-dingetje heb je niet. Uiteraard valt hier wel een oplossing voor te vinden. Neemt niet weg dat er altijd een risico aan verbonden is.
Bovendien vind ik het toch geen reet aan, drink liever juist wel alcohol en neem geen GHB, beleef ik zelf meer plezier aan.

Als ik wat drugs wil gebruiken tijdens het uitgaan ofzo pak ik liever iets anders.

ThunderBunny

Belezen gebruiker
Klopt... maar altijd een mooi maat-dingetje heb je niet. Uiteraard valt hier wel een oplossing voor te vinden. Neemt niet weg dat er altijd een risico aan verbonden is.
Bovendien vind ik het toch geen reet aan, drink liever juist wel alcohol en neem geen GHB, beleef ik zelf meer plezier aan.

Als ik wat drugs wil gebruiken tijdens het uitgaan ofzo pak ik liever iets anders.[quote/]
En of je mooie dingen hebt om het fijn te doseren
ik gebruik altijd een spuitje om de gea te doseren en dat kan ik tot op de ml precies!

Ik kan ook niet snappen dat als je in een disco staat je je gaat volgooien met narcose middelen dan wil je tenminste ik veel energie hebben en niet het tegenovergestelde. en ja is of of of gea of zuipen heb het 2 weken voorzichtig gecombineert om te kijken wat het voor een effect geeft.
en kan zeggen de combi gea en alcohol is bagger geeft een kut effect.
Thuis lekker een gea pakken en dan lekker vrijen is wat anders en dan is gea ook heerlijk zelf gebruik ik het bij andere gelegenheden niet.

maare we gaan wel off topic nu :flushed:

Solidius

Badass junkie
^ Die spuitjes zijn verkrijgbaar bij de apotheek voor wie er een wil aanschaffen.

Ik gebruik ook weleens recreatief GHB, maar steeds een klein beetje en wacht dan af 'hoe ik me voel', dat lijkt vrij normaal toch? Niet dus. De dood van Ali's nageslacht is helaas het perfecte voorbeeld van iemand die zonder enig besef van hoeveelheid en fatale dosering heeft gehandeld, zonde.

ThunderBunny

Belezen gebruiker
EN dat is dus iets wat we niet weten en wat de ouders blijk baar ook niet weten.
lijkt mij dat als je zo lang gebruikt endat de hele dag door dat je dan voor je zelf heel erg goed weet wat de iedale dosis is bij mij is die rond de 5,5 ml als 4 ml neem dan merk ik er vrij weinig maar 5,5 dan zit ik net onder de grens van niet in slaap willen vallen om echt de goede dosis te hebben zoals het hoort heb ik 6 nodig maar dat vind ik niet lekker als het gevoel van willen slapenen er tegen moetten vechten niks daarom ga ik net onder die grens zitten.
Maar we weten er eigenlijk nog veel te weinig om te er wat over te zeggen wie weet heeft hij een normale dosis genomen en is het toch vet fout gegaan met als gevolg een jongen dood 2 mensen die ziels veel van hem hielden zitten nu met een groot gat en heel veel stilte en leegte.
en dan niet eens pratend over familie en zijn vrienden.
ik heb zelf al wat begrafenissen gehad mijn vader is 3 jaar geleden in mijn armen gestorven ik weet dus wat het is. plus het is altijd zonde dat een jong persoon sterft die heeft zijn hele leven nog voor zich wat ik er op uit kanmaken moest zijn leven eigenlijk nog gaan beginnen.
en ik vondt het best wel en nu druk ik me voorzichtig uit heel irrtant dat je de drug wilt verdedigen ok niets mis mee maar maak dan een goed door dachte zin en laat het er bij ga dan ook niet reageren op anderd je hebt je zegje immers gedaan.
wij weten ook wel dat drugs slecht is maar als je het goed en verstandig gebruikt er weinig mis kan gaan .dus dat door drammen heeft geen zin en komt denk ik kwetsend over neem aan dat dat nu niet de bedoeling.
ik ben zelfs blij dat ze het gepost hebben en ja ook hun hadden het wat beter kunnen opsrijven maar heb resect voor elkaar.
kibbelen schiet niets op en is zinloos.

:openmouth: :confused: damm wat ben ik weer profetisch bezig :flushed: :flushed: :flushed: :flushed:
PS. for give me

Geep

Newbie
Gecondoleerd ...

En Ghb ken op den duur lichamelijk & geestelijk verslavend worden volgens wetenschappers uit de VS en in de praktijk ook wel eens te zien ...

Het grote probleem bij ghb is dat veel mensen geen grenzen hebben en niet dat ze elke dag een beetje nemen

Heb zelf laatst ook op IC gelegen na 3 flugels maar ik had nog geluk gehad...

boels

Belezen gebruiker
ten eerste gecondoleerd

MAAAR....

ik wil ook zegen dat da nu eenmaal soms het risico is dat ge zelf neemt

... gebruiken toch al 6 jaar ghb en niemand van ... MOET ghb gebruiken omda ze da nodig hebe, ... doen soms weekends zonder dus lichamelijke verslaving kan ik moeilijk aan nemen, maar als ge het dagelijks gebruikt kan er inderdaad lichamelijke verslaving optreden waardoor ge gaat zweten, rillingen krijgen, slapeloosheid en dergeljke

Ali zei:
Niet om de wereld te verbeteren maar ik hoop dat mensen zich gaan afvragen of dit het allemaal waard is!

... vraagd da zich da soms ook af, mor dan is het weekend in aantocht en verdwijnen die zorgen stillekes en als ... ghb binne heeft is het het allemaal waard ja...

u zoon heft 9 op 10 slecht spul gekregen of wist zen eige grens niet

drugs is ongezond, da wil ik niet afweren, maar alles in deze wereld is gevaarlijk en ongezond geworden, zelfs de lucht is al ongezond en kankerverwekkend geworden...

Azraël

Belezen gebruiker
Innige deelneming, Ali.

Ik vind het een goede beslissing dat je hier een topic aanmaakt. In ieder geval open je mijn ogen. Zelf gebruik ik al zo'n 3 jaar GHB waarvan 't laatste jaar meer, dat is dan elk weekend of om de 2 of 3 weekends.
En inderdaad over de langetermijneffecten staat nog niets bekend. Dat je er nier- en leverproblemen kan door krijgen wist ik zelfs niet.

Ik kan niet zeggen dat mijn lichaam GHB nodig heeft, anders zou m'n lichaam het elke dag nodig hebben. Moeilijk te begrijpen dat zoiets kan, maar het gebeurt toch.
Wel is de drug geestelijk verslavend. Gewoon om je relax te voelen en wat zelfvertrouwen te geven (net zoals alcohol) is de reden dat ik het neem.
De reden dat ik wil stoppen is zoals 'Geep' hieronder stelde is dat ik mijn eigen grens niet ken. Ik overdoseer wel dikwijls met alle gevolgen vandien.. in slaap vallen, echt heel onozel en dom gedrag, aggressief gedrag... echt wel beschamend soms..

Nu ik dit lees, geeft dit me meer moed om eraf te blijven! Sterkte Ali!

@Limbabwe> wat zijn de bijwerkingen waarover je het hebt?

kwezel

Experimenterende gebruiker
ik zit zelf ook al een jaartje of 2 aan de ghb. ik weet het nu iets verstandiger te gebruiken maar ik heb 2 keer in het ziekenhuis gelegen vanwege een overdosis.. halve liters gb halen en in 1,5 week opdrinken, nou geloof me maar dat er dan tolerantie bij komt kijken hoor! het gevoel zoals dat hoort krijg je dan gewoon niet meer met als gevolg dat je dus meer in gaat nemen. en als je teveel gea ophebt dan ga je gewoon nokkie, want daar went je lichaam dus niet aan.. ik heb soms een dosis van 10 ml genomen (pure ghb) en gewoon bijna niks gevoeld (maar wel in slaap vallen achter mijn pc bijvoorbeeld)

nu doe ik het wat rustiger aan en kan ik er ook weer gewoon van genieten. maar feit blijft dat er wel zeker tolerantie optreed bij regelmatig gebruik met alle gevaren van dien! ik dronk binnen een uur 20 ml. van dat spul weg en dat kan echt gevaarlijk zijn..

my 2 cents..

Azraël

Belezen gebruiker
Kan ik alleen maar bevestigen... je voelt 'niets'; of je voelt je toch niet meer zo happy.. maar je valt wel in slaap..
Tolerantie is er zeer zeker!

berbe

Bewuste gebruiker
ghb geeft zeker wel tollerantie
als je dagelijks gebruikt gaat de hoeveel heid je nodig hebt om bepaald effect te krijge zeker wel omhoog

ik heb een ex verslaafde nonkel
heeft het zowat 4 jaar dag in dag uit gebruikt same met speed

phranz

Newbie
Bal0n zei:
Het is allemaal goed bedoeld hoor.. Ik snap ook wel dat het vreselijk moet zijn voor een ouder, echter moet niet het verkeerde beeld worden geschetst.

vrees dat je het toch onderschat, tuurlijk als je slechts af en toe g gebruikt is er weinig aan de hand, maar we hebben het nu over mensen die eraan verslaafd zijn.

het is dan echt wel levensgevaarlijk

berbe

Bewuste gebruiker
Psykaholik zei:
spacekonijn zei:
Bal0n zei:
Er ontwikkelt geen tolerantie bij GHB..
zeker weten? de eerste keren werd ik er veel misselijker van en ging ik ook een stuk harder.
of is dit gewoon dat je vertrouwd raakt met het gevoel?
denk eerlijk gezegd da je gewoon vertrouwd geraakt met het gevoel.
eerste keren weet je niet tegoei wat er gaat gebeuren he.
mja denk wel idd als je het iedere dag moet gaan gebruiken kan het toch bijna niet anders dan dat je een tolerantie opbouwt ????

ghb wekt wel degelijk tollerantie op

en ghb werkt ook echt wel hebberigheid op
je gaat meer neme dan je kan hebbe
en gat neer
dat is klote van drugs die traag op kome
iets wat je snuift voel je vrijwel meteen
dus beter ghb poeder hale dan mss

berbe

Bewuste gebruiker
Bal0n zei:
Lever- en nierproblemen door GHB, right.. Dat kan echt NOOIT door GHB gekokmen zijn. Als het door GHB zou komen dan zou ze sowieso lever- en nierproblemen krijgen door het eten van enkel zout..

ghb word afgebroke door de lever dus kan wel eh

ghb is een zuur merk je ook wel als je puur drinkt niet menge met je drankje

dat je gehemelte open ligt
dat doet het ook in je bloed
het is niet omdat je geen afkick krijgt van een drugs dat deze niet schadelijkk is eh

Mark1983

Newbie
Veel sterkte met het grote verlies :cry:

Maar waarschijnlijk heeft hy simpelweg TEveel genomen en is hij verkeerd geinformeerd.
Wat degene die hem heeft moeten informeren ZWAAR aan te rekenen valt want als je iets uit fatsoen doet is het de koper vertellen hoeveel je moet pakken en hoe lange tijd ertussen moet zitten voordat je ee 2e dopje mag pakken!

Normaal is 1dopje van een colafles de perfecte hoeveelheid die je kan pakken zonder risico.
En pas een 2e pakken na 2,5 uur minimaal!!!

Als je dat aanhoud kan er gegarandeerd niets gebeuren!!
En geloof me, ken veel mensen die het gebruiken/produceren en mijn ervaring is bij correct gebruik en dosering is er vrijwel geen risico.

ghb-freak

Newbie
hallo, ik gebruik dagelijks vloeikes eerst portie is iets van een 6 à 7 ml voor te beginnen en dan nog is een portie van 5ml en zo kom ik mijn avond door!! En in het weekend loopt dat al vlug op tot 25à 30 ml maar dat is dan wel van een uur of 8 tot 7 uur smorgens!! En je bouwt echt wel op!! maar heb nog nooit geen problemen gehad met men nieren of iets anders! groete

royallicious

Belezen gebruiker
ghb-freak zei:
hallo, ik gebruik dagelijks vloeikes eerst portie is iets van een 6 à 7 ml voor te beginnen en dan nog is een portie van 5ml en zo kom ik mijn avond door!! En in het weekend loopt dat al vlug op tot 25à 30 ml maar dat is dan wel van een uur of 8 tot 7 uur smorgens!! En je bouwt echt wel op!! maar heb nog nooit geen problemen gehad met men nieren of iets anders! groete
Ik snap de kick van deze drugs zowiezo niet echt, het is heel goedkoop en makkelijk zelf te maken.
Maar je kan gemakkelijk een overdosis nemen, heb het wel is gemaakt met wat vrienden.
Maar ben zelf nog niet op het punt beland waar ik kan zeggen laat ik is ghb proberen.
Ik heb net me eerste stap genomen (xtc) en ghb zal waarschijnlijk 1 van de laatste dingen zijn die ik ga proberen.

Laat ik even vooropstellen dat je bij GHB dus niet dood hoeft te gaan aan een overdosis. Ik weet niet hoe het met jullie zit maar je drinkt iets uit je gootsteenkastje, daar laat je je kind toch ook niet bij?!

GHB maakt je lichaam van binnenuit kapot. En afhankelijk van hoe vaak je gebruikt kun je met 3 a 4 jaar kapot zijn. Je hart trekt het niet meer of zoals bij iemand in mijn omgeving, bloedingen van binnenuit. Dat noemt de dokter dan 'een natuurlijke dood' en zo blijft deze informatie buiten de boeken. Zijn partner is gelukkig net op tijd afgekickt, onder volledige begeleiding. Het had weinig gescheeld of ook zij was er aan kapot gegaan. En dan hoor ik hier dat het niet verslavend is. Goh gek hoor, 2 mensen die ik ken, zwaar verslaafd aan GHB.

En ja alles lijkt tegenwoordig ongezond te zijn maar je hebt echt zelf in de hand hoe ongezond.

Osi`

Bewuste gebruiker
Drugs kunnen u eraan verslaafd maken, de mens ZELF zorgt ervoor, de DRUGS hebben het in zich om iemand verslaafd te maken.

Maar als ge zelf verstandig gebruikt, niet altijd en goed ziet en weet wat je doet, kun je daar zonder problemen mee omgaan, niet elke mens is dezelfde als uw overleden zoon die een verslaving heeft, een lange verslaving zo te zien.

En ook elke drugs is dodelijk, alcohol is dodelijk en verslavend, maar je kunt het drinken zonder verslaafd aan te worden en zonder dat het je dood maakt, dan kan dat ook met sommige drugs, onder andere GHB, Wiet, Alcohol. Deze zijn gewoon snelle verslaafmiddelen. (ALS JE VERSTANDIG GEBRUIKT)

Dus, Ali, gelieve niet te veralgemenen met uw zoon, ik weet dat dit verlies erg is, maar tis niet omdat uw zoon eraan overleden is, dat dat ook zo is voor alle mensen.

jasper

Wijs gebruiker
Osi` zei:
Drugs kunnen u eraan verslaafd maken, de mens ZELF zorgt ervoor, de DRUGS hebben het in zich om iemand verslaafd te maken.

de lichamelijke verslaving wordt toch eerder door drugs dan de mens vind ik.

maar net zoals zovelen hier betwijfel ik dat het enkel GHB geweest kan zijn. Van een overdosis GHB ga je niet direct dood maar eerder nok, combineer je dit dan met een andere drug zoals alcohol dan wordt het wel levensgevaarlijk

challenge

ik ken bodybuilders die dit dagelijks gebruiken.
die zeggen ook dat je bij normaal gebruik geen schade zal ondervinden.
maar een overdosis is zo beriekt.
zeker i.c.m andere drugs of alcohol.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
challenge zei:
ik ken bodybuilders die dit dagelijks gebruiken.
die zeggen ook dat je bij normaal gebruik geen schade zal ondervinden.
maar een overdosis is zo beriekt.
zeker i.c.m andere drugs of alcohol.

Waarom gebruiken bodybuilders het ?

davie

Wijs gebruiker
GHB zet groeihormoon af waardoor je spieropbouw krijgt. Ik had al in een ander topic onderstaande geplaatst. Is wel een interessant stukje.

davie zei:
Volgens NECEDO: GHB bevordert niet alleen de afgifte van groeihormoon, maar bevordert eveneens de afgifte van cortisol. Cortisol kun je beschouwen als de tegenhanger van groeihormoon en testosteron: Groeihormoon en testosteron bouwen op, cortisol breekt af. Cortisol wordt ook wel het 'stresshormoon' genoemd. Het komt vrij, als je lichaam denkt dat het over zoveel mogelijk energie moet beschikken. Cortisol vernietigt je spierweefsels, zodat ze kunnen worden omgezet in energie. De sterke toename van de hoeveelheid cortisol in je lichaam tijdens het gebruik van GHB maakt het praktisch onmogelijk dat je spieren groeien. Veel gebruikers vertellen, dat ze na een 'GHB-coma' barsten van de energie. Ze schrijven dat toe aan de afgifte van groeihormoon. Ze gaan er in de sportschool dan ook weer flink tegenaan. Al die energie komt echter uit afgebroken spierweefsels als gevolg van de toegenomen cortisol-afgifte tijdens de 'GHB-coma'. Kortom: Je kunt beter een ouderwets uiltje knappen om de afgifte van groeihormoon te stimuleren. Deze bron gaat er van uit dat GHB geen bevorderende werking heeft op je spiermassa. Deze werking van GHB op groeihormoon en cortisol wordt bevestigd door onze verslavingsarts. Echter ben ik mij ook bewust van het feit dat de meningen hierover uiteen lopen en zijn er ook beweringen dat bij lage doseringen GHB het groeihormoon de negatieve werking van cortisol (en prolactine) overtreft. De grens is vaag. In feite is het gewoon onduidelijk en niet goed onderzocht. Mijn mening in dit verhaal dat bij incidenteel gebruik ik er vanuit ga dat je je geen zorgen te maken over een negatieve invloed op je spiermassa.

Het werkt wel, maar niet optimaal door afgifte cortisol. GHB zou ook vocht vasthouden waardoor je uiteindelijk een bredere bouw kan krijgen.

rich28

Gecondoleerd,

Altijd triest dit soort dingen te horen.
Ik heb het ook een tijdje vaakgebruikt en 1 keer had ik teveel op...was geen prettige ervaring moet ik zeggen, je haalt nog maar net adem en stikt bijna in je eigen kots. Nou vind ik dit meer door mijn eigen domheid komen,dan dat het echt verslavend is. Het irri aan ghb is gewoon dat de ene week het veel sterker is dan de andere week, daar schuilt het gevaar in. De ene week voel je weinig na 10ml en de andere week ben je half tam. Van enige afhankelijkheid heb ik nooit van gemerkt, daar is de 'high'te zwak voor.
Daar schuilt hem denk ik ook een beetje het evaar in..je gaat niet echt uit je plaat bij g, dus neem je vaak wat extra's om toch nog wat te voelen en dat kan verkeerd uitpakken.

challenge

TimeKiller zei:
schijnt als anabool te werken

het is een hele gewilde drugs onder bodybuilders.
dit omdat het de spieren na het sporten goed kunnen rusten en dus groeien.
wel is de hoeveelheid vrij laag.

Ik lees erg veel over dit onderwerp en ik zal iedereen uit zijn "lijden" verlossen.(als je veilig en goed wilt afkicken zonder waanideeën, lichamelijke afkickverschijnselen enz....)

Er zijn 2 methodes om dit veilig en snel te doen (ik heb ook cold turkey geprobeerd maar dat is af te raden, dacht dat ik dood ging zag monsters enz..)

Methode 1: (afbouwen met hulp van GHB+alcohol als rekmiddel)
Je verlaagt je dosering met ongeveer 1/3 tot 1/2 van wat je normaal neemt en neemt je portie pas als je merkt dat het licht vager wordt en je een beetje begint te trillen een truuk die tijd te rekken is om gewoon een biertje of borrel te nemen, als je om de 4 uur GHB nam dan kan je dus de tijdspanne naar 7 tot 8 uur rekken met een of 2 alcholische drankjes. (Ikzelf gebruik deze truuk om binnen 1 tot 2 dagen af te kicken). Op deze manier zal je binnen 2 tot 3 dagen volledig zonder gevolgen afbouwen. Je kan dit ook zonder alcohol doen maar dan duurt het wat langer of je moet sterk in je schoenen staan

Methode 2: (alcohol methode)
Je koopt een fles wodka of andere sterke drank en parkeert de fles ghb op een moeilijk bereikbare plek. (De verleiding zal groot zijn maar het is gevaarlijk veel alcohol en ghb te nemen)
Vervolgens zuip je je helemaal klem, ook als je nooit alcohol drinkt werkt deze methode-->je wordt niet echt bezopen overigens maar slaapt wel goed! Ikzelf doseer die fles (een halve fles wodka meestal) in een tijdspanne van 12 uur. Door de alcohol zal je geen lichamelijke afkickverschijnselen hebben, (wel wordt het licht wat vager) ook de angstaanvallen enz. blijven uit. De volgende dag ben je ghb vrij, indie nodig zal een paar borrels je de dag doorhelpen maar je bent wel in 2 dagen klaar en vrij van ghb.

Do's and don't met ghb:
-Ga NOOIT blowen met ghb
-Neem NOOIT veel alcohol/andere dope en ghb tegelijk
-stop niet cold turkey als je veel gebruikt
-laat anderen je helpen als je stopt het liefst vrienden.
-luister niet naar artsen die je vol willen stoppen met pillen enz.
-laat je niet gek maken door verslavings klinieken
-mail me als je er niet uit komt

Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen, ik moet zeggen dat het ook mij tijd heeft gekost om uit te vogelen hoe je het beste kan afbouwen. Ikzelf prefereer methode 1 overigens maar methode 2 werkt goed om heel snel te stoppen.

Greetz en su6,
Alex ([email protected])

PS en gecondoleerd en ik hoop dat dit bericht mensen kan helpen!

Ik lees erg veel over dit onderwerp en ik zal iedereen uit zijn "lijden" verlossen.(als je veilig en goed wilt afkicken zonder waanideeën, lichamelijke afkickverschijnselen enz....)

Er zijn 2 methodes om dit veilig en snel te doen (ik heb ook cold turkey geprobeerd maar dat is af te raden, dacht dat ik dood ging zag monsters enz..)

Methode 1: (afbouwen met hulp van GHB+alcohol als rekmiddel)
Je verlaagt je dosering met ongeveer 1/3 tot 1/2 van wat je normaal neemt en neemt je portie pas als je merkt dat het licht vager wordt en je een beetje begint te trillen een truuk die tijd te rekken is om gewoon een biertje of borrel te nemen, als je om de 4 uur GHB nam dan kan je dus de tijdspanne naar 7 tot 8 uur rekken met een of 2 alcholische drankjes. (Ikzelf gebruik deze truuk om binnen 1 tot 2 dagen af te kicken). Op deze manier zal je binnen 2 tot 3 dagen volledig zonder gevolgen afbouwen. Je kan dit ook zonder alcohol doen maar dan duurt het wat langer of je moet sterk in je schoenen staan

Methode 2: (alcohol methode)
Je koopt een fles wodka of andere sterke drank en parkeert de fles ghb op een moeilijk bereikbare plek. (De verleiding zal groot zijn maar het is gevaarlijk veel alcohol en ghb te nemen)
Vervolgens zuip je je helemaal klem, ook als je nooit alcohol drinkt werkt deze methode-->je wordt niet echt bezopen overigens maar slaapt wel goed! Ikzelf doseer die fles (een halve fles wodka meestal) in een tijdspanne van 12 uur. Door de alcohol zal je geen lichamelijke afkickverschijnselen hebben, (wel wordt het licht wat vager) ook de angstaanvallen enz. blijven uit. De volgende dag ben je ghb vrij, indie nodig zal een paar borrels je de dag doorhelpen maar je bent wel in 2 dagen klaar en vrij van ghb.

Do's and don't met ghb:
-Ga NOOIT blowen met ghb
-Neem NOOIT veel alcohol/andere dope en ghb tegelijk
-stop niet cold turkey als je veel gebruikt
-laat anderen je helpen als je stopt het liefst vrienden.
-luister niet naar artsen die je vol willen stoppen met pillen enz.
-laat je niet gek maken door verslavings klinieken
-mail me als je er niet uit komt

Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen, ik moet zeggen dat het ook mij tijd heeft gekost om uit te vogelen hoe je het beste kan afbouwen. Ikzelf prefereer methode 1 overigens maar methode 2 werkt goed om heel snel te stoppen.

Greetz en su6,
Alex ([email protected])

PS en gecondoleerd en ik hoop dat dit bericht mensen kan helpen!

Ali

Mijn zoon en zijn vriendin waren bezig met afkicken met behulp van de artsen van het CAD Utrecht. Ze werden letterlijk volgestopt met Benzodiazepines, zoals oxacepam en flurazepam ( en nog veel meer).
Zoals je hebt kunnen lezen is dat bij mijn kind niet gelukt.
Na zijn overlijden is zijn vriendin wekenlang opgenomen geweest op de gesloten afdeling van een kliniek.
Ik weet niet wat de beste manier is, maar wees voorzichtig!

Bovenaan