GHB bewaren

QTarantino

Belezen gebruiker
Ik hoor dus van iedereen om mij heen dat het, het beste is om je G te bewaren in de koelkast. Is dit echt zo? Want ik heb het ook wel is een paar dagen op me kamer gehad en toen was er niks aan verandert.

SjitHeppens

Belezen gebruiker
Volgens mij niet nodig. Ik bewaar het niet in de koelkast, en het is nog nooit bedorven of zo. Zout is toch vanouds een conserveermiddel? Pekelvlees, haring, ansjovis...
Misschien vinden sommige mensen gekoelde GHB iets minder smerig smaken.

QTarantino

Belezen gebruiker
Ja dat dacht ik dus ook! Maar dacht dat het misschien kon stollen door de kamertemperatuur o.i.d. Maar die kans lijkt me erg klein. Bedankt voor je reactie.

d1g1tal1s

Belezen gebruiker
Ik heb het meestal in de koelkast staan, maar dat is niet nodig tenzij je het misschien heel erg lang wil gaan bewaren. chemische samenstelling veranderd nou eenmaal wat langzamer bij lage temperaturen, maar in hoeverre dat van belang is weet ik niet precies. volgens mij is het een vrij stabiel stofje. stollen doet het eerder als het in de koelkast staat. Ik heb de G meestal zo dat het bij koelkast temperatuur net niet meer stolt. Vergelijk het maar met keukenzout en water. In warm water kun je meer keukenzout oplossen. Koud water is eerder verzadigd, en dat veroorzaakt het stollen (kristalvorming)

joopxiv

Newbie
Ik bewaar het ook niet in de ijskast omdat deze gebruikt wordt door meerdere mensen en ik geen ongelukken wil. Mijn ervaring is dat als je alle spullen zorgvuldig schoon maakt en houdt, en er dus zo min mogelijk bacteriën bij kunnen komen, het prima bewaard kan worden op kamer temperatuur, wel liefst op donkere en koele plek.

Carlos123

Newbie
Als het goed is blijft GHB altijd houdbaar als je maar gedemineraliseerd water hebt gebruikt.
Anders kan er algenvorming voorkomen.
:wave:

=Mobius=

Newbie
Absoluut niet.
Bvb. Als je ph-waarde maar net boven de 7 zit kan hij na verloop van tijd terug naar gbl muteren
Voor het overige zie bijsluiter xyrem.

Bovenaan