Ghb afkick?

lp1992

Experimenterende gebruiker
Jammer genoeg woensdag weer de fout ingegaan. Wat speed en ghb gehaalt en weer gaan zitten. De speed heb ik gebruikt woensdag van 17:00 tot 01:00 snachts. Denk iets van 0.2 gram. De Ghb vele malen meer. Uiteindelijk kon ik niet meer slapen. En ben ik tot de volgende dag 23:00 wakker gebleven. Denk ik dat ik op 5ml per uur zat. En heb ik dus wel zon goede 100 ml in die tijd weggetikt. Vannacht met 3 tussen pozen wakker geworden. Trillend en onrustig. Toen 4ml bijgenomen. Om weer te slapen. Vsndaag ben ik redelijk rustig wakker geworden. Maar na een uur veranderde dit snel. Onrustig worden. Wat trillen. En koude handen? Als ik 4 ml bij neem woed het allemaal weer even beter. Vandaag maar even goed veel gegeten ook. Voor de woensdag had ik een paar dagen geen g gebruikt. Mijn vraag is of ik toch door deze idioot hoge dosering in korte tijd een afkick ervaar. Ik heb de speed gelijk masr de vullisbak in gegooit. Ik heb nog G. Oxazepam. En zolpidem. Hoe kan ik nu het best verder. En dan vooral rustig de nacht doorkomen

Spyro

DF-koning
Een steady dosis vinden zodat je geen rush ervaart, maar wel de ongemakkelijke afkick kunt vermijden.

Vanaf daar langzaam afbouwen en desnoods de laatste loodjes je Oxa inzetten.

Slechte nachten kunnen nog wel even aanhouden.

En absoluut geen speed nemen! Maakt alles erger kwa afkick.

lp1992

Nee. Ben er nu ook egt wel even klaar mee. De comedown na dit soort avonden word steers erger. En het gebeurt tog wel 2 a 3 keer in de week. Heb de afgelopen dagen ook van meerdere mensen gehoort dat het lijkt of ik heel erg afgevallen ben.

Ga er nu alles aan doen om even een tijdje nuchter door het leven te gaan. Ongemerkt is allemaal wat uit de hand gelopen. Maar het besef is er wel dat ik niet zo door moet gaan.

Die koude handen zijn wel een beetje een vaag iets. Dat heb ik nog niet eerder gehad

lp1992

Moer zeggen dat ik vannacht vrij goed doorkwam. Had om 20:30 me laatste dosis. Van 22:00 tot 06:00 redelijk doorgeslapen op zolpidem. Toen werd ik wel redelijk nerveus wakker. Toen weer dosis genomen. Redelijk geslapen nog even tot 10:00 zojuist weer een dosis genomen. Probeer de tussenpozen nu zolang mogenlijk te houden. En dan helemaal stoppen

N1987

Wat is het beste als je stopt met g?
Afbouwen tot je bijna op 0 zit of in 1x stoppen met hulp van phenibut?

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Wat is het beste als je stopt met g?
Afbouwen tot je bijna op 0 zit of in 1x stoppen met hulp van phenibut?
Ligt er aan hoe lang je aan zit.
Een beetje afbouwen is altijd beter.
Maar je kan met een hoge dosis phenibut altijd afbouwen.

N1987

Een kleine maand met wel tussenstops.
Waarvan wel de laatste 2,5 weken 24/7 helaas.

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Ja dat kan je opvangen met phenibut.
Ik zou het doen zo spoedig mogelijk.
En dan in een keer stoppen en overgaan.
Want je mag ze absoluut niet samen tegelijk nemen.

N1987

Heb het wel af en toe tegelijk genomen, ik denk zoon klein weekje dan af en toe.
Ik heb morgen van de dokter wel 20 temazepam en 20 lorazepam.
Moet ik na de phenibut over gaan op dat?
Hoeveel phenibut?, heb net 2gr op en vanochtend 1gr. Vanochtend wel met g op en laatste g was rond 17:00

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
3 gram phenibut is meer dan genoeg.
Neem daar echt geen ghb bij of slaapmiddelen.
Na 3 dagen puur alleen phenibut te hebben gebruikt ben je er vanaf.
Je kan daarna een benzo nemen meestal hoeft het geeneens.
Phenibut werkt 24 lang door dat weet je toch.

N1987

Ja klopt,
Maar ik doe wel vaker pheni met g of pammetjes door elkaar, soms weleens alle 3, wist niet dat dat zo slecht was, achteraf werkt het natuurlijk allemaal op dezelfde gaba🙈

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Je werkt jezelf alleen maar in de nesten..
Zo verliest elk ding individueel zijn eigen kracht.
En word jou verslaving alleen maar erger.
En alle 3 door elkaar? Heb je ook daadwerkelijk de kans dat je niet meer wakker word.
Je leest het wel vaker, vaak zwaar overdreven.
Maar alleen phenibut en Ghb kunnen daar al snel voor zorgen.

Echt een gevaarlijk spelletje....

N1987

Oh ik wist niet dat het zo erg was, ik dacht alleen dat de kans op out gaan groter werd.
Maar thnx voor de tip!

lijpveter

Newbie
Nou phenibut stelt bij mij alleen de afkick uit en zorgt echt niet dat ik ba de phenibut weer beter kan slapen. Koop baclofen werkt veel beter er tegen

N1987

Tja, das niet in handbereik, maar k zal is naar de dokter gaan, misschien krijg ik t mee.

N1987

Helpt lorazepam ook als je afkicks verschijnselen krijgt om wat rustiger te worden of val je dan gelijk in slaap?

L

Lid 153090

Gast
Ik heb vorig jaar een liter gekocht en ben er een maand mee toegekomen, van 3ml was ik keer op keer zwaar weg.

Heb er geen afkick van gehad, it's all in your head for a big part.

Brakka Mang

Badass junkie
GHB afbouwen tot onder 40ml per dag dan moet phenibut 5 4 3 deed het voor mij de laatste keer maar ik heb bijvoorbeeld nooit tril handjes gehad toch anderhalfjaar stevig gebruikt

Danny0531

Belezen gebruiker
GHB afbouwen tot onder 40ml per dag dan moet phenibut 5 4 3 deed het voor mij de laatste keer maar ik heb bijvoorbeeld nooit tril handjes gehad toch anderhalfjaar stevig gebruikt
Ik heb ooit ook bijna 2 jaar elke dag gebruikt alleen niet snachts en overdag als ik werken moest en kon er toen ook zo mee kappen de echte problemen komen pas als je 24 7 bezig gaat

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Nou phenibut stelt bij mij alleen de afkick uit en zorgt echt niet dat ik ba de phenibut weer beter kan slapen. Koop baclofen werkt veel beter er tegen
Je moet het ook 3 dagen nemen.
Als je 3 dagen heerlijk hebt geslapen dan heb je die cycles verbroken.

Anders moet je meer Phenibut nemen..

Bovenaan