GHB afkick vraagjes

J89

Experimenterende gebruiker
ja ik weet dat het zoveelste topic over ghbverslaving/afkicken is
maar ik kon de antwoorden die ik zoek niet vinden in het forum aangezien de meeste topics over mensen gaan die al jaren aan de g zitten

Ik heb vanaf donderdag tot aan dinsdag continu aan de ghb gezeten (om de 3 u, soms 2ml soms ook 4)

maar ik werd vannacht wakker, bezweet en met een heel ongemakkelijk gevoel, ik schrok hier best van.
In eerste instantie had ik 2 ml gedropt om verder te kunnen slapen.
maar toen ik sochtends wakker werd, besloot ik om niet te pakken, want het schiet niet op om continu in een roes te leven.
Nu heb ik dus last van afkickverschijnselen.
zweterige handjes, ongemakkelijk gevoel.. warm/koud
mijn vraag was, weet iemand hoelang dit ongeveer duurt?
mijn laatste dosis(2ml) was ongeveer 10 u geleden.
en nog 1 vraag, ik heb nog 1 dosis over.
ik ben misschien van plan om die in het weekend op een feest te gaan opmaken, maar als die dan uitgewerkt is, krijg ik dan die afkicksverschijnselen weer opnieuw? zo ja, hoelang is het het beste om geen g te doen, totdat het gewoon af en toe weer kan, zonder de afkicksverschijnselen.

BVD

Serenity

Badass junkie
Als ik jou was zou ik het voor een aantal weken, misschien wel zelfs langer niet doen. Verder heb ik er niet veel verstand van en ik hoop voor je dat een ander dit topic straks leest en je er meer over kan vertellen. Lees anders eventjes het topic van 'zuster'.

Hey,
Ik denk dat het voor iedereen anders is.
Ik zelf was 3 weken lang elke dag aan de g om de 3 uur 4 ml s'nachts wakker worden en niet meer kunnen slape Toen vond ik het wel welletjes
en dat was zondag. Dus ben zondag avond gestopt toen het laatste beetje op was.
Heb 1 dag maandag en zondag nacht zweethandjes gehad en een beetje een 'vaag'gevoel niet geslapen maar de dag erna voelde ik me wel weer goed heb ook nog gesport wel nog slecht geslapen dinsdag maar disndag avond paar biertjes gedronken toen kon ik lekker slapen
heb nu nergens last meer van
maar ja ik denk dus dat het bij iedereen verschillend is want ik lees ook dingen hier op het forum over mensen die nog geen week het gedaan hebben of alleen 1 weekend en dan al vet hart kloppingen kregen enzo
ik had zelf ook een topic geopend omdat ik me daar over wel zorgen maakte maar ja het viel dus allemaal reuze mee bij mij iig
groetjes

J89

oke bedankt voor het delen van je ervaring, het is ndertussen al wel ietsje minder geworden, maar ik ben echt bang dat ik dalijk de hele nacht niet slaap en morgen moet ik vroeg op naar stage.. :/
maarja goed questie van doorbijten dus.
helaas ben ik al een tijd gestopt met blowen anders had ik het wel geweten nu

nog meer mensen met advies?

Serenity

Badass junkie
Vroeg naar bed gaan, voordag je gaat slapen een hete douche nemen. Wordt je lekker soezelig van. Geen thee/koffie drinken, tenzij het speciale slaapthee is. Ook geen warme melk drinken. Als je wakker blijft liggen, blijf in bed liggen en lees een goed boek. Ga geen tv kijken of computeren, wordt je veel te actief van en slaap je dus alsnog niet.

EN bovenalles uiteraard van de ghb afblijven. Het is toch kankersmerig...

Ja dat denk ik ook.
ik kon ook echt nie slapen
Maar ook al kun je niet slapen toch kun je het beste op bed gaan liggen zoals serenity al zei want dan rust je lichaam teminste wel uit
en 1 nachtje niet slapen red je wel hoor :wink: ik moest ook werken de dag erna gewoon niet te druk maken misch paar biertjes drinken ( niet dat dat goed is) maar kun je misch wel wat beter van slapen ik word zelf namelijk vet duf van alchol drink ook nooit haha :)
maar als je je al zo zorgen maakt dan zou het ook wel kunnen dat je niet kan slapen omdat je teveel zorgen maakt
wat ook wel zou kunnen helpen is valeriaan of melatonine kun je gewoon bij de drogist kopen is nu al een beetje laat maar ja

nou welterusten voor strax en niet teveel willen want dan lukt het meestal al niet gewoon ontspannen

J89

Ja het is nu al een stuk minder, dat ongemakkelijke gevoel is nu weg iig.
maar mijn gevoel zegt dat ik inderdaad een slapeloze nacht tegemoet ga.
maarja inderdaad zoals je al zegt dat overleef ik wel, zal ook niet de eerste x zijn ofzo :wink:

die tip van die biertjes ga ik trouwens ook even proberen, ik drink namelijk ook nooit, omdat ik er normaal gesproken fokkin lam van word.

nja ik heb iig van geleerd, geen dagen g achterelkaar meer voor mij.
en ik had dan wsslijk nog meer heel lichtte afkicksverschijnselen en alleen die al waren flink klote

enigste waar ik bang voor ben is als ik weer een x g doe, dat ik dan al weer hetzelfde ga krijgen.. omdat me lichaam dus blijkbaar al hooked is geweest

maarja goed, sowieso even een tijdje niet meer.
bedankt voor de tips!

bloempjuh

Newbie
ik heb hier dus ook last precies hetzelfde maar ik heb 4 dagen niks gepakt en het gevoel gaat vanzelf weg doe je dagelijks dingen zoek afleiding bij mensen dat je niej de hele tijd aan potjes denkt dan voel je je elke dag iets beter alleen zou de eerste nacht kut inslaap komen dus maak je eitgen overdag lekker moe maar kijk uit dat je er dan over een paar dagen geen zin in krijgt want dat kreeg ik dus ook en ik heb er weer aan toe gegeven en heb weer hetzelfde maar ook als ik me linkerarm optil lichte steekjes bij me hart en ik krijg alleen afkickverschijnselen als ik sav0onds naar bed ga want ik weet gewoon dat ik niej kan slapen en lig me eigen gek te maken en kut om ALLEEN te zijn ongemakkelijk dus mesfchien maar overdag heb ik nergens last van dus pak ik ook niks echt heel raar!! hoeist nu met je?

J89

Nja ik was 2 dagen gestopt
daarna moest ik een hele zooi voor iemand regelen, hoefde die het opeens niet meer te hebben. fokkin idiote actie van mezelf..
toen heb ik weer gepakt en er weer een tijd aan gezeten, ben toevallig sinds vandaag net weer begonnen met het afkicken, heb ook niks meer in huis. en mijn vriendin (die weet van niks) is gelukkig nu net op vakantie en heb zelf ook 2 weken vrij, dus heb nu de tijd om het te laten bezinken.
ik heb ook wat temazepam geregeld voor het slapengaan, ik hoop dat het helpt.

maarja goed, nu moet het echt genoeg zijn met die zooi.
heb met mzelf afgesproken dat ik weer een x eentje pak op awakeningsfestival en dat is over 2 maanden fzo.
ghb word echt onderschat

Flugeltje

Wijs gebruiker
Als je een litertje naast je bed hebt staan maakt het er niet makkelijker op.

Bij mij lukt het wel aardig, ik ben mijn 5e week in gegaan dat ik in de week niets gebruik, terwijl het een half jaar dagelijks was

BigY

Ik zit al jaren aan de G, maar ik heb me al die tijd afgevraagd waarom mensen continue aan de G willen zitten. Ik vind het leuk om zo vlak voor het slapen even te trippen, maar de hele dag? :confused:

Desondanks zou ik er gewoon even mee stoppen.

J89

nou ik vond het juist chill om het overdag steeds te doen (energie, altijd vrolijk, zin om dingen te doen nzo, neuke, muziek luisteren, chillen, alles doen behalve belangrijke dingen :grin:) ipv voor het slapen, ik rook liever dan een hasjjointje fzo voor het slapen, want slapen onder de g is leuk, maar een goede nachtrust kan ik dan wel vergeten aangezien ik na 2 uur fzo dan weer wakker word en weer bij zou moeten nemen zou ik nog verder willen slapen

maarja op begevemoment ging de lol er vanaf en deed ik het meer om nog te kunnen functioneren enja dan schiet het al helemaal niet meer op

maar goed heb nu niet echt last meer van die afkicksverschijnselen
ga nu mijn 3e/4e nuchtere dag in.
ghb komt wel weer een x met leuk feestje fzo, ghb moet weer iets speciaals worden voor af en toe

Atropa

Bewuste gebruiker
Afkicks als zweten, koud voelen, onrustig, mentale saaiheid en vrijwel alle all andere verschijnselen dan hartkloppingen kunnen wel cold turkey worden bestreden. Al zal het wel buitengewoon ongemakkelijk voelen, het is een optie.

De kans is groot dat je behoorlijk moe bent maar niet kunt inslapen.

Bovenaan