GHB afbouwen

schijfje

Newbie
Ik heb jullie hulp nodig

Heb al contact met novadic maar kan daar pas over 2 a 3 maanden terecht... Nu wilde ik zelf al beginnen met afbouwen omdat ik merk dat mijn gebruik steeds erger wordt. Ik gebruik nu om de 2 a 3 uur 5ml GHB. Voor het slapen neem ik 7ml, dat is dan meestal genoeg voor ong 6 uur.

Zat eraan te denken om elke 2 dagen steeds 0.3ml minder te nemen, zou dit goed zijn of ga ik dan te snel?

Als er iemand tips heeft hoor ik ze graag! Wil zo echt niet meer verder en moet er zo snel mogelijk mee kappen want ik ga alleen maar meer gebruiken.

Fool

Badass junkie
Dat hangt van heel veel factoren af, maar je zult het waarschijnlijk zelf wel aanvoelen als je te snel gaat. Ik zou zeggen: probeer het eens en kijk wat het minderen met je doet! :)

Medic

Belezen gebruiker
Je kan altijd zelf voorzichtig aan gaan afbouwen.

Nadeel van het zelf doen is dat je waarschijnlijk niet altijd dezelfde ghb hebt, dat wat ze je bij een instelling voor verslavingszorg geven is altijd exact hetzelfde spul. Afbouwen met 0,1 ml minder is ook echt 0,1 ml minder van dezelfde kwaliteit.

Niet abrupt gaan stoppen of grote stappen nemen, dat kan levensgevaarlijk worden.

JdM

Newbie
Brijder in Hoofddorp heeft een detox faciliteit voor stoppen met GHB. Zij doen dat alleen niet met GHB, maar met benzo´s geloof ik. Belletje waard denk ik met die wachttijden van NK.

schijfje

Newbie
Thanks voor de reacties! Hoofddorp is een beetje ver voor mij helaas... Benzo's heb ik :grin:

Heb nu een spuitje gehaald waar je ook 0.1ml op af kan lezen, mijn andere had alleen 0.2. Om de hoeveel dagen zal ik er steeds 0.1 af halen?

Medic

Belezen gebruiker
Ook bij je lokale verslavingszorg kunnen ze je goed helpen.
Als je het toch alleen wil doen, bouw het heel langzaam af en houd bij hoeveel je steeds afbouwt.

Als je teveel afkickverschijnselen krijg zou je weer een klein beetje bij moeten nemen, maar nooit zo veel zodat je weer helemaal terug bent bij af.

Ook niet denken nu ben ik voor 50% afgebouwd, nu kan ik wel weer even een lang weekendje benchen en dan weer verder gaan, want zo werkt het niet. Na zo'n weekendje ben je zeker terug bij af.

Ik weet niet hoeveel ml je per dag gebruikt en om de hoeveel uur... misschien is het goed om eerst zo min mogelijk keren per dag te hoeven nemen (voor de psychische verslaving).

Dus steeds iets langer wachten tot je een volgende dosis neemt.
Stel je gebruikt 20 ml per dag en neemt het 10x, 2 ml per keer, en je bouwt af naar 9x per dag 2 ml heb je al 2 ml afgebouwd.

Als je vast loopt bij bijvoorbeeld 6x per dag of 7x per dag, ga dan kijken of je per gift bijvoorbeeld 0,1 ml minder kan geven.

Zou het toch doen met behulp van verslavingszorg, maar mocht het je zo lukken dan is het natuurlijk helemaal mooi.

Succes!

leipebaviaan

Wijs gebruiker
GHB afbouwen zonder professionele instelling is gevaarlijk, maar vooral erg moeilijk. Ik zou je dringend aanraden echt hulp te zoeken. Houd je ons op de hoogte?

Succes!

schijfje

Newbie
Ik gebruik nu ong 6x per dag 4.5ml. Alleen voor het slapen neem ik nog wel meer, ongeveer 6.5ml anders val ik echt niet ik slaap. Het gaat dus al de goede kant op!

En ik weet dat het gevaarlijk kan zijn. Ik ga mezelf ook niet pushen ofzo. Gewoon rustig aan en kijken hoe het uitpakt. Heb af en toe zelfs dat ik 4 a 5 uur helemaal niets gebruik zonder problemen.

schijfje

Newbie
Medic zei:
En hoe is het nu?

28 september begint mijn detox bij novadic. Duurt ong 2 weken, in die 2 weken wordt er onder toezicht afgebouwd. Dus daarna ben ik er helemaal vanaf :grin:

Ik was mijn wachtwoord vergeten vandaar dat ik een hele tijd niet meer gepost had

Ik ben van plan om jullie op de hoogte te houden vanaf daar!

Bobsacamano

Badass junkie
Sterkte man, we horen graag van je.

schijfje zei:
Medic zei:
En hoe is het nu?

28 september begint mijn detox bij novadic. Duurt ong 2 weken, in die 2 weken wordt er onder toezicht afgebouwd. Dus daarna ben ik er helemaal vanaf :grin:

Ik was mijn wachtwoord vergeten vandaar dat ik een hele tijd niet meer gepost had

Ik ben van plan om jullie op de hoogte te houden vanaf daar!

Bovenaan