Adrenochroom
Wijs gebruiker
Kom hup nu gaan jullie allemaal hiermee stoppen. Gewoon ff niet meer doen jongens, kappen dus. Doe maar ff geen opiaten meer, veel chiller.
Adreno
Adreno

ArieKanariE zei:een heroine gebruiker te laten stoppen is al onbegonnen werk, laat staan met slechts wijsheid![]()
maar wie weet .. die ene wannabee gebruiker die net ff twee keer nadenkt met een folietje voor zn neus en een zgn 'vriend' die het hem aanbiedt ... die zou misschien net ff denken aan al die ellende die hier beschreven staat en gewoon nee zeggen![]()
heeft het toch zin gehad om een beetje te tiepen toch![]()
![]()

DarkScope zei:ArieKanariE zei:een heroine gebruiker te laten stoppen is al onbegonnen werk, laat staan met slechts wijsheid![]()
maar wie weet .. die ene wannabee gebruiker die net ff twee keer nadenkt met een folietje voor zn neus en een zgn 'vriend' die het hem aanbiedt ... die zou misschien net ff denken aan al die ellende die hier beschreven staat en gewoon nee zeggen![]()
heeft het toch zin gehad om een beetje te tiepen toch![]()
![]()
Waarom denkt iedereen dat heroine toch echt zooooo geweldig is dat je na 1 keer al verslaafd bent? Dat is echt niet zo. Ik las hier in het topic over opium dat opium ook bruin kan zijn, wat ik gerookt heb kan dus ook opium zijn geweest ( het leek eigenlijk precies op hash alleen lichter ). Maar als je het rookt is het zeker wel lekker, ma zeker niet na 1 keer verslavend, dat is bullshit. Als je blijft nadenken kun je het best een paar keer proberen. NIet gaan spuiten, dit lijkt me toch wel nog een stuk moeilijker te laten.

Dat van dat 'flinke probleem' weet ik zo net nog niet. Een spuitje op zijn tijd kan best lekker zijn (sos althans).ArieKanariE zei:mensen stoppen niet zomaar een spuit in hun arm, 99 van de 100 keer is dat pas een stap die na een langdurig proces van oraal of inhalerend gebruik, wordt bereikt![]()
en ja dan is het wel duidelijk dat je een flink probleem hebt ..
TheChippy zei:Tja, H is niet de meest verstandige drugs om te gebruiken. Niet dat ik mensen veroordeel die dat wel doen, dat moeten ze lekker zelf weten, maar voor mij is het in ieder geval niks. Eén keer genomen: véél te lekker! Dat hoefde ik niet meer...Dat van dat 'flinke probleem' weet ik zo net nog niet. Een spuitje op zijn tijd kan best lekker zijn (sos althans).ArieKanariE zei:mensen stoppen niet zomaar een spuit in hun arm, 99 van de 100 keer is dat pas een stap die na een langdurig proces van oraal of inhalerend gebruik, wordt bereikt![]()
en ja dan is het wel duidelijk dat je een flink probleem hebt ..