• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Geweldig gevoel op XTC

seuntsje

Newbie
Waar: Gent
Wat: XTC
Wie: 2 Vrienden en ik.

Na lang wachten gingen we dan eindelijk naar Gent! Naar een super feest.
Rond een uur of half 8 gingen de zalen open, en toen het 'echt' begon, begonnen wij ook.
We begonnen met een halve pil.
Na een tijdje voelde ik het gevoel een beetje opkomen, ik voelde me al fantastisch. Iets later namen we nog een halve.
En toen was het gevoel natuurlijk nog heftiger. Ik wou vaak drinken halen voor mijn mede-vrienden, omdat ik het geweldig vond om in contact te komen met mensen. Gezellig praten, en gelukkig had ik ook een zonnebril mee, want mijn ogen stonden mega strak.
Ik vond het ook leuk om mijn mede vrienden te knuffelen en een kus te geven, en het was wederzijds. We hielden zo van elkaar, en waren zo blij dat we dit weekend met zn 3en mee mochten maken.
Uiteindelijk gingen we ergens anders naar toe ( ondertussen leuke gesprekjes met mensen, en vaak waren het ook Franzen, had ik weer, snel doorlopen, want daar had ik dan geen zin in, omdat ik geen Frans kan spreken. )
De muziek daar was geweldig, en ik kon me helemaal inleven in die muziek, alles aan mijn lichaam voelde heel soepel, en ik danste voor mijn gevoel ook soepel. Mijn mede-vrienden hadden hetzelfde. En iedereen om ons heen deed aardig, het was wel lachen daar met andere mensen, soms wou ik veel contact, maar ook wou ik soms mezelf helemaal overgeven aan de muziek, even in mezelf zijn.

Als ik mijn mede-vrienden kwijt was, ging ik bellen en ergens op zitten wat hoger was (zodat ze me konden zien), en was dan super blij om ze weer te zien. Op een gegeven moment waren we ook in een zaal en mijn mede-vriend zou nog een kwart nemen, na een langere tijd. Ik zou wel ff wat voor hem pakken, en het viel op de grond, maar het maakte ons verder ook niet uit. Daarna stopt mijn mede-vriend een kwart in zijn mond en hoppa ja hoor het valt ook nog eens uit zijn mond. Gelukkig hadden we nog wel wat, en het maakte ook niet uit, we konden er wel om lachen en waren allang blij dat we zon gevoel hadden, samen. Ons gevoel was zo blij, opgewekt, alleen op een gegeven moment, na een lange nacht moesten we gewoon gaan zitten, want geestelijk konden we nog doorgaan, maar lichamelijk trokken we het niet meer.

Maar om een lange nacht in een kort verhaal te brengen en om tot een conclusie te komen: We voelden ons heel vrij, wakker (natuurlijk), knuffelig, ik had voornamelijk zin om te kletsen met mensen, soepel in het dansen, we voelden de muziek sterk aan, we waren "HEEL" erg blij! En konden de hele wereld aan.

Onbeschrijvelijk, het was gewoon ge-wel-dig!

halalala

Newbie
XTC in Gent in november, klinkt als I(L)Techno :grin: Leuk report X blijft een gevaarlijke ,maar toch een hele aparte drug waar je onvergetelijke dingen mee meemaakt :wink:

drain bamage

Badass junkie
halalala zei:
XTC in Gent in november, klinkt als I(L)Techno :grin: Leuk report X blijft een gevaarlijke ,maar toch een hele aparte drug waar je onvergetelijke dingen mee meemaakt :wink:

hoezo gevaarlijk? als je je goed voorbereidt en je laat het testen is het niet echt gevaarlijk imo. maar ja er gaan jaarlijks iets van 700 mensen het hoekje om ivm. verkeer dus dat is dan ook gevaarlijk, niets is dan ook zonder gevaar :P

Bovenaan