Gentse Shiva's

Intoxication

Bewuste gebruiker
Nee ik bedoel gewoon dat ik ervan verschoot dat ik van een halve shiva zelfs al open eye visuals had :) maar erg goed tegen lsd kan ik niet das wel fact :P ok wanneer gaje het nu doen?

KoxBox

Badass junkie
Intoxication zei:
Nee ik bedoel gewoon dat ik ervan verschoot dat ik van een halve shiva zelfs al open eye visuals had :) maar erg goed tegen lsd kan ik niet das wel fact :P ok wanneer gaje het nu doen?

Vandaag tegen 1u :tongueout:! Eerst nog wat meloen met parmaham eten, en dan beginnen met een halfje denk ik. Als het bevalt drop ik die andere helft ook nog wel!

Elohtibbar

Badass junkie
Verstandig dat je toch met de helft gaat beginnen! Al is het maar voor de zekerheid. Oeh, en ik zou wat van die meloen bewaren voor je trip. :wink: Veel plezier!! :wave:

KoxBox

Badass junkie
Rabbithole zei:
Verstandig dat je toch met de helft gaat beginnen! Al is het maar voor de zekerheid. Oeh, en ik zou wat van die meloen bewaren voor je trip. :wink: Veel plezier!! :wave:

Jep, en kiwi en mango :tongueout: een lekker fruitslaatje dus! En ik heb een smoothie met aarbei en banaan gekocht, is ook belachelijk lekker tijdens het trippen!

Elohtibbar

Badass junkie
Lekker, ik krijg er ook helemaal zin in als ik dat zo hoor! :grin: Binnenkort heb ik ook weer wat zegels in huis dus dan zal ik zo'n smoothie eens proberen. Geniet ervan!

KoxBox

Badass junkie
Heb dan toch uiteindelijk maar een halfje gedaan. :) Nu heb ik nog altijd redelijk wat visuals, maar de trip zelf is toch wel heel anders dan onder paddo's...

sjambaris

Newbie
Hehe, te grappig, heb er net zo eentje onder mijn tong gelegd, ik check even drugsforum en kom deze thread tegen. Het waren goeikes dus koxbox? Ben benieuwd... Mag ook wel, ik heb er best veel voor betaald.

KoxBox

Badass junkie
sjambaris zei:
Hehe, te grappig, heb er net zo eentje onder mijn tong gelegd, ik check even drugsforum en kom deze thread tegen. Het waren goeikes dus koxbox? Ben benieuwd... Mag ook wel, ik heb er best veel voor betaald.

Jep, echt leuke trip! Zeer visueel, beetje "speedy" effect en totaal niet mentaal belastend.

Hoeveel heb je betaald dan?

sjambaris

Newbie
7 euro, niet zot veel, maar toch genoeg vind ik. Trouwens nu beetje aan het uitwerken, was wel heel leuke trip, maar ik heb geen visuals gehad. Heb ik trouwens nog nooit gehad en vind ik best jammer. Mijn brein werkt niet op die manier blijkbaar. Ofwel volgende keer twee ineens :grin: Wel heel relax en compleet oplossen in de muziek... Beetje darkpsy... Ze waren wel zwaarder dan de vorige die ik had. Ook "shiva's", maar de print was anders. Damn, toch wel leuk die LSD, een paar maandjes opladen en dan kan ik opnieuw. Jochei!

Intoxication

Bewuste gebruiker
KoxBox zei:
sjambaris zei:

Jep, echt leuke trip! Zeer visueel, beetje "speedy" effect en totaal niet mentaal belastend.

Hoeveel heb je betaald dan?
as i was saying :wink:!! mooi zo

KoxBox

Badass junkie
sjambaris zei:
7 euro, niet zot veel, maar toch genoeg vind ik. Trouwens nu beetje aan het uitwerken, was wel heel leuke trip, maar ik heb geen visuals gehad. Heb ik trouwens nog nooit gehad en vind ik best jammer. Mijn brein werkt niet op die manier blijkbaar. Ofwel volgende keer twee ineens :grin: Wel heel relax en compleet oplossen in de muziek... Beetje darkpsy... Ze waren wel zwaarder dan de vorige die ik had. Ook "shiva's", maar de print was anders. Damn, toch wel leuk die LSD, een paar maandjes opladen en dan kan ik opnieuw. Jochei!

Ik heb ook 7euro betaald... Nja, het is inderdaad niet goedkoop. :) Maar zijn geld wel waard! :hearteyes:

Elohtibbar

Badass junkie
Inderdaad, als je nagaat dat je aan een halve/hele zegel genoeg hebt voor een leuke trip... 3,50 of 7 euro voor een trip is niet veel, paddo's zijn duurder. :)

sjambaris

Newbie
Dat is relatief natuurlijk. Als je LSD vergelijkt met andere drugs is het natuurlijk retegoedkoop en zijn geld dubbel en dik waard, dus je hoort mij niet klagen hoor. Kheb deze zomer zegels voor drie euro zien verkocht worden en heb er enkele weken later voor vijf euro gekocht, dus in die optiek is 7 euro dan weer wel redelijk duur. Maar soit, ik zal er geen boterham minder door eten (enfin, eigenlijk wel, want op trip heb ik vrijwel nooit honger :grin: , dus eigenlijk heb ik gisteren geld bespààrd. Geweldige drug toch he, LSD lol )

Elohtibbar

Badass junkie
Dat is helemaal niet relatief, of het je nu 1 euro of 7 euro heeft gekost, dat is geen geld voor een mooie trip.

KoxBox

Badass junkie
Rabbithole zei:
Dat is helemaal niet relatief, of het je nu 1 euro of 7 euro heeft gekost, dat is geen geld voor een mooie trip.

Ik kan me hier ook wel in vinden. Geld speelt daarin geen rol zolang je niet in de zak wordt gezet natuurlijk... :mrgreen:

DruG&Bass

Newbie
heb er onlangs twee van die genome en ik vond het een zeer leuke maar toch wel vreemde trip
:d denk dat er toch zeker 1OO of meer mics op die zegels zitte :grin:

KoxBox

Badass junkie
DruG&Bass zei:
heb er onlangs twee van die genome en ik vond het een zeer leuke maar toch wel vreemde trip
:d denk dat er toch zeker 1OO of meer mics op die zegels zitte :grin:

Dat zou wel eens kunnen, ze worden altijd rond de 100 geschat maar of dit zo is..

beasy

Newbie
Je maakt me jaloers gvd, heb dezelfde ng gehad jaartje geleden.
Ik ben ook van gent dus het zullen wel dezelfde zijn, tekening was exact dezelfde :grin:
Had er zo een 30tal.
Heb er enkele zotte tripjes op meegemaakt(nam er wel meestal 2 voor een heftige ervaring/ ging soms wel hard mental)
Vond ze top! Ze komen trouwens niet uit gent maar van bij de noorderburen!

KoxBox

Badass junkie
Liesette zei:
idd dan zijn we weer terug bij af:

Amsterdam has it al !!

:hearteyes:

Inderdaad ja. Nu heb ik beertjes zoals op jouw avatar, ook uit A'dam. Kan niet wachten om ze uit te proberen. :hearteyes: Zijn ze echt goed?

KoxBox

Badass junkie
megatrippie zei:
afhankelijk welke batch natuurlijk.
heb deze zelf uit een batch welke getest is op 127ug

En komen ze van A'dam? Zo ja zullen het wel dezelfde zijn, want mij is er ook verteld dat ze ongeveer 125mics zijn.

Liesette

Bewuste gebruiker
je hebt commerciële batches op landelijk gemiddelde 50-70 mic
je hebt de lekkere lsd tussen de 70-100
en er zijn stevige trips 100-125 mics

allemaal beertjes allemaal dezelfde prints allemaal verschillende producenten

buitenland koopt de commerciële altijd in.

KoxBox

Badass junkie
Liesette zei:
je hebt commerciële batches op landelijk gemiddelde 50-70 mic
je hebt de lekkere lsd tussen de 70-100
en er zijn stevige trips 100-125 mics

allemaal beertjes allemaal dezelfde prints allemaal verschillende producenten

buitenland koopt de commerciële altijd in.

Dan heb ik de stevige! :hearteyes: Ik mag er vanuit gaan dat ze 125mics zijn want ze komen van een goeie, betrouwbare bron. :mrgreen:

Liesette

Bewuste gebruiker
ik ben er ook erg gelukkig mee, sinds de mayas op zijn voelde ik een leegte.

Nou die leegte zit nu nokkie pokkie vol met cravende wensen.
Morgen misschien mijn controle uitslag want je kan die klote dealers nooit vertrouwen toch !!

:hearteyes:

:wave:

KoxBox

Badass junkie
Intoxication zei:
wilde gok idd de mijne ware ook smaakloos

Ik kan me wel voorstellen dat anderhalve zegel een beetje te veel van het goede is.
Als ik weet dat je van een halve al een goede trip hebt, een beetje mild maar verdomd visueel.
Ik was er echt van verschoten maar ik had heel de trip door wel iets van: het mag wel wat harder.

Volgende keer maar eens 3/4 proberen.

Intoxication

Bewuste gebruiker
inderdaad die shiva's dat was echt niet gewoon:P visuals aan de band met open ogen :rockband:
vriend van mij deed ook een halve voor de eerste keer, hij zag er nog slechter uit dan na een hele nacht doordrinken en blowen:P hij ging xtreem hard :P

KoxBox

Badass junkie
Intoxication zei:
inderdaad die shiva's dat was echt niet gewoon:P visuals aan de band met open ogen :rockband:
vriend van mij deed ook een halve voor de eerste keer, hij zag er nog slechter uit dan na een hele nacht doordrinken en blowen:P hij ging xtreem hard :P

Haha ja voor de eerste keer kan ik me dat wel voorstellen, maar als je al wat gewoon bent is het niet zo extreem. :)

KoxBox

Badass junkie
gamezz zei:
vanavond halfje droppen van die :grin:

:hearteyes: Trip ze! Het zijn echt super zegels! Heb je al veel trip ervaring?
Zo ja, zou ik toch aanraden om 3/4 te nemen misschien dat het anders wat te mild uitdraait.
Het valt natuurlijk te zien wat je wil vanavond.

Intoxication

Bewuste gebruiker
heb gistre ook nog een halfje gedaan samen met vriend:P na vorige week tog nog helemaal van de kaart we hebbe in het lunapark met jetons heel tijd zitte werken wat freaken al die lichtjes :hearteyes: en we ware ongewoon goed:grin: we hebben met de punten een nieuw hasjpijpje gekocht en een asbak in de vorm van een wietblad:grin::grin: haha

gamezz

Bewuste gebruiker
KoxBox zei:
gamezz zei:
vanavond halfje droppen van die :grin:

:hearteyes: Trip ze! Het zijn echt super zegels! Heb je al veel trip ervaring?
Zo ja, zou ik toch aanraden om 3/4 te nemen misschien dat het anders wat te mild uitdraait.
Het valt natuurlijk te zien wat je wil vanavond.
halfje was idd mild naar mijn mening,
visueel was het niet overweldigend maar de euforie en party mood die ik ervan kreeg waren zalig :grin:

electergie

Belezen gebruiker
hehe, je komt Gent toch overal tegen.
Ik ben een beetje laat op deze thread maar toch...

Ik heb deze shiva's vorig jaar gehad (and they're back), en toen waren ze nog iets harder dan wat ze nu zijn. Na inname van een enkele zegel was je al goed weg.
Ik had toen de mooiste visuals die ik mij maar kon voorstellen. volledige bomen die in één dikbegroeide jungle vervormden waaruit de lichtere gele blaadje enkele koppen van leeuwen vormden en toen kwam er nog beweging/leven in die jungle, door de wind die de boom/en omverblaasde.

Nu heb ik deze shiva's geprobeerd met een vriend.
Die had al kleine visuals op een halve trip, ik had die niet.
En bij een volledige trip duurde die goed lang en was ook mooi van visuals.

Gisteren heeft mijn vriend weer een halve genomen en ik een anderhalf.
En dat is ongeveer de hoeveelheid die nodig is voor een echt lekker en niet al te sterke trip.
Na inname tegen ongeveer zes uur 's avond, en enkele uren later op de Blaarmeersen was ik een uur of 9 later, thuis nog aan't comedownen, letters die lichtjes golven.
Laat je dus maar volledig gaan :wave:

Bovenaan